تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 586616

مهم ترین دیدنی های گوانگجو چین از نظر مردم

مهم ترین دیدنی های گوانگجو چین از نظر مردم

گوانگجو یا گوانگژو چین شهری در جنوب این کشور با دیدنی های بسیار جالب و زیاد است. در ادامه به بررسی مکان های دیدنی گوانگجو از نظر مردم می پردازیم. مهم ترین دیدنی های گوانگجو چین دیدنی های گوانگجو چین بسیار متنوع است بدون اینکه نیازی به صرف هزینه های بالا برای لذت بردن باشد.

گوانگجو یا گوانگژو چین شهری در جنوب این کشور با دیدنی های بسیار جالب و زیاد است. در ادامه به بررسی مکان های دیدنی گوانگجو از نظر مردم می پردازیم.

مهم ترین دیدنی های گوانگجو چین

دیدنی های گوانگجو چین بسیار متنوع است بدون اینکه نیازی به صرف هزینه های بالا برای لذت بردن باشد. گوانگجو یک شهر بندری وسیع در شمال غربی هنگ کنگ واقع بر روی رودخانه مروارید است.

این شهر بندری دارای معماری بسیار خلاقانه، سافاری با شهرت جهانی و برخی از شگفت ‌انگیز ترین موزه ‌های جهان است. در ادامه چند مقصد بسیار جذاب که باید زمانی که در گوانگجو هستید، از آنها دیدن کنید را آورده ایم.

اقامتگاه توریستی چیملونگ

یکی از مهم ترین دیدنی های گوانگجو چین، اقامتگاه توریستی چیملونگ است. چیملونگ در حقیقت تمام نیاز های شما را از جهت تفریح بر طرف می کند. زیرا دارای پارک آبی، سیرک، شهربازی و پارک سافاری است.

اگر نیاز به تور جهت سفر به شهر بسیار دیدنی و زیبای چیملونگ دارید، حتما به صفحه تور چین گوانگجو سر بزنید.

چیملونگ یکی از مقصد های تعطیلاتی محبوب در سراسر جهان است که در حال توسعه و ساخت هشت شعبه است. همچنین به عنوان یک منطقه دیدنی در چین لقب گرفته است. برخی از زیر مجموعه های بسیار محبوب آن عبارت اند از:

پارک سافاری

این پارک دارای بزرگترین مجموعه ببر های سفید با شکوه جهان است. پارک سافاری به عنوان پارک Xiangjiang نیز شناخته می شود و یکی از زیبا ترین دیدنی های گوانگجو چین است.

این پارک به دو نیمه تقسیم شده یکی از آنها به نمایشگاه حیوانات اختصاص یافته و دیگری محیطی با مناظر زیبا، نزدیک به حیات وحش در بیابان است. سه قلو های پاندا یکی از جاذبه های اصلی پارک سافاری هستند. زیرا بسیار محدود و تعداد آنها در سراسر جهان به 1 درصد می رسد. دیدن از این پارک باید جزو اولین کارهایی که در گوانگجو انجام می دهید، باشد.

مهم ترین دیدنی های گوانگجو چین از نظر مردم

سیرک چیملونگ

سیرک بین المللی چیملونگ عرصه ای از سرگرمی، شادی و هیجان است که بسیار لذت بخش بوده است. این تجربه غنی از آدرنالین، میزبان نمایش‌هایی است که اجراکنندگانشان از سراسر دنیا به این مراسم می آیند.

سیرک چملونگ چند مایل دورتر از پارک سافاری است. فرقی نمی کند در کدام قسمت از سیرک بنشینید چه دور از مرکز میدان باشید و چه در پایین، سیرک بهترین تجربه ممکن را به شما هدیه می کند. این سیرک را هم به لیست خود اضافه کنید، تا بزرگ ترین سیرک ثابت جهان را تجربه کنید.

شهربازی چیملونگ

بزرگترین پارک تفریحی در کل چین، شهربازی چیملونگ در 60 هکتار گسترده شده است. این پارک شامل بیش از 50 سواری و دستگاه سرگرم کننده است.

این شهربازی می تواند حدود 50000 نفر را در خود جای دهد و دستگاه های بازی و سواری هایی دارد که گاه بسیار ترسناک و هیجان انگیز هستند. شامل 10 ترن وارونه است که آن را به یک تجربه وحشتناک و دلهره آور تبدیل می کند. شهربازی چملونگ مکان بسیار مناسبی برای لذت بردن از در کنار خانواده و تجربه حسی متفاوت است.

