تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
کد خبر : 583405

نرم افزار نانوواچ ؛ بهترین روش حضور و غیاب پرسنل

نرم افزار نانوواچ ؛ بهترین روش حضور و غیاب پرسنل

نرم افزار نانوواچ ؛ بهترین روش حضور و غیاب پرسنل در دنیای رقابتی امروزی، با کاهش بازدهی نیروی انسانی و افت کیفیت ساعات مفید کاری، کارفرمایان به ابزارهایی نظیر نرم افزار حضور و غیاب نیاز دارند که به آن‌ها کمک می‌کند زمان ارزشمند بیزنس خود را به طور موثر مدیریت کنند. بنابراین نیازی نخواهد بود

نرم افزار نانوواچ ؛ بهترین روش حضور و غیاب پرسنل

در دنیای رقابتی امروزی، با کاهش بازدهی نیروی انسانی و افت کیفیت ساعات مفید کاری، کارفرمایان به ابزارهایی نظیر نرم افزار حضور و غیاب نیاز دارند که به آن‌ها کمک می‌کند زمان ارزشمند بیزنس خود را به طور موثر مدیریت کنند.

بنابراین نیازی نخواهد بود که مدیران ارشد بیزنس به جای تمرکز بر روی فعالیت‌های مهم‌تر نظیر ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی برای اجرای پلن‌های خلاقانه، زمان خود را صرف حضور و غیاب کارمندان و کنترل ساعات کاری آن‌ها کنند. استفاده از نرم افزار حضور و غیاب تحت وب و یا اپلیکیشن حضور و غیاب به شما کمک می‌کند تا ورود و خروج کارمندان شما توسط خودشان و یا اتوماتیک‌وار ثبت شود و نیازی به یادداشت به صورت دستی و نظارت هیچ شخصی نباشد.

سیستم حضور و غیاب چیست؟

حضور و غیاب دستی و ثبت آن در فایل‌ها و جمع‌آوری‌ آن‌ها، وقت شما را می‌گیرد و ذهن شما را بر روی مسائل پیش‌ پا‌ افتاده متمرکز می‌کند. برای غلبه بر چنین فرآیندهای کاری ناکارآمد، سیستم‌های نرم افزاری مشاغل، روش‌هایی برای تسریع روند حضور و غیاب و کاهش کار به صورت دستی هستند. سیستم مدیریت با اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین یا پلتفرم حضور و غیاب دیجیتال یکی از آن‌ها است که برای خودکارسازی حضور و غیاب روزانه در شرکت‌ها و کارخانجات ایجاد شده است.

علاوه بر این، به حفظ سوابق دقیق و ایجاد گزارش‌های خلاصه از حضور کارمندان کمک می‌کند. سیستم مدیریت حضور و غیاب، حضور روزانه، ساعات کاری، استراحت، ورود به سیستم و زمان خروج را پیگیری می‌کند. یک سیستم مدیریت حضور و غیاب همه دستگاه‌های حضور و غیاب مانند کارت‌های هوشمند، دستگاه‌های بیومتریک و تشخیص چهره را در زمان واقعی یکپارچه می‌کند.

چرا باید از نرم افزار حضور و غیاب استفاده کنیم؟

نرم افزار حضور و غیاب نانوواچ به شرکت‌ها و کارخانجات در هر اندازه و مقیاسی، امکان مدیریت شرایط حضور و غیاب کارمندان ثابت و شیفتی را می‌دهد. این سیستم ایجاد گزارش حضور و غیاب روزانه، لیست غایبین، ساعات کاری یا حضور در محل کار را تقریباً بدون کوچک‌ترین اشتباهی انجام می‌دهد.

از این پلتفرم برای ردیابی حضور کارمندان، سابقه غیبت، سابقه حضور و سایر اسناد مرتبط استفاده می‌شود. نرم افزار حضور و غیاب نانوواچ به شما این امکان را می‌دهد تا حضور و غیاب روزانه کارکنان را ضبط و مدیریت کنید و روند حضور و غیاب روزانه را سرعت بخشید.

ضمنا استفاده از بهترین برنامه حضور و غیاب، مدیران شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا داده‌های حضور و غیاب روزانه کارمندان را ثبت، مدیریت و جمع‌آوری کنند.

