تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 57310

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی مجازی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی مجازی تمدید شد

کافه دانش: با توجه به درخواستهای مکرر هنرمندان عزیز و به دلیل مشکلات در زمینه ارسال فیلم ها به دبیرخانه و رایزنی برای ارسال فیلم های خارجی، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تا ۳۰ مهر تمدید میشود. جشنواره تئاتر عروسکی که سال گذشته (۱۳۹۹) در پی همه گیری ویرووس کرونا کار خود را …

کافه دانش: با توجه به درخواستهای مکرر هنرمندان عزیز و به دلیل مشکلات در زمینه ارسال فیلم ها به دبیرخانه و رایزنی برای ارسال فیلم های خارجی، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تا ۳۰ مهر تمدید میشود.

جشنواره تئاتر عروسکی که سال گذشته (۱۳۹۹) در پی همه گیری ویرووس کرونا کار خود را آغاز کرده است، امسال با رویکردی بین‌المللی، پذیرای آثار تمام نمایشگران عروسکی از سرتاسر جهان بی هیچ محدودیتی خواهد بود تا ثابت کند هنرمندان همانند تمام اقشار دیگر جامعه و چه بسا بیشتر از آنان می توانند خود را با تغییر شرایط وفق دهند و بستری برای ارائه آثار خود پیدا کنند.

دومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی در سه بخش بزرگسال، کودک و نوجوان و طراحی و ساخت عروسک با موضوع اساطیر کهن و شخصیت های داستانی کلاسیک ایران و جهان، برگزار می شود.

حداکثر زمان اجراها، امسال ۱۵ دقیقه است و دبیرخانه جشنواره در نظر دارد بعد از پایان جشنواره و فروکش کردن همه گیری کرونا و باز شدن سالن های تئاتر، با موافقت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل ارشاد تهران، آثار نهایی جشنواره را در سالن های تحت پوشش این سه نهاد، به اجرای عموم برساند.

بر اساس اعلام روابط عمومی این رویداد، فراخوان جشنواره در صفحه اینستاگرام این رویداد منتشر شده است و هنرمندان تا ۳۰مهر ماه، برای ارسال اثر خلاقانه خود فرصت دارند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی به دبیری بهرام بهبهانی به صورت مستقل و با مجوز اداره کل هنرهای نمایشی برگزار می شود.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.