تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 584992

معرفی یک تابلو تبلیغاتی کوچک که بازدهی بالایی دارد!!..

معرفی یک تابلو تبلیغاتی کوچک که بازدهی بالایی دارد!!..

بدون شک همه ما با تبلیغات خیابانی برخورد داشته و به چشم دیده‌ایم؛ تراکت، بروشور، کارت ویزیت و از همه مهم‌ تر تابلوهای تبلیغاتی که به ‌صورت ناخودآگاه همیشه جلوی دید ما قرار می‌ گیرند. تابلوها همیشه سطح شهر را پوشش داده و همه جای شهر از آن‌ها استفاده خواهد شد. این نوع تبلیغات پرهزینه

بدون شک همه ما با تبلیغات خیابانی برخورد داشته و به چشم دیده‌ایم؛ تراکت، بروشور، کارت ویزیت و از همه مهم‌ تر تابلوهای تبلیغاتی که به ‌صورت ناخودآگاه همیشه جلوی دید ما قرار می‌ گیرند. تابلوها همیشه سطح شهر را پوشش داده و همه جای شهر از آن‌ها استفاده خواهد شد. این نوع تبلیغات پرهزینه اما به شدت کاربردی بوده است. تبلیغات با تابلو گرد دو طرفه نمایش زیبایی دارد و به خاطر دایره بودن آن به خوبی در حافظه ماندگار می ‌شود.

تبلیغات چیست و چه کاربردی دارد؟

تبلیغات در دنیای امروز به معنای در معرض نمایش قرار دادن محصول و خدمات است که به واسطه آن اطلاعاتی موردنیاز ارائه‌ شده و همگی با خواص و ویژگی‌ ها آشنا می‌ شوند. این روش برای هر دو طرف یعنی خریدار و فروشنده مفید بوده و با کمک آن طرفین به خواسته خود می‌ رسند. مشتری و صاحب هر برند با روش تبلیغات خصوصا تابلوهای تبلیغاتی با یکدیگر آشنا شده و به ‌راحتی داد و ستد میان آنها انجام می ‌گیرد.

تابلو گرد دو طرفه عملکردی هوشمندانه

اجسام با شکل دایره به خاطر نداشتن زاویه بیشتر در خاطره‌ ها ماندگار شده و حافظه بصری انسان این اشکال را بهتر به خاطر خواهد آورد. تابلوهای تبلیغاتی گرد نیز از این قاعده و قانون مستثنی نبوده و در ذهن به‌ صورت ناخودآگاه حک می ‌شود. تابلو گرد دو طرفه در تبلیغات، کمک موثری خواهد کرد تا مشتریان انتخاب مناسب و درستی داشته باشند.

این نوع تابلو عملکردی دو طرفه و هوشمندانه دارد و به عبارتی یک تیر و چند نشان را در خود قرار داده است. برند هایی که با این روش به تبلیغات خود مشغول خواهند شد، تمامی تمایزات خود را در قدم اول به چشم بیننده نشان داده و به‌ راحتی فروش خود را انجام می ‌دهند.

راستگویی اساس فروش بهتر

دایره‌ها در میان باقی اشکال معصومیت و راستگویی خاصی را در خود دارند؛ علت وجود این ویژگی‌ها در اشکال گرد به خاطر انحنايي که در آن‌ها وجود دارد است که به این ویژگی و خاصیت رسیده‌اند. برندها به کمک تابلوهای تبلیغاتی گرد به ‌راحتی و سادگی صداقت خود را در معرض دید گذاشته و یک قدم از دیگر رقبا جلوتر خواهند بود و کیفیت بهتر و خدمات ارزنده ‌تر شما با این روش تبلیغات به دیگران معرفی می ‌شود. اگر در تبلیغات خود از تابلو دو طرفه گرد استفاده کرده باشید، تفاوت شما با محصولات مشابه در حافظه ماندگار شده و به فروش بهتر و بیشتر شما منجر خواهد شد.

استفاده از تبلیغات و تابلو تبلیغاتی شما را میان مشتریان به جایگاه بالایی می ‌رساند و زمان زیادی در این جایگاه و موقعیت باقی خواهید ماند. توسعه و بهبود فروش شما با این روش تضمین شده و بدون شک کاربردی خواهد بود.

رشد اقتصادی با تبلیغات

معرفی یک تابلو تبلیغاتی کوچک که بازدهی بالایی دارد!!..

دنیای امروز با همه بی‌ رحمی و ظلمی که در حق انسان‌ها در زمینه‌ های اقتصادی و مالی داشته است، اما با ایجاد روش نوین تبلیغات توانسته سبب رشد اقتصادی در جوامع باشد. تبلیغات این روزها نقش بسزایی در اقتصاد داشته و خود به صنعتی فعال و مستقل تبدیل شده است.

رشد اقتصادی برای هر برند و کسب ‌و کاری به فروش بیشتر وابسته شده و اساس آن خواهد بود. تمامی فروشگاه‌ ها و مغازه ‌ها با داشتن یک تابلو به رهگذران نشان می ‌دهند که چه خدماتی ارائه داده و کدام نیاز آنها را برطرف می ‌کنند. تابلو مغازه نمایانگری کلی از تمام برند بوده و در یک کلام به معرفی خود می ‌پردازد.

بنگاه‌های اقتصادی با هر نوع محصولی به دنبال آگاهی رساندن به بازار هدف خود هستند که این آگاهی از طریق تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی ایجاد می ‌شود. تابلو گرد دو طرفه نوعی تبلیغات عمومی و خیابانی بوده که در تمام شهر پخش می ‌شود و گستره آن به معرفی بیشتر محصول می‌ انجامد.

