تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 587350

معرفی انواع درب ضد سرقت فلزی

معرفی انواع درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت فلزی در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود، شما باید درب ضد سرقت فلزی مورد نیاز خود را با توجه به خصوصیات آن ها در بین انواع مختلف درب ضد سرقت انتخاب کرده و اقدام به خرید آن کنید از این رو ما میخواهیم شما را بیشتر با انواع

درب های ضد سرقت فلزی در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود، شما باید درب ضد سرقت فلزی مورد نیاز خود را با توجه به خصوصیات آن ها در بین انواع مختلف درب ضد سرقت انتخاب کرده و اقدام به خرید آن کنید از این رو ما میخواهیم شما را بیشتر با انواع درب ضد سرقت فلزی آشنا کنیم.

درب ضد سرقت فلزی به صورت ام دی اف

این درب ها با نام درب های چوبی نیز شناخته شده اند و در این مدل ساختار فولاد درون آن ها به وسیله ام دی اف پوشانده شده است. در ساخت این درب ها از روکش های متفاوتی نظیر پی وی سی و یا چوب طبیعی استفاده شده است. این مدل از درب ها جزو پر فروش ترین ها می باشد. این درب ها در انواع و طرح های مختلف موجود می باشد. با قاطعیت می توانیم بیان کنیم این مدل از درب ها مناسب هر نوع بودجه ای می باشد.

درب ضد سرقت فلزی

این درب با استفاده از رویه فلزی پوشانده شده است. لازم به ذکر است این درب در مقابل نور آفتاب و آب بسیار مقاوم می باشد و از این رو به نام درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب شناخته می شود. این ویلا در شمال و جنوب کاربرد های فراوان دارد. رویه این درب ها از رنگ الکتروستاتیک می باشد. این درب ها در برابر پوسیدگی و رطوبت بسیار مقاوم هستند. همچنین علاوه بر زیبایی دارای امنیت بسیار بالایی نیز می باشند. نمای داخلی این درب ها با چوب های طبیعی پوشانده شده است. معمولا در ساخت دژ این درب ها از رنگ های سفید و قهوه ای استفاده شده است. درب فلزی ضد سرقت برای ویلاهای شمال و جنوب ایران بسیار پرکاربرد می باشد.

درب ضد سرقت فلزی به صورت تک لنگه

این نوع از درب ها در سایز های مختلف تولید و ارائه می شوند. سایز استاندارد این مدل از درب ها معمولا 210 در 105 سانتی متر می باشد. لازم به ذکر است این مدل از درب در سایز بزرگ تر نیز وارد می شود. سایز این درب وارداتی 215 در 115 سانتی متر می باشد. دژ این درب ها به صورت سفارشی ساخته می شود و برای سفارش آن باید از کارشناسان و متخصصین در این حوزه برای اندازه گیری و ساخت استفاده نمایید.

درب ضد سرقت فلزی به صورت دو لنگه

این مدل از درب ها معمولا در سایز های استاندارد ساخته می شود. این مدل از درب ها با سایز استاندارد 200 در 210 سانتی متر ساخته و تولید می شود. این مدل از درب ها قابل سفارش در انواع و ابعاد مختلف می باشد. با استفاده از این درب ها می توانید امنیت را در آن ارتفاع دهید. لازم به ذکر است در این مدل از درب ها می توانید از دژ در اندازه و ابعاد مختلف استفاده نمایید.

معرفی انواع درب ضد سرقت فلزی 

درب های ضد سرقت فلزی به صورت یک و نیم لنگه

این مدل از درب ها معمولا در سایز ها استاندارد به فروش می رسند. سایز این مدل از درب ها معمولا 145 در 210 سانتی متر می باشد. لازم به ذکر است این نوع از درب ها نیز قابل سفارش در ابعاد مختلف می باشد. این نوع از درب ها در انواع و اندازه های مختلف قابل سفارش می باشد و متناسب با هر نوع سلیقه ای قابل ارائه می باشد.

معرفی انواع درب ضد سرقت فلزی

درب  هاب ضد سرقت فلزی لابی

این درب ها بسیار شیک و لوکس هستند. همچنین این درب ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. و قبل از نصب نیاز به اندازه گیری ندارد چرا که در اندازه و ابعاد مختلف موجود هستند. ساخت این درب ها با استفاده از شیشه ترکیب می شوند و ظاهری شیک را ایجاد می کنند.

 ایمنی در درب های ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت در حالت کلی نیز از درب های مشابه معمولی از امنیت بیشتری برخوردار هستند. با این حال به راحتی می توانید هر کدام از آپشن های زیر را که به دنبال آن هستید را به درب های ضد سرقت خود اضافه نمایید. این آپشن ها به شرح ذیل می باشد:

استفاده از سیلندر نشکن

استفاده از قفل هوشمند

استفاده از قفل گاوصندوقی

استفاده از قفل چنگکی

استفاده از قفل مرکزی

استفاده از چارچوب های ضد دیلم.

به این مورد توجه داشته باشید که برای اضافه کردن گزینه های بالا به درب ضد سرقت مد نظر خود در دسته قفل ها فقط می توانید از یک نوع قفل استفاده نمایید.

استفاده از قفل دیجیتال در درب های ضد سرقت فلزی

استفاده از قفل های ضد سرقت یکی از مواردی است که امروزه افراد زیادی را به خود جذب کرده است. استفاده از قفل های دیجیتال بسیار راحت می باشد. همچنین استفاده از این قفل ها باعث امنیت دوچندان درب های ضد سرقت می شود. با پیشرفت تکنولوژی بیشتر افراد علاقمند به استفاده از این سیستم فوق حرفه ای شده اند. و الحق که استفاده از قفل های دیجیتال در درب های ضد سرقت بسیار کاربردی می باشد.

با یک انتخاب هوشمندانه و حرفه ای به راحتی می توانید امنیت خانه و خانواده خود را تضمین نمایید. استفاده از این قفل ها بسیار راحت می باشد. می توانید به وسیله رمز و یا استفاده از کارت های مخصوص اقدام به باز کردن قفل  دیجیتال درب های ضد سرقت نمایید. چرا که امروزه افراد دارای مشغله های فکری بسیاری می باشند و داشتن امنیت حداقل ترین گزینه ممکن برای ایجاد آسایش افراد می باشد. در نتیجه به آرامش و امنیت خود و خانواده خود احترام قائل شوید چرا که شما لایق آرامش هستید.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.