تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
کد خبر : 73187

مشخصات پوکو F4 و F4 پرو لو رفت؛ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دایمنسیتی ۹۰۰۰

مشخصات پوکو F4 و F4 پرو لو رفت؛ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دایمنسیتی ۹۰۰۰

مشخصات پوکو F4 و F4 پرو لو رفت؛ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دایمنسیتی ۹۰۰۰اخیرا با افشای مشخصات پوکو F4 و F4 پرو مشخص شده که این گوشی‌ها احتمالا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهند ب..

مشخصات پوکو F4 و F4 پرو لو رفت؛ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و دایمنسیتی ۹۰۰۰

اخیرا با افشای مشخصات پوکو F4 و F4 پرو مشخص شده که این گوشی‌ها احتمالا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهند بود.

طی ماه میلادی گذشته پوکو اف ۴ جی تی (F4 GT) که در واقع یک نسخه ریبرند شده از ردمی کی ۵۰ گیمینگ (Redmi K50 Gaming Edition) بود رونمایی شد. حال انتظار می‌رود طی بازه زمانی کوتاهی و در آینده نزدیک دو گوشی دیگر این خانواده یعنی اف ۴ و اف ۴ پرو هم معرفی شوند چراکه اخیرا منبع معتبر مرتبط با اخبار شیائومی، Xiaomiui مشخصات پوکو F4 و F4 پرو را فاش کرده است.

مشخصات فنی پوکو اف ۴ و اف ۴ پرو

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که پوکو F4 از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره‌مند است که ۸۶.۴ درصد از سطح جلویی گوشی را اشغال کرده و با گوریلا گلس نسل پنج حفاظت می‌شود. پنل پشتی دستگاه هم از جنس پلاستیک است و در ۴ رنگ سفید، مشکی، آبی و سبز عرضه می‌شود.

پوکو اف 4

این گوشی که احتمالا به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود، ابعادی ۱۶۳.۷ در ۷۶.۴ میلی‌متر و ضخامتی ۷.۸ میلی‌متری دارد و در نسخه‌هایی با ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه خواهد شد.

ظرفیت باتری پوکو اف ۴ چیزی معادل ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت و سرعت شارژ آن ۶۷ واتی خواهد بود. در بخش دوربین هم انتظار می‌رود با ماژول سه‌گانه‌ای مشتمل بر یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX582 با دیافراگم f/1.79، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی Sony IMX355 و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی مواجه باشیم.

گوشی جدید پوکو همچنین از سنسوری ۲۰ مگاپیگسلی به عنوان دوربین سلفی، NFC، بلوتوث ۵.۱ و رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ نیز بهره‌مند است. قیمت پوکو اف ۴ چیزی حدود ۲۷۰ دلار تخمین زده شده و کسانی که با پوکو اف ۳ آشنا باشند به سادگی متوجه می‌شوند که گوشی جدید پوکو در سری F تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد و عملا تنها تغییرات آن تجهیز به شارژری سریعتر و لرزشگیر اپتیکال تصویر است.

ابعاد پوکو اف 4

در مورد پوکو F4 پرو اما اوضاع کمی جذاب‌تر است. این گوشی از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند است که با گوریلا گلس ویکتوس حفاظت می‌شود.

ابعاد پوکو اف 4

در بخش سخت‌افزار انتظار می‌رود نسخه پرو خانواده پوکو اف ۴ به تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شود و در نسخه‌هایی با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه شود. از دیگر مشخصات مهم این دستگاه باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژر ۱۲۰ واتی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی Sony IMX596 اشاره کرد.

در پنل پشتی دستگاه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی Samsung ISOCELL HM2 با دیافراگم f/1.9 و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر در کنار دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی Sony IMX355 و ۲ مگاپیکسلی ماکرو؛ ترکیب ماژول سه‌گانه دوربین پوکو اف ۴ پرو را تشکیل داده‌اند.

پوکو F4

این دستگاه که از NFC بهره‌مند است و با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد، احتمالا برچسب قیمت ۴۴۵ دلاری خواهد داشت. همه این‌ها سبب شده تا گوشی پرچمدار پوکو تا حد زیادی به نسخه جهانی ردمی کی ۵۰ پرو (Redmi K50 Pro) شباهت داشته باشد.

حتی تصاویر منتشر شده از پوکو F4 Pro حکایت از عدم تغییر طراحی ظاهری دستگاه و پنل پشتی آن دارد؛ جایی که حتی پلتفرم دوربین هم تفاوتی با ردمی کی ۵۰ پرو ندارد و عملا همه چیز از طراحی تا مشخصات فنی مشابه با پرچمدار ردمی است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.