تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 66208

مقایسه واقع بینانه بین انواع دستگاه‌های لیزر

مقایسه واقع بینانه بین انواع دستگاه‌های لیزر

فهرست۱ از تفاوت‌های بین انواع مختلف دستگاه‌های لیزر چه می‌دانید؟۲ دستگاه لیزر الکساندرلایت، گزینه‌ای مناسب برای اکثر ایرانیان۳ دستگاه لیزر دایود۴ دستگاه لیزر ان دی یاگ۵ کلینیک زیبایی نیل، مرکزی که در آن سلامت و زیبایی شما یک خط قرمز است! دستگاهی که کلینیک جهت لیزر موهای بدن از آن استفاده می‌کند، میزان مهارت تکنسین …

دستگاهی که کلینیک جهت لیزر موهای بدن از آن استفاده می‌کند، میزان مهارت تکنسین و اپراتورها، بهره‌گیری کلینیک از کادر درمان مجرب، تعداد جلسات لازم برای لیزر موها و … همگی از جمله موضوعاتی هستند که قیمت لیزر کل بدن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.  موضوعاتی که در صورت رعایت نشدن می‌توانند تهدید جدی برای سلامت و زیبایی شما به شمار روند. گواه این ادعا هم، شمار بالای تعداد افرادی است که به کلینیک‌هایی با وعده‌های دروغ پایین بودن قیمت لیزر کل بدن و یا تعداد جلسات لازم برای لیزر، مراجعه کرده اند و دچار سوختگی‌های شدید پوستی شده اند!

از تفاوت‌های بین انواع مختلف دستگاه‌های لیزر چه می‌دانید؟

عموما آنچه سبب ایجاد تفاوت بین انواع مختلف دستگاه‌های لیزر شده، تکنولوژی‌ به کار رفته شده برای ساخت آن‌ها است. تکنولوژی که دستگاه را مناسب استفاده برای قشر خاصی از افراد ( از نظر رنگ پوست، رنگ مو و حتی میزان پر مو بودن آن‌ها ) می‌سازد.

دستگاه لیزر الکساندرلایت، گزینه‌ای مناسب برای اکثر ایرانیان

طول موج استفاده شده برای این دستگاه لیزر ۷۵۵ نانومتر است. طول موجی که این دستگاه را به یک گزینه مناسب برای لیزر موهای بدن افراد با پوست شفاف و سفیدرنگ (اروپایی‌ها و اکثر ایرانی‌ها)  بدل ساخته است. دستگاه لیزر الکساندرلایت و طول موج در نظر گرفته شده برای آن سبب شده که این دستگاه برای افراد با موهای  ضخیم و یا افرادی که دارای پوست تیره رنگی هستند، کارآیی بالایی از خود نشان ندهد. از بین مدل‌های مختلف دستگاه لیزر الکساندرلایت، کندلا جنتل پرو، یکی از دستگاه‌های محبوب ساخت کشور آمریکاست که از ورود نخستین نسخه از آن به بازار تا به امروز چیزی حدود ۲۰ سال می‌گذرد. این دستگاه لیزر آمریکایی به بخش‌های مختلفی همچون سیستم خنک کننده مجهز شده است. لازم به ذکر بوده که شدت تابش اشعه در این دستگاه نیز به راحتی توسط اپراتور قابل تنظیم و تغییر است.

 

انواع روش های از بین بردن موهای زائد

دستگاه لیزر دایود

طول موج این دستگاه بین ۸۰۰ الی ۸۱۰ نانومتر است. از این رو این دستگاه از توان بیشتری برای نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر پوست برخوردار است. گرچه دستگاه مبتنی بر تکنولوژی لیزر دایود، دستگاهی نوپا در حوزه زیبایی محسوب می‌شود و مطالعات وسیع و گسترده‌ای بر روی کارآیی آن انجام نشده است. با این وجود تا به امروز این دستگاه توانسته است به خوبی از پس حذف ۷۰ درصد موهای زائد افراد برآید. این دستگاه برای افراد با تناژهای پوستی سفید تا متوسط نیز قابل استفاده است. گرچه عمده استفاده آن برای افراد پر مو و یا افرادی است که رنگ پوست آن‌ها تیره است.

دستگاه لیزر ان دی یاگ

این دستگاه یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده برای حذف موهای زائد بدن را در خود جای داده است. دستگاه مبتنی بر تکنولوژی لیزر ان دی یاگ برای افراد با پوست‌های برنزه و یا تیره، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

کلینیک زیبایی نیل، مرکزی که در آن سلامت و زیبایی شما یک خط قرمز است!

در بین کلینیک‌های مختلف مستقر در تهران، مرکز زیبایی نیل، با ۱۰ سال سابقه خدمات مختلفی را در حوزه زیبایی، کاشت مو و ابرو، لیزر موهای بدن، پیکرتراشی و لاغری و … ارائه می‌دهد. کلینیکی که فعالیت خود را با کادری مجرب و زیر نظر معاونت بهداشت و درمان از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. دقت بالا، سرعت بالا و قاطعیت درمانی سه شعار کلینیک زیبایی نیل هستند. سه شعار که نیل با تمام قوا در مسیر پیاده‌سازی آن‌ها گام برداشته است.

تعداد جلسات لازم برای انجام لیزر کل موهای بدن در این کلینیک بر اساس در نظرگیری شرایط فیزیکی هر یک از مراجعین (رنگ و جنس پوست و همچنین ضخامت موی آن‌ها) متغیر است. لازم به ذکر است که دستگاه لیزر مورد استفاده در این کلینیک، مبتنی بر تکنولوژی الکساندرلایت است. شما قبل و بعد از لیزر موهای خود می‌توانید از پشتیبانی و مشاوره رایگان درنظر گرفته شده برای مراجعین کلینیک نیل، استفاده کنید. مشاوره‌ای که می‌تواند به شما در کسب موفقیت حداکثری از لیزر موهای بدن، کمک بسیار شایانی کند.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.