تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 40586

نجات جان زن ۲۷ ساله در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر

نجات جان زن ۲۷ ساله در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد نجات جان زن ۲۷ ساله در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران..

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نجات جان زن ۲۷ ساله در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر

نجات جان زن ۲۷ ساله در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران هلال احمر با همکاری نیروهای اورژانس زنی را که در ارتفاعات نزدیک به امامزاده عبدالله(ع) شهرستان چرام مصدوم شده بود، نجات دادند.

سید امان اله جهان بین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: نجات جان خانم جوان ۲۷ ساله توسط نیروهای امدادی واکنش سریع تیم کوهستان و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در ارتفاعات کوه‌های چرام صورت گرفت.
وی اظهارکرد: طی تماس تلفنی از محل حادثه کوه سیاه (امامزاده عبدالله) مبنی بر سقوط یک خانم بلافاصله تیم کوهستان جمعیت هلال احمر به صورت پیاده روی به محل اعزام و بعد از حمل مصدوم به مدت ۶ ساعت پیاده روی در مناطق صعب العبور به همراه نیروهای اورژانس تحویل نیروهای درمان شد.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از ۶ ساعت تلاش تیم کوهستان و امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر و کارکنان اورژانس شهرستان چرام در کوه جان خانم جوان را که از کوه پرت و از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود، نجات داده اند.
گفتنی است که این خانم همراه با گروهی از بانوان به قصد کوهپیمایی و زیارت امامزاده عبدالله(ع) به این ارتفاعات صعود کرده بودند.


انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.