پارک آبی چیملانگ

پارک آبی چیملانگ در منطقه پانیوی گوانگجو واقع شده است. این بزرگترین و پیشرفته ترین پارک آبی آسیا است. همچنین این پارک برای هر سن و جنسیتی مناسب است.

پارک آبی چیملانگ به دور از دنیای خارق‌ العاده ترن هوایی و هیجان آن، یک نکته مهم دارد. اینکه از پیشرفته‌ ترین سیستم‌ تصفیه آب اوزون استفاده می‌کند تا محیطی تمیز و سالم برای بازدیدکنندگان خود فراهم کند.

کلیسای جامع قلب مقدس

کلیسای جامع قلب مقدس عیسی یا کلیسای کاتولیک شیشی در گوانگجو نماد یک شاهکار معماریست. این کلیسا در نزدیکی میدان Haizu در جاده Yide واقع شده است. این مکان زیارتی سالانه میلیون ها بازدیدکننده را به خود جذب می کند. 3300 فوت مربع مساحت مملو از افراد با مذاهب مختلف است و فضایی را برای اجتماع و گرد هم آمدن فراهم می کند.

 

این بنای زیبای معماری رومی به سبک گوتیک محل امید و الهام بخشی برای بشریت است. هنگام مراجعه باید مراقب قوانین و مقررات آن در مورد لباس پوشیدن، زمان بندی، آداب و رفتار باشید. کلیسا دارای فضای داخلی بزرگ و باشکوه با طاق دنده ای است. نمای بیرونی کلیسا شامل شیشه های رنگارنگِ کریستالی است که وقتی پرتوی خورشید از آن عبور می کند، می درخشد.

در ضلع شرقی و غربی هشت ناقوس مربع شکل نوک تیز قرار دارد. بوم کلیسا با رنگ هایی از جنس امید و عشق نقاشی شده است. این کلیسا از طریق خطوط اصلی مترو و اتوبوس در ایستگاه های واقع در مجاورت آن، به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل دسترسی است.

مهم ترین دیدنی های گوانگجو چین از نظر مردم

میدان هواچنگ

در هر سفری نیاز به یک فروشگاه و بازار برای خرید وجود دارد. میدان هواچنگ یکی از دیدنی های گوانگجو چین و مخصوص خرید عمده است. این میدان در CBD شهر جدید Zhujiang واقع شده و بیش از 560000 متر مربع مساحت دارد. این میدان 250 متری، مکانی مطلوب است که با چشم انداز های با شکوهی از شهر احاطه شده است.

فروشگاه “مرکز خرید جهان” که در زیر این میدان قرار دارد، مخصوص خریداران است. این فروشگاه سه طبقه پارکینگ های وسیعی دارد و دسترسی آن به مترو با خط 3 و 5 امکان پذیر و راحت است. جاذبه های دیگر این میدان شامل: خانه اپرای گوانگجو، موزه جدید گوانگدونگ، مرکز مالی بین المللی گوانگجو، مکان شماره 2 کودکان گوانگجو و … است.

برج کانتون

برج کانتون به طور رسمی به عنوان برج نجومی و دیدنی تلویزیونِ گوانگجو شناخته می شود. این برج چند منظوره با ارتفاع 604 متر در هایزو گوانگجو واقع شده است. در شب از بالا به پایین روشن می شود و از دور یک نقطه روشن در آسمان گوانگجو است. مناطق به نام برج کانتون از حدود 1200 فوت شروع می شود.

 

برج کانتون از پایین به بالا، به پنج منطقه A تا E تقسیم شده است. منطقه E شامل مکان هایی مانند چشم انداز 488، اسکای دراپ، تراموا حبابی، سکوی رصد ستاره و سکوی رصد ابر، سالن تور مهندسی و … است. مناطق دیگر عبارتند از D، C، B، A. هر منطقه دارای بخشی از سرگرمی، شگفتی و تجربیات جالب است.

این تجارب مانند کافه‌ هایی که به سبک کانتونی و غربی غذا سرو می‌کنند، مکان‌های دیدنی، نمایش ‌های ویدیویی، پیاده روی عنکبوتی که طولانی ترین راه پله مارپیچ در جهان است، سینمای Jinyi 4D، سالن های سه بعدی با ظرفیت بیش از 250 نفر و… است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.