نرم افزار مدیریت استراتژی امروزه با توجه به عصر تکلونوژی که همه چیز به سمت سیستمی شدن می رود، چه بهتر است که برای اجرای مدیریت استراتژی و بهبود مستمر، رویکردی چابک تر داشته باشید که می توان از نرم افزار های مربوطه استفاده کنیم تا سرعت را افزایش و هزینه ها را کاهش دهیم.

نرم افزار مدیریت استراتژی

امروزه با توجه به عصر تکلونوژی که همه چیز به سمت سیستمی شدن می رود، چه بهتر است که برای اجرای مدیریت استراتژی و بهبود مستمر، رویکردی چابک تر داشته باشید که می توان از نرم افزار های مربوطه استفاده کنیم تا سرعت را افزایش و هزینه ها را کاهش دهیم. همچنین همه می دانیم که روش های سنتی به دلیل فیزیکی بودن سند ها  از امنیت اطلاعات کمی برخوردار هستند و ممکن است بر اثر هر حادثه های از قبل پیش بینی نشده و خطاهای انسانی از بین بروند. شما به کمک نرم افزار مدیریت استراتژی قادر به حفظ و نگهداری، نظم دهی و گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم سازمان خود هستید. ادغام ابزارهای نرم افزاری مختلف در یک پلتفرم واحد یکی از بهترین ویژگی هایی است که می توان به آن اشاره کرد که امکان صرفه جویی در هزینه ها و اتلافات را میسر می سازد.

به کمک نرم افزار مدیریت استراتژی می توان مراحل مدیریت استراتژی ذکر شده در بالا را به راحتی طی کرد. نرم افزار مدیریت استراتژی در مرحله تدویین استراتژی به شما برنامه‌هایی برای افزایش سود از نقاط قوت و فرصت‌ها و رفع نقاط ضعف و جلوگیری از تهدیدات را ارئه می دهد. در مرحله اجرا جهت گیری مناسبی برای اجراء برنامه‌های مشخص شده در مرحله قبل، برای رسیدن به اهداف سازمان فراهم میکند. در مرحله آخر، نرم افزار مدیریت استراتژی در فاصله زمانی های مشخص به صوت خودکار پایش را برای شما انجام می دهد و همچنین امکان وزن دهی، گزارش گیری و تدویین نقشه استرتژی را نیز دارد.

نرم افزار مدیریت استراتژی کاوش ویژن و قابلیت های منحصر به فرد آن

نرم افزار مدیریت استراتژی به شما  تلفیقی از یک داشبورد مدیریتی و  استراتژی ارائه می دهد که با مشخص کردن بازه زمانی مشخص، امکان ارتباط بین پروژه های و اهداف سازمان را میسر می سازد.

در نتیجه هر کاربری با ورد به نرم افزار مدیریت استراتژی می تواند براساس تنظیمات ایجاد شده در نرم افزار، وظایف خود را مشاهده کند و همچنین با توجه به میزان دسترسی، تمامی تغییرات ایجاد شده در پروژه از جمله گانت چارت ، میزان پیشرفت و اسناد جدید را ثبت کند.

نرم افزار مدیریت استراتژی کاوش ویژن و ویژگی های آن

با توجه به سابقه طولانی و درخشان گروه مهندسین مشاور رسا در زمینه مشاوره مدیریتی و با تکیه بر این تجارب می توانیم به شما تضمین دهیم که نیاز های اساسی مدیران و سازمان را درک کرده و راه حل هایی برای رفع این نیاز ها در نظر گرفته ایم. گروه مهندسین مشاور رسا  یک مدل بومی سازی شده از نرم افزار مدیریت استراتژی را برای اولین بار به کامل ترین شکل ممکن در اختیار کاربر می گذارد . نرم افزارکاوش ویژن رسا تمامی مراحل برنامه ریزی استراتژی در سازمان را پیش بینی کرده و با وجود قابلیت‌های خود برنامه‌ریزی همه چیز را ساده تر خواهد کرد. این نرم افزار دارای قابلیت هایی می باشد که دیگر نرم افزار های موجود در بازار از آن ها برخوردار نیستند از جمله مرحله تدوین، گانت چارت و… .

علاوه بر این موارد، نرم افزار کاوش ویژن به شما این امکان را می دهد که در هر زمان و در هر مکان با تلفن همراه خود به نرم افزار دسترسی داشته باشید. نسخه تلفن همراه کاوش ویژن همانند نسخه PC تمامی قابلیت ها را در اختیار کاربر می گذارد، در نتیجه دسترسی برای کاربر آسان تر و سریع تر می شود.

نرم افزار مدیریت استراتژی کاوش ویژن و مزایای آن

  • کاهش مدت زمان تصمیم گیری
  • امکان اجرای برنامه استراتژی سازمان
  • ایجاد نگرش سریع و استراتژی برای کاهش خطا
  • کاهش هزینه های اجرا
  • مستند و یکپارچه سازی اطلاعات
  • ایجاد نسخه پشتیبان
  • پشتیبانی از نسخه تلفن همراه
  • قابلیت ایجاد گانت چارت
  • وزن دهی به برنامه ها
  • اولویت بندی استراتژی ها
  • تدوین برنامه های عملیاتی هم جهت با استراتژی ها

تیم مشاوره رسا به دلیل تجربه در حوزه برنامه ریزی استراتژی در سازمان‌های مختلف به بلوغی کامل در راستای اجرای مراحل استراتژی رسیده است و آماده همکاری و ارائه راهکارهای پیشنهادی جهت تهیه نقشه کامل استراتژی با سازمان هایی که تجربه ای در حوزه  مدیریت استراتژی ندارند، می باشد.

مدیریت استراتژیک

این روز‌ها از عبارت مدیریت استراتژیک در روزمره بیشتر از قبل استفاده می شود اما با این حال ممکن است که مفهوم استراتژی را به خوبی درک نکرده باشیم. مدیریت استراتژیک شامل مرحله تدوین، اجرا و پایش می باشد که گذراندن این مراحل باعث رسیدن سازمان به بهره وری و سودآوری کسب و کار می‌شود. در اصل مدیریت استراتژیک چیزی نیست که در کنار کسب و کارتان انجام دهید، بلکه دقیقا اصلی ترین بخش از کسب و کار شماست. مدیریت استراتژیک یک فرآیند مستمر و قانون مندی است که دیدی وسیع و پویا در اختیار افراد سازمان می گذارد. در نتیجه برای افراد سازمان امکان تصمیم گیری سریع در لحظه میسر می شود و شناسایی اهداف و راه های رسیدن به آن راحت تر میسر می شود.

منبع: گروه مهندسین مشاور رسا

 

 

خروج از نسخه موبایل