بهترین روش خودکارسازی حضور و غیاب با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین

روش‌های مختلفی برای خودکار کردن فرآیند حضور و غیاب وجود دارد و مشاغل مختلف می‌توانند سیستمی را انتخاب کنند که به بهترین شکل با نیازهای آن‌ها مطابقت داشته باشد. در اینجا بهترین راه برای خودکارسازی حضور و غیاب کارمندان در شرکت‌ها و کارخانجات وجود دارد که به شما معرفی خواهیم کرد. نانوواچ، بهترین نرم افزار حضور و غیاب کارمندان است که در ادامه این بخش به معرفی امکانات و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

بهترین روش حضور و غیاب پرسنل چیست؟

سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار نانوواچ، یک جایگزین عملی، قابل اعتماد و کارآمد برای حضور و غیاب دستی است که تمایل زیادی به مصرف زمان گران‌بهای شما در شرکت دارد، که در غیر این صورت می‌توان در آن صرفه‌جویی کرد! بنابراین باید خود را به سیستم‌های مدیریت حضور و غیاب مناسب مجهز کنید. به این ترتیب، کارمندان می‌توانند وظیفه علامت‌گذاری حضور خود را به راحتی انجام دهند. روش‌های دستی مانند نگه‌داری ورق یادداشت‌ها یا فایل اکسل می‌تواند منجر به عدم رعایت دقت لازم در ثبت داده‌ها شود. بنابراین بدون فناوری مدرن برای حضور و غیاب کارکنان، مدیریت کارآمد نیروی کار می‌تواند دشوار شود.

نرم افزار حضور و غیاب چگونه بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

حفظ حضور مناسب یک عامل کلیدی برای اطمینان از کارآمدی سازمان است. نرم افزار حضور و غیاب یک راه‌حل بسیار پیشرفته و قابل اعتماد برای دیجیتالی کردن و مدیریت عملیات موسسه در جنبه‌های مختلف آکادمیک و غیر آکادمیک است. نرم افزار مدیریت حضور و غیاب سیستمی است که به طور خودکار حضور کارمندان را با استفاده از نسخه تحت وب و یا اپلیکیشن موبایل کنترل می‌کند. این سیستم، داده‌های روزانه را جمع‌آوری کرده و گزارش‌هایی را برای ماه‌ها و سال‌ها داده تولید می‌کند. استفاده از نرم افزار حضور و غیاب تحت وب بسیار شهودی است که ایمنی داده‌ها و کارایی عملیات را ارائه می‌دهد.

نرم افزار مدیریت حضور و غیاب آنلاین کار اداری را کاهش می‌دهد و در زمان شما نیز برای ایجاد نتایج دقیق از حضور کارکنان صرفه‌جویی می‌کند. هم‌چنین با استفاده از شناسه‌های ورود و رمز عبور فردی، امنیت را فراهم می‌کند. یک فناوری مدرن برای حضور و غیاب کارمندان یک روش کارآمد برای پیگیری حضور کارکنان و متمرکز کردن سیستم حضور و غیاب شما است. از این رو، اکنون زمان سرمایه گذاری در سیستم مدیریت حضور و غیاب بیش از هر زمان دیگری فرا رسیده است. بیایید ببینیم چگونه فناوری مدرن برای حضور و غیاب کارکنان می‌تواند برای سازمان شما مفید باشد.

نانوواچ بهترین نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

نانوواچ یک پلتفرم فناوری منابع انسانی است که راه‌حل‌های جامع مدیریت منابع انسانی را ارائه می‌دهد. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نانوواچ یکی از سیستم‌های کارآمد برای مدیریت حضور و غیاب ترجیحی در میان سایر نرم افزارها و پلتفرم‌ها است. این پلتفرم هم‌چنین نسخه اپلیکیشن برای نصب بر روی تلفن‌های همراه هوشمند را دارد تا زمان ورود و خروج و مدیریت حضور و غیاب کارمندان نیز از این طریق امکان‌پذیر باشد.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

مزایا و ویژگی‌های اپلیکیشن حضور و غیاب نانوواچ

در این بخش قصد داریم تا شما را با مزایا و ویژگی‌های بهترین نرم افزار حضور و غیاب آشنا کنیم. پس در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

1. بدون ایجاد سروصدا در مدیریت گردش کار

یکی از بزرگترین مزایای سیستم حضور و غیاب خودکار، سهولت مدیریت گردش کار است. با تنظیم گردش کار مناسب، کارفرما می‌تواند به وضوح درخواست‌های حضور و غیاب منظم، درخواست‌های مرخصی، هرگونه درخواست اضافه کاری و غیره را بدون هیچ‌گونه ارتباطی مشاهده کند. فعالیت‌های وقت‌گیر مانند واگذاری کارها به صورت دستی، ردیابی تغییرات شیفت و غیره را می‌توان با چند کلیک در اپلیکیشن حضور و غیاب، نظارت و تخصیص داد. علاوه بر‌ این، یک سیستم حضور و غیاب و نظارت نیز می‌تواند گردش کار را در تخصیص دارایی‌ها و سایر منابع تولیدی فراهم کند.

