تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

کافه دانش: تغییر رویکرد در تامین مواد اولیه ذوب آهن اصفهان به ویژه در روزهای پایانی سال باعث شد در یک روز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن زغال سنگ و مواد آهن دار وارد این مجتمع عظیم صنعتی  شود. مهندس رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان به همراه مهندس مهرداد تولاییان معاون بهره برداری …

کافه دانش: تغییر رویکرد در تامین مواد اولیه ذوب آهن اصفهان به ویژه در روزهای پایانی سال باعث شد در یک روز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن زغال سنگ و مواد آهن دار وارد این مجتمع عظیم صنعتی  شود.

مهندس رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان به همراه مهندس مهرداد تولاییان معاون بهره برداری این شرکت سه شنبه دوم فروردین ماه با توجه به ضرورت و اهمیت تأمین مواد اولیه ضمن بازدید از فرایند انتقال و تخلیه ی این مواد ،رضایت خود را از نتیجه ی این تغییر رویکرد اعلام نمودند.
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در سال های اخیر با چالش تامین مواد اولیه مواجه بوده است و لذا ضرورت تغییر رویکرد در این فرایند احساس می شد.
وی افزود: با مجموعه فعالیت های صورت گرفته در تامین مواد اولیه به تدریج شاهد نتایج ملموس آن هستیم و این پیگیری های مداوم و موثر در تمام سطوح مدیریتی و کارشناسی این شرکت‌ نتایج ارزنده ای در تامین پایدار مواد اولیه داشته است.
مهندس رخصتی ابراز امیدواری نمود که با عزم راسخ تمام تلاشگران ذوب آهن بتوانیم در تامین مواد اولیه ی  این شرکت تحول مثبت ایجاد نموده و به هدف تولید سالانه بیش از ۳ میلیون تن دست یابیم.

انتشار: نیلوفر کلووند

خروج از نسخه موبایل