تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 585021

معرفی بهترین برند پودر بندکشی رنگی و کاربردهای آن

معرفی بهترین برند پودر بندکشی رنگی و کاربردهای آن

آیا پودرهای بندکشی در بازار نانو موجود هستند؟ مزیت این پودرها چیست؟ تفاوت پودرهای بندکشی رنگی با محلول های موجود در بازار چیست؟ یکی از نمایندگان فروش ما گفت که بسیاری از مشتریان تقاضای بیشتری برای پودر بندکشی رنگی دارند، مشتریان دوست دارند بدانند پودرهای بندکشی رنگی موجود در بازار نانو چه چیزی هستند؟ همچنین

آیا پودرهای بندکشی در بازار نانو موجود هستند؟ مزیت این پودرها چیست؟ تفاوت پودرهای بندکشی رنگی با محلول های موجود در بازار چیست؟ یکی از نمایندگان فروش ما گفت که بسیاری از مشتریان تقاضای بیشتری برای پودر بندکشی رنگی دارند، مشتریان دوست دارند بدانند پودرهای بندکشی رنگی موجود در بازار نانو چه چیزی هستند؟ همچنین چه کاربردهایی دارند؟ شک نکنید که محصولات بونافیکس بهترین هارا برای شما عرضه می کند.

پودر بندکشی رنگی چیست؟

پودر بندکشی رنگی محصولی پرمصرف است که حاوی سیمان، مواد پلیمری، مواد آلی، مواد معدنی، رنگدانه ها و… می باشد که برای استفاده از این محصول تنها نیاز به استفاده از مقدار معینی آب دارید. از پودر بندکشی رنگی برای درزبندی و آب بندی آجر، کاشی و سرامیک استفاده می شود، البته از پودر درزبندی در سرویس بهداشتی استفاده می شود. اگر بخواهیم به طور کلی پودر بندکشی را دسته بندی کنیم، می توان آنها را به دو دسته تقسیم کرد، اولی پایه سیمانی و دومی اپوکسی، البته از اپوکسی بیشتر استفاده می شود. استفاده از این محصول در مقایسه با روش های قدیمی تولید ملات، مزایای بسیاری دارد.

اگر از پودر بندکشی رنگی استفاده کنید متوجه می شوید که تمام درزهای کاشی و آجر محکم تر می شود و همچنین از نفوذ آب جلوگیری می کند و از ملات های ساده جلوه بهتری پیدا می کند. این را در نظر داشته باشید، در هنگام خرید پودر بندکشی باید اطلاعات کافی و کاملی در مورد این محصول داشته باشید تا پودر بندکشی با کیفیت بالا خریداری کنید.

معرفی بهترین برند پودر بندکشی رنگی و کاربردهای آن

انواع کاربردهای پودربندکشی رنگی

یکی از مهمترین کاربردهای پودر بندکشی رنگی، یکنواخت و ضد آب کردن سطح است. این پودر درزگیر در انواع کاشی، سرامیک و سنگ کاربرد فراوانی دارد. از این پودر آب بند می توان برای پرکردن درزهای ثابت تا عرض 10 میلی متر استفاده کرد، پودر بندکشی رنگی را می توان برای کف و دیوار حمام، آشپزخانه، بالکن، استخر، حمام و … استفاده کرد. با این پودر می توان عمق های 15 میلی متری را به راحتی پر کرد. برای آب بندی سطوح باید به کاربری محیط و ویژگی های آن فضا توجه شود، بنابراین از محصولات مختلف می توان استفاده کرد.

استفاده صحیح از پودر بندکشی رنگی بر اساس محل قرارگیری آن به شما این امکان را می دهد که از تمام مزایای محصول بهره ببرید و نتیجه بسیار زیباتر خواهد بود. این پودر برای آب بندی فضای بین کاشی ها در فضاهای شیمیایی مانند آزمایشگاه های شیمی و مواد غذایی، واحدهای صنعتی، کارگاه ها و در هر محیطی که در تماس با مواد شیمیایی خورنده باشد استفاده می شود. این نوع محصول معمولاً در رنگ های تیره تولید می شود و کار را زیبا می کند و همچنین مقاومت شیمیایی سطح را در برابر موادی با ph بالاتر از 4 افزایش می دهد.