اپلیکیشن حضور و غیاب

2. محیط کار بدون کاغذ

با کمک یک سیستم نظارت بر حضور و غیاب، می‌توانید مصرف کاغذ خود را به طرز چشم‌گیری کاهش دهید. یک محیط کار بدون کاغذ یک جنبه بسیار مهم در مسئولیت شرکت است. بنابراین، تمام فعالیت‌های شما به صورت خودکار و از طریق سرورهای میزبان مراقبت می‌شود. یک سیستم حضور و غیاب مبتنی بر فضای ابری نیز به شما در کاهش هزینه کلی منابع کمک می‌کند.

3. ردیابی در زمان واقعی

ردیابی زمان واقعی به روش ردیابی موقعیت فعلی کارکنان شما از طریق برچسب گذاری GPS و GEO اشاره دارد. بنابراین، با کمک فناوری روز برای حضور و غیاب کارمندان، می‌توانید موقعیت مکانی کارکنان خود را به طور هم‌زمان ردیابی کنید و سوابق کاملی از جلسات مشتریان و غیره داشته باشید. به غیر از ردیابی GPS، شما همچنین می‌توانید GEO را انتخاب کنید که به محض حضور کارمندان در محل‌های اداری به طور خودکار حضور آن‌ها را ثبت می‌کند.

4. داده‌های قابل اعتماد

یک سیستم حضور و غیاب مرکزی همیشه داده‌های دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین با کمک سیستم حضور و غیاب و نظارت می‌توانید هزینه و اجتناب‌ناپذیری خطاهای انسانی را از بین ببرید و بر کارایی و بهره‌وری تمرکز کنید. یک نرم افزار حضور و غیاب مرکزی داده‌ها را در زمان واقعی ردیابی می‌کند و بنابراین خطر سرقت زمان را کاهش می‌دهد! علاوه بر‌ این، به اطمینان از این که هیچ کارمندی با واردکردن ساعات کاری نادرست از سیاست‌های شرکت استفاده نمی‌کند، کمک خواهد کرد.

5. افزایش بهره‌وری

اولین عاملی که مانع از سود هر سازمانی می‌شود بهره‌وری پایین است. بنابراین، یک کسب‌و‌کار موفق به حداکثر بهره‌وری و حداقل خطا متکی است. با یک سیستم خودکار، می‌توانید کارهای دستی مانند بروز‌رسانی ساعات کاری کارمندان را کاهش دهید و روشی ساده و در عین حال موثر برای پردازش حقوق و دستمزد خود را گرامی بدارید. با میانگین 5 ساعت ورود دستی به سیستم در روز، شما بیشتر از سود خود ضرر می‌کنید. بنابراین، پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت حضور و غیاب خودکار می‌تواند این ساعت‌ها را به 20 دقیقه کاهش دهد و بیش از 4 ساعت برای تمرکز در اختیار شما قرار دهد.

6. فرهنگ شرکت را حفظ کنید

بسیاری از سازمان‌ها ممکن است این را ندانند، اما ایجاد یک فرهنگ قوی یکی از نادرترین مزایای یک سیستم حضور و غیاب خودکار است. کارمندان از دسترسی به داده‌های خود بدون دخالت شخص ثالث قدردانی می‌کنند. بنابراین، تعامل کارکنان و ویژگی‌های سلف‌سرویس مانند نظرسنجی، فیش حقوقی و غیره می‌تواند همه این مزایا را ایجاد کند.

یک سیستم خودکار تمام اطلاعات لازم مانند میزان مرخصی مجاز را در اختیار کارکنان شما قرار می‌دهد که به آ‌ن‌ها در برنامه‌ریزی‌هایشان کمک می‌کند. علاوه بر این، این فرهنگ قوی شرکت، روحیه کارکنان شما را تقویت می‌کند و در ازای آن، یک محل کار شاد و سازنده به شما پاداش می‌دهد.

7. قابل شخصی‌سازی و انعطاف‌پذیر

در زمان کنونی یک کارفرما هر کاری را برای یادگیری و سازگاری با محیط فعلی انجام می‌دهد. با افزایش مکان‌های کاری ترکیبی، نمی‌خواهید کارمندانتان در محل کار احساس بیگانگی کنند. بنابراین، شما به یک سیستم مدیریت حضور و غیاب نظیر نانوواچ نیاز دارید که بتواند انعطاف پذیری محل کار شما را تامین کند.

یک سیستم حضور و غیاب خودکار با استفاده از نسخه‌های موبایل (اپلیکیشن) و نسخه‌های تحت وب، یک فناوری مدرن برای حضور و غیاب کارکنان، اعم از کارمندان اداری و حضوری و کارمندان دورکار است.

