تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 73124

مهم‌ترین نکات کلیدی که قبل از خرید باید در مورد دستگاه پلاسما جت کلینیکی بدانید

مهم‌ترین نکات کلیدی که قبل از خرید باید در مورد دستگاه پلاسما جت کلینیکی بدانید

فهرست۱ آشنایی با دستگاه پلاسما جت کلینیکی۲ کاربردهای دستگاه پلاسما جت کلینیکی۳ مشخصه‌های کلی دستگاه پلاسما جت کلینیکی۴ دوره نقاهت و اقدامات لازم پس از درمان با دستگاه پلاسما جت کلینیکی۵ خرید دستگاه پلاسما جت کلینیکی این روزها همه به دنبال بهترین دستگاه برای کلینیک زیبایی خود هستند. برای این منظور توصیه می‌شود به سراغ …

این روزها همه به دنبال بهترین دستگاه برای کلینیک زیبایی خود هستند. برای این منظور توصیه می‌شود به سراغ دستگاه‌هایی بروید که طراحی و ساخت مطابق با تکنولوژی روز دنیا داشته باشند. طبق این گفته می‌توان به دستگاه‌های بر پایه پلاسما اشاره کرد. پلاسما به عنوان حالت چهارم ماده در علم شناخته می‌شود. این حالت از ماده بدلیل ویژگی‌های خاصی که دارد توانسته نقش قابل توجهی در حوزه زیبایی و پزشکی ایفا کند. بنابراین دستگاه‌های متعددی بر پایه تکنولوژی پلاسما به بازار عرضه شده‌اند. دستگاه‌های زیبایی پلاسما از تنوع بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل داشتن شناخت کافی در مورد آن‌ها قبل از نهایی کردن تصمیم برای خرید الزامی است. چنانچه شما نیز قصد خرید دستگاه‌ پلاسما جت را دارید توصیه می‌کنیم در خواندن این مقاله ما را همراهی کنید.

 

آشنایی با دستگاه پلاسما جت کلینیکی

همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد، دستگاه‌های پلاسما جتی که در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیریند بر پایه تکنولوژی پلاسما ساخته شده‌اند. پلاسما در کل حالت گازی در حرارت بسیار بالا دارد. اما آنچه این حالت از ماده را خاص‌تر می‌کند قدرت رسانایی آن و کاهش ناگهانی دما در برخورد با اجسام است. در دستگاه پلاسما جت نیز دقیقا همین فناوری به کار گرفته شده است. با نگاهی کوچک به ساختار این دستگاه می‌توان گفت  انرژی پلاسما با انرژی و حرارت بالا به بافت مورد نظر تابانیده می‌شود. در نتیجه بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف سبب درمان و بهبودی منطقه می‌گردد. مکانیزم درمان به این صورت است که انرژی پلاسما باعث تصعید ناگهانی بافت مورد نظر می‌شود. در نتیجه تصعید پوست جمع شده و نتایجی از قبیل سفت شدن و درمان افتادگی را شاهد خواهیم بود.

شکل ۱- پلاسما جت کلینیکی فایربولت

این فرآیند بدون ایجاد هر گونه عارضه جانبی و آسیب در بافت‌های اطراف صورت می‌گیرد. تنها موردی که می‌توان اشاره کرد نقطه‌های قهوه‌ای رنگ کوچکی است که در نتیجه برخورد انرژی پلاسما با پوست ایجاد می‌شوند. این نقاط که میکروبرن نامیده می‌شوند ظرف ۷۲ ساعت از بین خواهند رفت. بنابراین بیمار جلسه درمانی بدون خطر و دردی را پشت سر خواهد گذاشت. کاندیدهای درمان با پلاسما جت می‌توانند جلسه درمانی سرپایی، بدون اعمال بیهوشی و بستری شدن را تجربه کنند. همچنین هیچگونه برش و بخیه صورت نگرفته و در نتیجه نیازی به نگرانی بابت دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد بود. علت این موضوع به مکانیزم کاری دستگاه‌های پلاسما جت برمی‌گردد. چرا که گفته شد، انرژی پلاسما سبب رخ دادن تصعید در ناحیه درمانی می‌شود. به خصوص در کسانی که مشکل افتادگی و شل شدگی پوست دارند درمان با تکنولوژی پلاسما بسیار ایده‌آل خواهد بود.