ویژگی مهم این پودر اتصال دهنده بودن آن با توجه به مواد تشکیل دهنده آن است. این پودر، از نفوذ رطوبت به سطح جلوگیری می کند. این نوع پودر باندینگ پلیمری تقویت شده، دارای عملکرد بالا و آب گریزی بسیار زیاد بوده و برای چسباندن انواع کاشی، سرامیک، گرانیت و شیشه کاربرد دارد. از دیگر ویژگی های این پودر می توان به مقاومت در برابر شوک حرارتی، انقباض کم، انعطاف پذیری، ثبات رنگ و سهولت در نظافت اشاره کرد. اغلب پودرها به رنگ سفید هستند و معمولا در سرویس های بهداشتی استفاده می شوند. البته گاهی رنگ پودر با رنگ کاشی ها همخوانی ندارد و رضایت مشتریان را جلب نمی کند. مجموعه ما محصولات خود را در انواع مختلف عرضه می کند. رنگ ها یکی از ویژگی های پودرهای بندکشی رنگی مقاوم در برابر نفوذ آب است.

پودر بندکشی رنگی چه مزایایی دارد؟

پودر بندکشی رنگی مزایای زیادی دارد از جمله چسبندگی بالا، استحکام بیشتر بین سطوح، ماندگاری طولانی مدت رنگ، عدم ترک خوردگی، نفوذ آب، کار زیباتر، استفاده آسان، صرفه جویی در زمان ونهایتا بسیار مقرون به صرفه است. یکی دیگر از ویژگی های پودر بندکشی رنگی خاصیت ضد باکتریایی آن است. به لطف این ویژگی از رشد باکتری ها و قارچ ها در حمام، توالت و … جلوگیری می کند. از مزایای مهم پودر بندکشی رنگی می توان به افزایش سرعت کاشی کاری و همچنین حفظ تمیزی کاشی و سرامیک اشاره کرد.پودر بندکشی رنگی در رنگ های مختلف تولید می شود و شما می توانید رنگ مورد نیاز خود را بر اساس رنگ کاشی و سرامیک انتخاب کنید. با این کار می توانید زیبایی خاصی به محیط ساختمان ببخشید.

معرفی بهترین برند پودر بندکشی رنگی و کاربردهای آن

نحوه استفاده از پودربندکشی رنگی

نکات مهم در مورد استفاده از پودر بندکشی رنگی که باید رعایت شود در ادامه گفته شده. با رعایت این نکات می توانید کارایی و کیفیت را در دراز مدت افزایش دهید. برای اتصال باید 24 ساعت از نصب کاشی گذشته باشد. فضای بین کاشی ها تمیز و عاری از گرد و غبار و کثیفی باشد و عمق آن دو سوم قطر کاشی باشد. اتصالات باید با مواد پلاستیکی مناسب ساخته شود و دقت شود که عمق درزها کاملا پر شود. برای ساخت ملات با جرم مناسب باید نسبت آب و ملات 40 به 60 رعایت شود. پس از اتمام روزه باید 5 دقیقه استراحت کرده و از آن استفاده کنید. قبل از خشک شدن ملات، با اسفنج مرطوب، نقاط پست و بلند اطراف  را تمیز و صاف کنید.

سخن آخر

برند بونافیکس یکی از بهترین و مشهورترین برند ها در عرضه انواع پودربندکشی است. شما می توانید قیمت پودربندکشی رنگی را در 24 رنگ مختلف خریداری کنید. این پودرها ضد آب بوده و همراه با عالی ترین مواد اولیه درست می شود. نسبت به موارد مختلف می تواند عالی ترین مقاومت را از خود نشان دهد. برای مثال در برابر اشعه یو وی، یخ زدگی، رطوبت و… بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم محصولات بونافیکس را دست کم نگیرید. برای خرید این محصول شما میتوانید به سایت دکه به نشانی https://dakkehchemicals.ir/ مراجعه فرمایید.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.