تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۰۶
کد خبر : 59638

مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲

مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲

مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲به بهانه رونمایی از AirPods 3، در اینجا به مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲ می‌پردازیم و امکانات، قیمت و مشخصات آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم.
اپل شب گذشته از AirPods 3 ر..

مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲

به بهانه رونمایی از AirPods 3، در اینجا به مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲ می‌پردازیم و امکانات، قیمت و مشخصات آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم.

اپل شب گذشته از AirPods 3 رونمایی کرد که از طراحی و اندازه متفاوتی نسبت به ایرپادز ۲ برخوردار است و امکانات جدیدی را ارائه می‌کند. این هدفون بی‌سیم ۱۷۹ دلار قیمت دارد و در تک رنگ سفید عرضه می‌شود. اما ایرپاد ۳ چه تفاوتی با نسل قبلی خودش دارد؟ ما با یک مقایسه می‌توانیم به این سوال شما پاسخ دهیم.

مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد از نظر طراحی و امکانات

ایرپاد ۳ از نظر طراحی با نسل‌های قبلی ایرپاد متفاوت است. نسخه ۲۰۲۱ این ایرباد بی‌سیم از طراحی جدیدی برخوردار است که باعث کوچک‌تر شدن آن شده است. ساقه‌های این گوشی‌ها در مقایسه با نسل گذشته به طور قابل توجهی کوچک‌تر شده‌اند. اپل یک حسگر جدید Force Touch را هم مشابه ایرپاد پرو در داخل این گوشی‌ها استفاده کرده است. این سنسور جایگزین جسچر حرکتی دو ضربه در نسخه پیشین شده است.

با توجه به کوچک‌تر شدن ابعاد ایرپاد ۳، کیس شارژ آن هم کوچک‌تر شده است. هرچند طراحی این کیس شارژ به جز کوچک‌تر شدن، هیچ تغییری نکرده است. این کیس درست مثل نسخه بی‌سیم کیس شارژ ایرپاد ۲، فناوری شارژ بی‌سیم را ارائه می‌کند. اکنون این کیس شارژ از فناوری شارژ بی‌سیم MagSafe هم پشتیبانی می‌کند.

چیزی که بدون تغییر باقی مانده، طراحی سری‌های این ایرباد است که داخل گوش می‌روند. اپل همچنان از همان سری‌هایی استفاده می‌کند که در اولین نسل ایرپاد هم از آن استفاده می‌کرد. بنابراین نیازی نیست نگران مناسب نبودن اندازه آن با گوش خود باشید. ضمن اینکه هر دو گوشی ضد آب هستند.

مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲

ایرپادز ۳

هدفون بی‌سیم AirPods 3 فناوری حذف نویز فعال (ANC) را ارائه نمی‌کند. این در مورد AirPods 2 هم صدق می‌کند. اما یک قابلیت صوتی جدید در این نسل وجود دارد که در نسل قبلی نبود. اپل صدای فضایی با ردیابی دینامیک سر را به نسل جدید ایرپاد افزوده است. این فناوری پیشتر فقط مختص هدفون‌های بالارده ایرپاد پرو و ایرپاد مکس بود.

آنچه که صدای فضایی را در ایرپاد ۳ ممکن کرده، یک چیپ صوتی جدید به نام Apple H2 است. Apple H2 تأخیر صوتی را با اضافه کردن پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ بهبود می‌بخشد. در آن سو ایرپاد ۲ از چیپ قدیمی‌تر H1 استفاده می‌کند که فاقد ردیابی دینامیک سر کاربر است. نسل جدید ایرپاد همچنین از یک درایور اعوجاج پایین جدید ساخت اپل و همچنین یک اکولایزر انطباق‌پذیر (Adaptive Equalizer) هم برخوردار است.

مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲

ایرپادز ۲

به طور کلی AirPods 3 چیزی بین AirPods 2 و AirPods Pro است که برخی از ویژگی‌های صوتی نسخه گران قیمت پرو را برای بهبود تجربه صوتی به همراه دارد.

عمر باتری

از نظر عمر باتری، این ایربادهای جدید پیشرفت خوبی نسبت به نسل گذشته خود داشته‌اند. نسل سوم ایرپاد می‌تواند با هر بار شارژ ۶ ساعت گوش دادن به موسیقی یا ۴ ساعت مکالمه بدون توقف را ارائه کند. این یک ساعت شارژدهی بیشتر در گوش دادن به موسیقی و یک ساعت و نیم مکالمه بیشتر نسبت به نسل گذشته است.

مقایسه اپل ایرپاد ۳ با ایرپاد ۲

هرچند اندازه کیس شارژ نسل جدید این ایرباد کوچک‌تر شده، اما عمر باتری بیشتری را ارائه می‌کند. در مجموع با استفاده از این کس شارژ، می‌توانید ۳۰ ساعت شارژدهی را با ایرپاد ۳ تجربه کنید. در حالی که این شارژدهی در نسل قبلی ۲۴ ساعته بود.

همانطور که قبل‌تر هم گفته شد، کیس شارژ نسل جدید ایرپاد از شارژ بی‌سیم و MagSafe پشتیبانی می‌کند، در حالی که کیس نسل قبلی در دو نسخه مختلف عرضه می‌شد که یکی دارای شارژ بی‌سیم و دیگری فاقد آن بود.

قیمت

سومین نسل ایرپادز با قیمت ۱۷۹ دلاری عرضه خواهد شد. این درحالیست که قیمت نسخه غیروایرلس ایرپادز ۲ با قیمت ۱۲۹ دلاری عرضه می‌شود. اگر صدای فضایی و ایربادهای کوچک‌تر برای شما اهمیت دارد، AirPods 3 گزینه خوبی برای شما خواهد بود. همچنین فراموش نکنید که هر سال اپل نسل جدید ایرپاد را عرضه نمی‌کند. این یعنی به همین زودی نسخه جدید ایرپادز ۳ عرضه نخواهد شد و شما فرصت کافی برای داشتن و تجربه کردن آن را دارید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.