 

کاربردهای دستگاه پلاسما جت کلینیکی

از موضوعات مهمی که قبل اقدام به خرید یکی از انواع دستگاه پلاسما جت باید توجه کرد، کاربردهای آن است. از جمله مهم‌ترین مزایای دستگاه‌های پلاسما قابلیت درمان طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی است. پس با در اختیار داشتن دستگاه پلاسما جت کلینیکی می‌توان مشکلات زیر را مورد هدف قرار داد:

  • رفع علائم پیری پوست از قبیل چین و چروک و شل شدگی آن
  • از بین بردن خطوط ریز صورت در نتیجه افزایش سن یا میمیک‌های چهره
  • از بین بردن استرچ مارک‌های پوست در نواحی از قبیل شکم، ران و …
  • درمان آکنه
  • از بین بردن هر گونه خال، زیگیل و غیره
  • لیفت کردن بینی
  • بلفاروپلاستی
  • بهبود ضایعه‌های عروقی
  • از بین بردن یا کم رنگ کردن جای انواع زخم و بریدگی

 

مشخصه‌های کلی دستگاه پلاسما جت کلینیکی

بدون شک علت محبوبیت هر دستگاهی مزایای ناشی از مشخصه‌های فنی آن است. پس دستگاه پلاسما جت کلینیکی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در این دستگاه به دلیل طراحی آن بر پایه فناوری پلاسما شاهد یک سری ویژگی‌های منحصر به فردی خواهیم بود. البته توجه داشته باشید که در حال حاضر شرکت‌های مختلفی اقدام به طراحی و تولید انواع دستگاه‌های پلاسما جت کرده‌اند. بنابراین با رفتن به سراغ دستگاه‌های معتبر می‌توان از مزایای منحصر به فرد تکنولوژی پلاسما در زیبایی بهره برد. از جمله ویژگی‌های قابل توجه دستگاه پلاسما جت کلینیکی عبارتند از:

  • ایجاد حرارت بسیار زیاد ناشی از انرژی پلاسما در ناحیه بافت درمانی
  • کم بودن فشار انرژی پلاسما تولیدی
  • قدرت رسانایی الکتریکی بسیار زیاد
  • سریع بودن پروسه درمانی
  • عدم ایجاد کوچکترین درد و زخم در نواحی درمانی (غیر تهاجمی)
  • عدم مشاهده عوارض جانبی منفی حین و بعد درمان

 

دوره نقاهت و اقدامات لازم پس از درمان با دستگاه پلاسما جت کلینیکی

برای رسیدن به نتایج ایده‌آل پس از درمان رعایت برخی نکات ضروری است. این اقدامات که در دوره نقاهت باید رعایت شوند تاثیر مستقیمی بر نتایج نهایی کار خواهند داشت. البته درمان با دستگاه پلاسما جت کلینیکی بدون عارضه جانبی و دوره نقاهت جدی است. به این معنا که بیماران می‌توانند بلافاصله پس از اتمام جلسه درمانی به زندگی روزمره خود ادامه دهند. اما در این میان توجه به برخی موارد تاکید می‌شود. در ادامه چند مورد مهم از اقدامات لازم پس از پلاسماتراپی عنوان شده‌اند:

  • عدم تحریک نواحی درمانی با ناخن، درست و …
  • عدم قرار گیری زیر نور مستقیم آفتاب
  • استفاده از کرم ضد آفتاب در ناحیه درمانی
  • خودداری از شست و شوی پوست ناحیه درمانی بلافاصله بعد از درمان
  • مصرف منظم هر گونه کرم یا پماد تجویز شده توسط پزشک متخصص
  • خودداری از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات

به عنوان یک نکته مهم توجه داشته باشید که در صورت عدم تسلط اپراتور به تنظیمات دستگاه و یا خرید دستگاه‌های غیر استاندارد رخ دادن یک سری عوارض جانبی دور از انتظار نخواهد بود.

 

خرید دستگاه پلاسما جت کلینیکی

اکنون که با دستگاه پلاسما جت کلینیکی، کاربردها و ویژگی‌های کلی آن آشنا شدید، نوبت به خرید آن می‌رسد. چنانچه تصمیم خود را برای خرید این دستگاه همه چیز تمام گرفته‌اید، پس بدون اتلاف وقت برای خرید اقدام کنید. مهم‌ترین کار برای خرید دستگاه‌های پزشکی و زیبایی انتخاب شرکت و برند معتبر است. توجه داشته باشید که دستگاه‌های زیبایی مستقیما با بافت بدن بیمار در ارتباط است. بنابراین کوچکترین خطا می‌تواند نتایج نامطلوبی را در پی داشته باشد. مثل هر زمان دیگری الولیزر در خرید بهترین دستگاه پلاسما جت برای کلینیک‌ زیبایی در اختیار شما عزیزان خواهد بود. پس همین حالا تلفن خود را برداشته و برای اطلاع از جزئیات دستگاه، قیمت، شرایط خرید و … با کارشناسان فروش الولیزر تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.