تابلو تبلیغاتی کوچک اما بازخوردی بزرگ

تابلوهای تبلیغاتی ابعاد مختلفی داشته و همیشه در ابعاد بزرگ و خیلی بزرگ کاربردی و تاثیرگذار نخواهند بود. برندهای مختلف درواقع اصلا نیاز به تبلیغات با سایزهای بزرگ نخواهند داشت و تابلوهای کوچک برای آن موثرتر خواهد بود.

گاها ماندگاری تابلوهای تبلیغاتی کوچک به دلیل سایز و ابعادی که دارد، بیشتر خواهد بود؛ این ابعاد به برندها کمک کرده هر فصل یا ماه با تغییر پوستر تبلیغاتی خود محصولات بیشتر را معرفی کرده و تمایزات ویژه دیگری را به منصه ظهور خواهد برد. تابلو گرد دو طرفه کوچک به جای معرفی یک فضای بزرگ، به دو بخش کوچک اما مفید تقسیم می ‌شود که به صاحبان برند و بنگاه‌های اقتصادی اجازه تبلیغات مفید و موثری را خواهد داد.

افسانه قدیمی اشکال گرد و دایره

از قدیم همیشه در خانه‌ها از آینه گرد بیشتر استفاده می ‌شد؛ زیرا بر اساس یک افسانه قدیمی آسیایی، دایره، موجودات آزارگر را دور کرده و باعث ایجاد احساس خوب در منازل می شد. آینه سفره عقد یا آینه میز آرایش در خانه یا آرایشگاه‌ ها همیشه دایره‌ ای شکل بوده؛ زیرا این فرم زیبایی‌ها را بیشتر نشان داده و افراد از نگاه کردن به خود در آن بیشتر لذت خواهند برد.

تابلو گرد دو طرفه نیز این خصوصیات را در خود پنهان کرده و کاملا ناخودآگاه چشم‌ ها را به سمت خود کشانده است. یک آزمایش روانشناسی میان تعداد زیادی شرکت‌ کننده نتایج جالبی را برجای گذاشت و نتیجه این آزمایش به این شرح بود: از میان هزار نفری که در این آزمایش شرکت کرده بودند، بالای هشت ‌صد نفر اول به اشکال دایره‌ای واکنش نشان داده و بعد سراغ باقی اشکال هندسی می ‌رفتند. به زبان ساده می ‌توان گفت هشتاد درصد افراد اول دایره را می ‌بینند و بعد از آن بیضی و بقیه اشکال در ردیف‌ های سوم به بعد قرار خواهند گرفت.

تابلوها از چه موادی ساخته می ‌شوند؟

معرفی یک تابلو تبلیغاتی کوچک که بازدهی بالایی دارد!!..

همیشه از تابلو تبلیغاتی به دلیل تنوع بالا استقبال شده است؛ زیرا برای ساخت آنها از مواد مختلفی استفاده می‌ شود؛ همچنين به دلیل متریال‌ های مورد استفاده در آنها مانند آلومینیوم، پلکسی گلاس و اس ام دی، از طول عمر و دوام بالایی برخوردارند. تابلو گرد دو طرفه نیز این خاصیت را داشته و مشتریان برای سفارش آنها آزادی عمل خواهند داشت. یکی از انواع این تابلوها لایت باکس دو طرفه است که زیبایی فراوانی داشته و به دلیل روشن بودن آن چشم بیننده را خیره خواهد کرد.

تابلو گرد دو طرفه دیگری نیز موجود است که با نوع قبلی تفاوت زیادی نداشته و فقط گردان و متحرک است؛ این تابلو نوع جدیدی از تبلیغات است که به ‌صورت گرد و متحرک بوده و قابلیت حرکت آن را ویژه کرده است.

کجا این تابلوها استفاده مي ‌شود؟

در انتها باید اشاره داشته باشیم كه این تابلوها برای مراکز و برندهای زیادی کاربرد داشته و باعث جذب بیشتر مشتری‌ ها خواهند شد. رستوران‌، فست ‌فودهای کاملا مدرن، پاساژ، مراکز اداری، شرکت‌های هواپیمایی، موسسات تازه تاسیس و… با کمک این شکل هندسی بیشتر به چشم خواهند آمد و برای معرفی خود بدون شک باید از تابلو گرد دو طرفه برای تبلیغاتشان استفاده کنند.

جمع‌ بندی

تابلو گرد دو طرفه برای برندها و کسب ‌و کارهای فراوانی کاربرد داشته و تاثیر مثبت خود را به ‌راحتی به بیننده القاء می‌ کند. این تابلو در جذب مشتری بازار هدف خود بسیار مفید بوده و به سادگی اسم برندها را در صدر جدول نگه خواهد داشت؛ همچنين از دو طرف قابل دید هستند؛ به‌عنوان ‌مثال، عابرین و ماشین‌ هایی که از دو طرف یک خیابان عبور می ‌کنند می‌ توانند این تابلوها را ببیند.

جدید و مدرن هستند و قابلیت تعویض چاپ در آنها وجود دارد که مسلما هزینه بسیار کمی نسبت به خرید یک تابلو جدید دارند؛ در واقع مشتری می ‌تواند با خرید این نوع تابلو هر وقت که تمایل داشت اقدام به تعویض چاپ آن نماید و نیازی نیست که یک تابلو جدید و مشابه را خریداری کند.

در نهایت پیشنهاد داریم تا جهت اطلاعات بیشتر و هر نوع مشاوره تبلیغاتی به آدرس اینترنتی https://novinlight.com/ مراجعه نماید و با مشاورین مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.