تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۴۴
کد خبر : 72330

نحوه ثبت‌نام و دریافت یارانه صد میلیونی

نحوه ثبت‌نام و دریافت یارانه صد میلیونی

به گزارش کافه دانش به نقل از بانک مرکزی یکی از یارانه هایی که مردم می توانند بگیرندت مختص افرادی است که به دنبال فرزند آوری هستند ، می دانستید می توان با فرزند آوری وام دریافت نمایید ؟ میزان دریافت یارانه فرزند آوری میزان وام دریافت یارانه فرزند آوری براساس تعداد فرزند است ، …

به گزارش کافه دانش به نقل از بانک مرکزی یکی از یارانه هایی که مردم می توانند بگیرندت مختص افرادی است که به دنبال فرزند آوری هستند ، می دانستید می توان با فرزند آوری وام دریافت نمایید ؟

میزان دریافت یارانه فرزند آوری

میزان وام دریافت یارانه فرزند آوری براساس تعداد فرزند است ، یعنی براساس تعداد فرزندی که دارید می توانید اقدام به یارانه فرزند آوری بکنید.

میزان وامی که شما می توانید برای می توانید اقدام نمایید. مبلغ وام برای فرزندان دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۴۰، ۶۰ و ۸۰ میلیون تومان است.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه فرزندآوری

سامانه ثبت نام وام فرزند آوری

سامانه ثبت نام وام فرزند آوری ve.cbi.ir می باشد. این سامانه هم برای ثبت‌نام وام فرزندآوری است و هم وام ازدواج.

مراحل ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه فرزندآوری

افراد باید ابتدا به آدرس ve.cbi.ir مراجعه و اطلاعات لازم از جمله کد ملی پدر و فرزند، شهر محل سکونت و اطلاعات سال تولد کودک را وارد کنند. پس از اتمام ثبت‌نام کد رهگیری ۱۰ رقمی ارسال می‌شود. مراجعه به سایت پس از تعیین شعبه، جهت اطلاع از شعبه عامل اعطای وام فرزند. مرحله بعدی ثبت‌نام است.

پس از آن متقاضیان دریافت وام حداکثر ۱۲ روز کاری فرصت دارند تا با مدارک خود به شعبه تعیین‌شده مراجعه کنند. در صورت عدم مراجعه به شعبه در مدت زمان تعیین شده، اطلاعات ثبت‌نامی حذف می‌شود.

متقاضیان وام فرزندآوری پس از پذیرش توسط شعب بانک‌ها، حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز کاری فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.