تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
کد خبر : 586212

معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 مدل X80K

معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 مدل X80K

تلویزیون سونی X80K در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. تلویزیون سونی X80K یکی از محصولات برند سونی است که به کیفیت تصویر عالی مجهز شده است و می‌تواند امکانات و قابلیت‌های هوشمند بسیار زیادی

تلویزیون سونی X80K

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. تلویزیون سونی X80K یکی از محصولات برند سونی است که به کیفیت تصویر عالی مجهز شده است و می‌تواند امکانات و قابلیت‌های هوشمند بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر تمامی این موارد باید به سیستم صوتی قدرتمند نیز اشاره داشته باشیم. یکی از ویژگی‌ها و نکات بسیار مهم در مورد محصولات برند سونی این است که تلویزیون‌های سونی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و تا سالیان سال میتواند بدون هیچگونه مشکلی کار کنند. تلویزیون اسمارت سونی X80K نیز به صفحه نمایش ال ای دی مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن بیش از ۸.۳ میلیون پیکسل نمایش دهد. بر روی تست صفحه نمایش تلویزیون 2022 سونی X80K شما می‌توانید جزئیات کاملی از تصاویر را مشاهده کنید زیرا این تلویزیون از صورت کنتراست تصویر بالایی برخوردار است و تمامی جزئیات را برایتان نمایش میدهد. تلویزیون ال ای دی سونی X80K یکی از محصولات سال ۲۰۲۲ برند سونی است و از قابلیت اندروید پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌ عامل کاملاً ساده و آسان و در عین حال قدرتمند می‌باشد و می‌تواند دنیایی از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار شما قرار دهد. برای دریافت لیست قیمت تلویزیون ال جی 2022 میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ال جی، سونی و سامسونگ را آنجا مشاهده کنید.

تلویزیون ۲۰۲۲ سونی X80K دسترسی شما را به بیش از ۷۰۰ هزار برنامه تلویزیونی فراهم می‌کند. تلویزیون آندروید سونی X80K رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده است و می‌تواند محتواها را با تراکم پیکسلی گسترده نمایش دهد. حتی اگر به محتوای 4K دسترسی نداشتند این تلویزیون می‌تواند محتوای فول اچ دی را در حد کیفیت تصویر 4K ارتقا دهد. تلویزیون سونی X80K در سایزهای ۴۳ اینچ ۵۰ اینچ ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. اگر قصد خرید تلویزیون سونی X80K دارید می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون 4K سونی X80K

اگر شما جزو افرادی هستید که به گیم و بازی های گرافیکی علاقه زیادی دارید و میخواهید از تلویزیون هم برای بازی استفاده کنید باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ به دلیل سرعت رفرش بالاتر، نسبت به قیمت سایز تلویزیون های معمولی بالاتر است. تلویزیون اسمارت سونی  X80K دارای فناوری 4K است و می‌تواند تصاویر را با رزولوشین گسترده نمایش دهد. شما بر روی صفحه نمایش تلویزیون جزئیات کامل تصاویر را با کنتراست گسترده مشاهده میکنید. تلویزیون 65 اینچ سونی X80K به صفحه نمایش ال ای دی مجهز شده است و از پردازشگر 4K HDR processor X1 پشتیبانی می‌کند. این پردازشگر قدرت بسیار بالایی دارد و در عین حال تراشه بسیار قدرتمندی است که می‌تواند محتوای صوتی و تصویری با کیفیت بالا ارائه دهد. در کنار پردازشگر قدرتمند 4K HDR processor X1 باید فناوری‌های K X-Reality PRO نیز توجه داشته باشید. این فناوری‌ها باعث شده است کیفیت تصاویر ارتقا یابد. تلویزیون 4K سونی X80K از فناوری HDR و فرمت‌های HDR10، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. این تلویزیون دارای نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتز است و می‌تواند صحنه‌های اکشن و ورزشی را بدون تاری و تأخیر نمایش دهد. شما می‌توانید تمامی محتواهای سریع را به صورت کاملا روان و بدون تاخیر مشاهده کنید. پنل به کار رفته در تلویزیون 55 اینچ سونی X80K از نوع پنل Direct LED و پنل ips می‌باشد. این پرنده می‌تواند زاویه دید گسترده ای را برای تصاویر ایجاد کند. شما می‌توانید دنیایی از طرح و رنگ را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.

معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 مدل X80K

 

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون ۲۰۲۲ سونی X80K

تلویزیون اندروید سونی X80K محصول سال ۲۰۲۲ است که در سایزهای مختلف تولید شده است. این تلویزیون نسخه ۱۱ سیستم عامل اندروید مجهز شده است و با وجود رابط کاربری گوگل تی وی می‌تواند دنیایی از محتواها را برایتان ارائه دهد. کار کردن با تلویزیون سونی X80K فوق العاده آسان است و می‌تواند لذت مشاهده برنامه‌ها را برایتان چند برابر کند. در این تلویزیون امکان استفاده از قابلیت پروفایل شخصی نیز وجود دارد که می‌توانید برای هر کدام از اعضای خانواده تان یک پروفایل شخصی بسازید و تمامی برنامه‌های مورد علاقه خود را در آن قرار دهید. همچنین امکان ساخت پروفایل مخصوص کودکان Kids Profile نیز وجود دارد. با وجود این قابلیت می‌توانید در آن محدودیت‌هایی را نیز اعمال کنید. در تلویزیون هوشمند سونی X80K شانزده گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد و با وجود قابلیت Living Decor تلویزیون 2022 سونی X80K می‌تواند طراحی بسیار زیبایی را برای شما ایجاد کند. شما می‌توانید تلویزیون سونی X80K را با قیمت مناسب خریداری کنید و با استفاده از دستیار‌های صوتی مانند گوگل و الکسا با صفحه نمایش تلویزیون در ارتباط باشید و محتواها را با استفاده از صدای خودتان جستجو کنید.

معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 مدل X80K

 

طراحی تلویزیون ال ای دی سونی X80K

تلویزیون اسمارت سونی X80K در کنار امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوان به طراحی بسیار شیک و زیبایی نیز مجهز شده است. این تلویزیون با قابلیت Living Decor می‌تواند همچون قاب عکس یا اثر هنری بسیار زیبایی در خانه شما مورد استفاده قرار بگیرد. در تلویزیون 55 اینچ سونی X80K شما به ریموت کنترل Standard Remote دسترسی دارید این ریموت کنترل ظاهری بسیار جذاب و زیبا دارد و از نظر ابعاد کاملاً کوچک است و دکمه‌های کمتری نیاز دارد اما تمامی دکمه‌ها از جنس پلی اورتان ساخته شده است که تمیز کردن آن آسان می‌باشد و تا ۹۹ درصد آنتی باکتریال هستند. شما می‌توانید با استفاده از این ریموت کنترل را با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید از قابلیت Hands-free Voice Search استفاده کنید و تمامی محتواها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. بدنه تلویزیون اسمارت سونی 65 اینچ X80K طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد. پایه‌های این تلویزیون از نوع پایه‌های دو شاخه است و در دو طرف تلویزیون قرار می‌گیرد شما می‌توانید با خرید تلویزیون سونی X80K از دوربین براویا استفاده کنید و با عزیزانتان تماس تصویری برقرار کنید.

سیستم صوتی تلویزیون 4K سونی X80K

تلویزیون ال ای دی سونی ژاپن X80K به سیستم صوتی X-Balanced و Bass Reflex مجهز شده است و می‌تواند صداها را با کیفیت بسیار بالایی برایتان ارائه دهد. در این تلویزیون شما می‌توانید ۲۰ وات قدرت صوتی و دو بلندگوی با کیفیت دریافت کنید. این بلندگو از نوع بلندگوهای X-Balanced و Bass Reflex هستند که می‌توانند کیفیت صوتی بی نظیر را ایجاد کند. قدرت صوتی ۲۰ وات سراسر خانه شما را در بر می‌گیرد البته شما می‌توانید با اتصال بلندگو‌های بلوتوثی قدرت صوتی بیشتری داشته باشید. تلویزیون سونی X80K به فناوری Acoustic Auto Calibration مجهز شده است و می‌تواند صدا را متناسب با شرایط محیط اطراف را تنظیم کرد و بهترین تجربه شنیداری را برایتان ایجاد کند. این امکان برای شما فراهم شده است که تلویزیون اندروید سونی X80K را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی مناسبتر است. قیمت تلویزیون QLED و قیمت تلویزیون OLED به دلیل کیفیت تصویر بالاتر قیمت بالاتری هم نسبت به سایر تلویزیون های دارند. قیمت تلویزیون QNED هم که جدیدا وارد بازار شده نسبت به کیفیت تصویری که ارائه میدهد معقول و مناسب است.

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون 43 اینچ و قیمت تلویزیون 49 اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 3 تا 4 متر است، تلویزیون 50 اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون 50 اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون 55 اینچ است. قیمت تلویزیون 55 اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون 65 اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 7 تا 8 متر است میتوانید تلویزیون های 75 و 85 اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ و قیمت تلویزیون 85 اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

قیمت تلویزیون گیمینگ

اگر قصد شما از خرید تلویزیون بازی کردن با آن است، باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ نیز بستگی به سرعت رفرش، یا سرعت هرتز تلویزیون دارد. هرچند سرعت رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری را به شما ارائه میدهد و به همان نسبت هم قیمت آن بیشتر میشود.

کیفیت تصویر تلویزیون

تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (10 درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 – 2021 ال جی سونی و سامسونگ

در این قسمت لیستی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ، سامسونگ و سونی 2022 – 2021 رو برای شما آوردیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید حتما قبلش وارد سایت دبی کوچولو شوید و این مدل ها رو در سایت بررسی کنید.

  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B
  • قیمت تلویزیون سونی X80K
  • قیمت تلویزیون سونی X85K
  • قیمت تلویزیون سونی X90K
  • قیمت تلویزیون سونی X95K
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ7000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ8000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ9000
  • قیمت تلویزیون ال جی C2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500
  • قیمت تلویزیون ال جی A2
  • قیمت تلویزیون سونی A80K
  • قیمت تلویزیون سونی A90K
  • قیمت تلویزیون سونی A95K
  • قیمت تلویزیون سونی Z9K
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN700B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN900B
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED80
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED85
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED90
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED95
  • قیمت تلویزیون ال جی G2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN85B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN95B
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO95
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO96
  • قیمت تلویزیون سونی A80J
  • قیمت تلویزیون سونی A90J
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000
  • قیمت تلویزیون سونی X80j
  • قیمت تلویزیون سونی X85j
  • قیمت تلویزیون سونی X90j
  • قیمت تلویزیون سونی X95j
  • قیمت تلویزیون ال جی UP8000
  • قیمت تلویزیون ال جی A1
  • قیمت تلویزیون ال جی B1

 

برچسب ها : قیمت تلویزیون در بانه,خرید تلویزیون از بانه,تلویزیون 2022 سونی,تلویزیون سونی X80K,قیمت تلویزیون سونی,سایت دبی کوچولو

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.