تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر : 62053

موفقیت عجیب شاسی بلند روسی یواز پاتریوت در بازار آمریکا

موفقیت عجیب شاسی بلند روسی یواز پاتریوت در بازار آمریکا

موفقیت عجیب شاسی بلند روسی یواز پاتریوت در بازار آمریکاشاسی بلند روسی یواز پاتریوت که به تازگی به بازار آمریکا عرضه شده فقط یک روز پس از حضور در این بازار بزرگ توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

..

موفقیت عجیب شاسی بلند روسی یواز پاتریوت در بازار آمریکا

شاسی بلند روسی یواز پاتریوت که به تازگی به بازار آمریکا عرضه شده فقط یک روز پس از حضور در این بازار بزرگ توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

شرکت آمریکایی Bremach Inc سال قبل اعلام کرده بود که قصد دارد خودروهای یواز روسیه را به بازار آمریکا عرضه کند. در همین راستا این شرکت پس از یکسال اخیرا در نمایشگاه خودرو لس آنجلس۲۰۲۱ دو مدل از شاسی بلند پاتریوت را به معرض نمایش گذاشت که یکی از آنها در نسخه استاندارد بوده و دیگری از یک کیت بدنه آفرود شرکت روسی BMS بهره می‌برد.

عرضه یواز پاتریوت در بازار آمریکا

یواز پاتریوت

این شرکت آمریکایی شاسی بلند یواز پاتریوت را در دو تیپ معمولی و آفرودی روانه بازار آمریکا کرد. در واقع تیپ معمولی این خودرو به نسخه‌ای که در ایران نیز عرضه شده شباهت زیادی دارد، اما تیپ آفرودی آن اکنون از کیت بدنه، لاستیک‌های ویژه آفرود، گیره‌های بکسل و رینگ‌های بزرگ‌تر بهره می‌برد، اما هر دو خودرو به مشخصات فنی یکسانی مجهز خواهند بود.

در واقع یواز پاتریوت از یک موتور ۲.۷ لیتری ZMZ Pro بهره می‌برد که می‌تواد قدرتی برابر با ۱۴۹ اسب بخار را به تولید برساند. گیربکس ۶ سرعت اتوماتیک پانچ پاورگلاید ۶L50 نیز قدرت تولیدی از این پیشرانه را به دیفرانسیل عقب یا تمام چرخ‌ها منتقل خواهد کرد.

یواز پاتریوت

شرکت Bremach یواز پاتریوت را به عنوان یک رقیب ارزان برای خودروهای محبوبی چون تویوتا فوررانر با قیمت ۳۷ هزار دلار، جیپ رانگلر با قیمت ۲۹ هزار دلار و فورد برانکو با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ دلار به بازار آمریکا عرضه خواهد کرد. از این رو یواز پاتریوت با قیمت ۲۶ هزار و ۴۰۵ دلار می‌تواند به فروش خوبی دست پیدا کند.

یواز پاتریوت

در همین راستا این شاسی بلند فقط پس از یک روز حضور در بازار آمریکا توانست ۳.۸ میلیارد دلار سپرده دریافت کند. هرچند آماری از تعداد خودروهای پیش‌خرید شده در دست نیست، اما این شرکت یواز پاتریوت را با پیش‌پرداخت حدود ۱۰۰۰ دلار به مشتریان عرضه کرد. همچنین این خودرو روسی با ضمانت‌نامه‌های ۵ ساله یا ۱۰ ساله در بازار آمریکا به فروش می‌رسد و در سال ۲۰۲۲ به دست مشتریان خواهد رسید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.