مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل با مکانیزم قیچی جدید برای کیبورد و پردازنده ۴ هسته‌ای معرفی شد مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل (Apple MacBook Air 2020) با مکانیزم قیچی جدید برای کیبورد، پردازنده ۴ هسته‌ای و قیمت پایه کمتر نسبت به نسل قبل معرفی شد.
ما وقتی محصولاتی ارزان‌تر و بهتر عرضه می‌شوند، خوشحال‌تر هستیم و مک بوک ایر جدید اپل نیز از این قاعده مستثنا نیست. این اولین باریست که لپ تاپ‌های سری Air اپل پردازنده‌های چهار هسته‌ای قدرت می‌گیرند، نسخه‌ی پایه حافظه‌ی بیشتری دارد، قیمت آن‌ها ارزان‌تر شده و از کیبوردی با مکانیزمی به جز مکانیزم پروانه‌ای استفاده می‌کنند.
قیمت کمتر مک بوک ایر ۲۰۲۰ اولترابوک جدید اپل با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه می‌شود که ۲۰۰ دلار کمتر از مدل ۲۰۱۸ است. این نسخه‌ی پایه از پردازنده‌ی نسل دهمی Core i3 اینتل (دو هسته‌ای) با فرکانس پایه ۱.۱ گیگاهرتز و ۳.۲ گیگاهرتز در حالت توربو بوست قدرت می‌گیرد. حافظه‌ی داخلی آن نیز به ۲ برابر رسیده و اکنون اس اس دی ۲۵۶ گیگابایتی (تا ۲ ترابایت) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سخت افزار توانمندتر مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل را می‌توانید در نسخه‌های Co..

مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل با مکانیزم قیچی جدید برای کیبورد و پردازنده ۴ هسته‌ای معرفی شد

مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل (Apple MacBook Air 2020) با مکانیزم قیچی جدید برای کیبورد، پردازنده ۴ هسته‌ای و قیمت پایه کمتر نسبت به نسل قبل معرفی شد.

ما وقتی محصولاتی ارزان‌تر و بهتر عرضه می‌شوند، خوشحال‌تر هستیم و مک بوک ایر جدید اپل نیز از این قاعده مستثنا نیست. این اولین باریست که لپ تاپ‌های سری Air اپل پردازنده‌های چهار هسته‌ای قدرت می‌گیرند، نسخه‌ی پایه حافظه‌ی بیشتری دارد، قیمت آن‌ها ارزان‌تر شده و از کیبوردی با مکانیزمی به جز مکانیزم پروانه‌ای استفاده می‌کنند.

قیمت کمتر مک بوک ایر ۲۰۲۰

اولترابوک جدید اپل با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه می‌شود که ۲۰۰ دلار کمتر از مدل ۲۰۱۸ است. این نسخه‌ی پایه از پردازنده‌ی نسل دهمی Core i3 اینتل (دو هسته‌ای) با فرکانس پایه ۱.۱ گیگاهرتز و ۳.۲ گیگاهرتز در حالت توربو بوست قدرت می‌گیرد. حافظه‌ی داخلی آن نیز به ۲ برابر رسیده و اکنون اس اس دی ۲۵۶ گیگابایتی (تا ۲ ترابایت) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سخت افزار توانمندتر

مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل را می‌توانید در نسخه‌های Core i5 و i7 چهار هسته‌ای نیز تهیه کنید. مدل i7 با گرافیک‌های Iris Plus اینتل همراه است. به طور کلی این نسل عملکرد پردازشی را تا ۲ برابر بالا برده و پردازشگر گرافیکی آن نیز ۸۰ درصد در مقایسه با پردازنده دو هسته‌ای i5 با گرافیک UHD Graphics 617 در مدل قبلی بهتر عمل می‌کند.

یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی از نوع IPS با وضوح ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و فناوری True Tone که می‌تواند نمایشگر را بر اساس نور محیط تنظیم کند، روی قاب جلویی حضور دارد. این اولین نسلی از مک بوک ایر است که می‌تواند یک نمایشگر ۶K خارجی یا دو نمایشگر ۴K را اجرا کند. این درحالیست که مدل سال ۲۰۱۸ قادر به مدیریت یک نمایشگر ۵K بود.

کیبورد جدید با مکانیزم قیچی

اپل در این اولترابوک از یک کیبورد به نام Magic Keyboard استفاده کرده که برای نخستین بار همراه با مک بوک پرو ۱۶ اینچی معرفی شد. خبری از نوار لمسی روی آن نیست و کلیدهای عملیاتی (F-Keys) را در بالاترین سطر می‌توان یافت. این کیبورد از مکانیزم قیچی جدیدی استفاده می‌کند که می‌تواند تراول کلیدهای ۱ میلی‌متری را به ارمغان بیاورد. سیستم ردیابی نور محیط می‌تواند شدت نور پس زمینه‌ی کلیدها را تغییر دهد.

مطابق گذشته، شاسی‌های این مک بوک از آلومینیوم بازیافت شده‌ی سری ۶۰۰۰ ساخته شده است. وزن آن ۱ کیلو و ۲۹۰ گرم بوده و به خاطر منحنی‌تر شدن طراحی، ضخامت آن نسبت به نسل قبل ۱.۶۱ سانتی‌متر بیشتر شده است. یک باتری ۴۹.۹ وات ساعتی وظیفه‌ی قدرت‌بخشی به این لپ تاپ را بر عهده دارد که می‌تواند با وبگردی بر بستر وای فای، تا ۱۱ ساعت دیوایس را روشن نگه دارد. ایر ۲۰۲۰ از طریق یکی از دو درگاه تاندربولت ۳ و استفاده از طریق آداپتور برق ۳۰ وات داخل جعبه شارژ شود. یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز روی بدنه گنجانده شده است.

هم اکنون می‌توانید مک بوک ایر مدل ۲۰۲۰ را از سایت اپل خریداری کنید. اپل برای دانشجویان تخفیف ۱۰۰ دلاری را نیز در نظر گرفته است. رنگبندی این محصول نیز شامل رنگ‌های طلایی، خاکستری تیره و نقره‌ای است.

خروج از نسخه موبایل