تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر : 584583

مقایسه قدرت نظامی آمریکا با روسیه

مقایسه قدرت نظامی آمریکا با روسیه

مقایسه قدرت نظامی آمریکا با روسیه در این ویدیو قدرت نظامی آمریکا با روسیه مقایسه شده است تا ببینید اگر جنگی میان این دو کشور رخ دهد، کدام دست بالاتر را خواهد داشت. آمریکا و روسیه دو ابرقدرت نظامی جهان هستند که روابط دوستانه‌ای با یکدیگر ندارند و به همین خاطر همواره این پرسش مطرح

مقایسه قدرت نظامی آمریکا با روسیه

در این ویدیو قدرت نظامی آمریکا با روسیه مقایسه شده است تا ببینید اگر جنگی میان این دو کشور رخ دهد، کدام دست بالاتر را خواهد داشت.

آمریکا و روسیه دو ابرقدرت نظامی جهان هستند که روابط دوستانه‌ای با یکدیگر ندارند و به همین خاطر همواره این پرسش مطرح بوده که در صورت درگیری نظامی میان این دو کشور کدام یک پیروز خواهند بود.

بر اساس آمار و ارقام آمریکا از تعداد ادوات و تجهیزات نظامی بیشتری برخوردار است. برای نمونه تعداد هواپیماهای آماده به خدمت ارتش این کشور بیش از سه برابر روسیه است! یا درحالی که روس‌ها تنها یک عدد ناو هواپیمابر دارند، ارتش آمریکا 11 ناو هواپیمابر در اختیار دارد. اما روسیه در برخی زمینه‌ها مانند کشتی‌های ضدمین یا توان توپخانه‌ای از سایر ارتش‌های جهان جلوتر است و همین موضوع پیشبینی برنده جنگ آمریکا با روسیه را دشوار می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

ارتش روسیه یکی از ترسناکترین و پیشرفته ترین زیردریایی های جهان را به خدمت گرفت

طی ماه‌های اخیر و پس از جنگ اوکراین برخی انتقادها و تردیدها نسبت به توان نظامی روسیه بالا گرفته است و به همین خاطر مسئولان این کشور به دنبال ارتقاء توان نظامی خود برای مقابله با خطرات احتمالی هستند.

به نظر شما و با توجه به تمامی جوانب قدرتمندترین ارتش جهان مربوط به کدام کشور بوده و آیا قدرت نظامی آمریکا بیشتر از روسیه است؟

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.