تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
کد خبر : 586468

میوه خشک یا میوه تازه کدام یک را ترجیح می دهید؟

میوه خشک یا میوه تازه کدام یک را ترجیح می دهید؟

شاید همین ابتدای به این فکر کنید این که معلوم است من میوه تازه را ترجیح می دهم. اما این را باید بدانیم که میوه های تازه همیشه در دسترس نیستند اما به هر حال این موضوع نیز دلیل قانع کننده برای استفاده از میوه خشک نیست در ادامه میوه خشک و میوه تازه را

شاید همین ابتدای به این فکر کنید این که معلوم است من میوه تازه را ترجیح می دهم. اما این را باید بدانیم که میوه های تازه همیشه در دسترس نیستند اما به هر حال این موضوع نیز دلیل قانع کننده برای استفاده از میوه خشک نیست در ادامه میوه خشک و میوه تازه را معرفی می کنیم تا به این پی ببریم که چه زمانی میتوانیم از میوه تازه و چه زمانی می توانیم از میوه خشک استفاده کنیم.

بهتر است ابتدا کمی بیشتر بدانیم میوه خشک چیست؟؟ زیرا شاید بعضی از افراد از این محصول اطلاعی نداشته باشند.

میوه خشک چیست و چگونه تولید می شود؟

همانطور که از نام این محصول پیداست به میوه هایی که طی یک فرایند تبدیل به میوه خشک شده می شوند میوه خشک می گویند. پس مهمترین محصول برای تولید میوه خشک میوه تازه است و ماده اولیه تولید این محصول است.

میوه های خشک شده از زمان های قدیم و دور مورد استفاده مردم قرار می گرفتند. در قدیم به علت نبود یخچال و وسایل سرمایشی برای افزایش طول عمر میوه ها و نگهداری آنها و استفاده از این میوه ها در فصل سرد سال آنها را در فصل برداشت به میوه خشک شده تبدیل می کردند. نمونه هایی از این میوه های خشک قیسی – کشمش – مویز – انجیر خشک و … هستند که از زمان های قدیم تولید می شدند.

حالا میرسیم به اینکه این میوه های خشک چگونه تولید می شوند؟

امروزه میوه های خشک را به وسیله دستگاه های خشک کن تولید می کنند. این دستگاه های خشک کن باعث شده اند که کیفیت میوه خشک های تولیدی بالا برود. ابتدا میوه های را به صورت ورقه ای برش می دهند و سپس در دستگاه های خشک کن قرار می دهند و طی مدت زمان مشخصی میوه تازه تبدیل به میوه خشک می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع میوه خشک روی لینک زیر کلیک کنید :

https://sadinofruit.com/product-category/dried-fruit-bulk/

چه زمانی از میوه خشک و چه زمانی از میوه تازه استفاده کنیم؟

امروزه دیگر خواص میوه ها از دید کسی پنهان نیست و هر یک از میوه ها عناصر و مواد معدنی و انواع ویتامین ها و پروتئین های بدن را تامین می کند. اما آیا همیشه این میوه ها در دسترس هستند؟؟

امروزه به لطف ایجاد سرخانه ها ماندگاری میوه ها بالا رفته اما باز هم میوه های به علت اینکه از بافت آبدار تشکیل شده اند مدت زمان ماندگاری در حد چند ماه در سردخانه های مجهز دارند.

ما میتوانیم تا زمانی که این میوه ها در دسترس هستند از میوه تازه استفاده کنیم و از طعم دلپذیر این میوه ها لذت ببریم و در فصلی که این میوه ها در دسترس نیستند از میوه خشک شده هر یک از میوه ها استفاده کنیم.

این نکته را نیز باید بگویم که میوه خشک شده اکثر مواد معدنی و خواص میوه را حفظ می کند و هیمن دلایل باعث شده است که بسیاری از افراد در سال های اخیر به مصرف میوه خشک همراه با میوه تازه رو بیاورند.

خوبیه میوه های خشک شده این است که همیشه در دسترس هستند و چون بافت آنها رطوبت بسیار کمی دارد سریعا فاسد و خراب نمی شوند.

با خشک شدن میوه ها مدت زمان ماندگاری آنها تا یک سال افزایش می یابد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت میوه خشک روی لینک زیر کلیک کنید :

https://sadinofruit.com/price-dried-fruit/

نتیجه گیری

هم میوه تازه و هم میوه های خشک شده خواص و مزایای زیادی دارند. و در خیلی از موارد که ما در مجموعه سادینو تست هایی را برای میوه خشک و تازه برای افراد مختلف انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که استفاده از هر کدام به ذائقه افراد بر می گردد. یک فرد میوه تازه و یک فرد میوه خشک شده را بیشتر می پسندد و این اصلا وابسته به این مورد نبود که میوه تازه در بازار باشد یا نباشد چون افرادی که واقعا به میوه خشک علاقه داشتند ترجیح می دادند این محصول را بیشتر مصرف کنند.

برای اینکه بیشتر از میوه خشک و انواع این مصول مطلع بشوید کافیست کلمه سادینو یا میوه خشک سادینو را سرچ کنید و روی سایت اول کلیک کنید.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.