8. مقرون‌به‌صرفه بودن

عجیب به نظر می‌رسد، چگونه یک نرم افزار حضور و غیاب می‌تواند هزینه‌ها را کنترل کند؟ درک این نکته مهم است که یک سازمان همیشه در مقابل کارهای دستی آسیب‌پذیر است. مشکلاتی مانند غیبت، تاخیر در پرداخت اضافه‌کاری، غرض‌ورزی مدیران ارشد و غیره را می‌توان با حذف استراتژی دستی برطرف کرد. فن‌آوری مدرن برای حضور و غیاب کارمندان، دستکاری داده‌های ذخیره‌شده را برای هر کارمندی غیر ممکن می‌کند که منجر به ایجاد یک محل کار صادقانه و مقرون‌به‌صرفه می‌شود. علاوه بر این، به از بین بردن هر گونه خطای حقوق و دستمزد کمک می‌کند که صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها دارد.

9. دسترسی آسان به گزارش‌ها

دیتا پادشاه است. بنابراین، برای تجزیه و تحلیل رشد شرکت خود باید داده‌های دقیقی داشته باشید؛ به همین ترتیب، برای نظارت بر کارکنان خود به داده‌های دقیق نیاز دارید. با کمک یک سیستم خودکار، می‌توانید انواع گزارش‌های مربوط به مالیات، حضور و غیاب، اضافه‌کاری و غیره را تولید کنید. تمام گزارش‌های مربوط به فعالیت‌های منابع انسانی سازمان شما به طور خودکار تولید می‌شوند و تنها با چند کلیک می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

10. ادغام آسان

شما به راحتی می‌توانید یک سیستم حضور و غیاب مرکزی را با سخت‌افزار الکترونیکی که ممکن است در محل کار خود داشته باشید مانند یک دستگاه بیومتریک، دستگاه تشخیص چهره و غیره ادغام کنید. یک سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار زمان ورود و خروج را از سیستم بیومتریک شما دریافت می‌کند. این امر وظیفه ورود دستی حضور و غیاب را از بین می‌برد و به نوبه خود به شما در صرفه‌جویی در ساعات کاری کمک می‌کند.

هم‌چنین نانوواچ انعطاف‌پذیری لازم را برای سفارشی کردن خط مشی‌های ورود و خروج را با توجه به سازمان‌تان خواهد داشت. مانند تعریف شیفت‌های کاری متغیر و چرخشی. بنابراین، شما می‌توانید سیستم را بر اساس نیاز خود سفارشی‌سازی کنید.

ویژگی‌های برتر نرم افزار حضور و غیاب نانوواچ

نانوواچ یک سیستم مدیریت حضور و غیاب با کاربری آسان است که برای کمک به رهبران منابع انسانی طراحی شده است تا حضور و غیاب کارکنان را ردیابی کنند و بهره‌وری و کارایی روزانه را بر اساس دسته بندی برنامه‌ها محاسبه کنند. این اساسا یک ابزار نظارت کارکنان، مدیریت پروژه و ردیابی بهره‌وری است.

  • ردیابی جغرافیایی
  • ژئو فنسینگ
  • جدول زمانی و ادغام حقوق و دستمزد
  • مدیریت زمان حضور و غیاب
  • آسودگی شما از صحت انجام فرآیند حضور و غیاب
  • مدیریت کارکنان
  • مدیریت فعالیت‌ها
  • ردیابی زمان ورود و خروج با GPS موبایل
  • پورتال سلف سرویس برای هر کاربر
  • مدیریت جبران خسارت
  • مدیریت اضافه کاری
  • ادغام حقوق و دستمزد
  • بررسی و تایید ساعت

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چه چیزهایی را ثبت می‌کند؟

نرم افزار مدیریت حضور و غیاب آنلاین میزان حضور و غیاب کارمندان را در طول ماه پیگیری می‌کند و داده‌ها و گزارش‌هایی را برای تعداد زیادی از کارمندان بر اساس داده‌های ثبت شده تولید می‌کند.

چرا نرم افزار حضور و غیاب برای هر کسب‌و‌کاری ضروری است؟

تا‌ به حال شده به عنوان یک مدیر از خودتان بپرسید که چرا نرم افزار حضور و غیاب برای هر کسب‌و‌کاری ضروری است؟ زیرا کارکنان ستون قدرت هر سازمانی هستند. ساختن یک کسب‌و‌کار موفق درست مانند ساختن یک خانه کاملا جدید است. بنابراین، شما باید پایه و اساس (کارکنان) را قوی نگه دارید تا ساختار (سازمان) بتواند در هر ناملایمتی سربلند باشد. اطمینان از این که کارکنان شما وظایف خود را در زمان مناسب انجام می‌دهند، می‌تواند تفاوت چشم‌گیری را در نرخ بازدهی شما ایجاد کند. اولین چیزی که در چک‌لیست برای سنجش حداکثر بهره‌وری وجود دارد، پیگیری زمان و حضور کارکنان خود با استفاده از سیستم‌های مدیریت حضور و غیاب است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.