تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 39498

مشخصات موتو جی ۶۰ موتورولا فاش شد

مشخصات موتو جی ۶۰ موتورولا فاش شد

مشخصات موتو جی ۶۰ موتورولا فاش شدموتورولا در حال توسعه سری موتو جی جدید و بهبود یافته است که در نهایت دارای قیمتی مناسب در بین گوشی‌های هوشمند ارزان و بازار میان رده‌ها خواهد بود. موتو جی ۱۰ و موتو جی ۳۰ اولین این مدل‌ها هستند و مدل بعدی موتو جی ۱۰۰ است. به نظر می‌رسد که موتو جی ۶۰ ممکن است به زودی وارد بازار شود.
موتورولا موتو جی ۶۰ دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل و تراشه اسنپدراگون ۷۳۲ جی شرکت کوالکام خواهد بودتوسعه‌دهندگان ایکس دی‌ای اطلاعات جدیدی را کشف کردند که نشان می‌دهد موتو جی ۶۰ در سال ۲۰۲۱ به یکی از مقرون به صرفه‌ترین تلفن‌ها تبدیل خواهد شد و با سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید ۱۱ در چند ماه آینده در اروپا و آمریکای لاتین معرفی می‌شود.
طبق این گزارش، این گوشی هوشمند به یک نمایشگر بزرگ ۶. ۷۸ اینچی فول اچ دی پلاس (رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰) مجهز خواهد شد. میزان تازه‌سازی این صفحه نمایش نیز به ۱۲۰ هرتز رسیده است، که نشان می‌دهد نرخ تازه‌سازی بالاتر به یک امر معمول در گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

در قسمت بالای صفحه تمایش نیز مانند همیشه حسگر سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که به صورت پانچ هول در..

مشخصات موتو جی ۶۰ موتورولا فاش شد

موتورولا در حال توسعه سری موتو جی جدید و بهبود یافته است که در نهایت دارای قیمتی مناسب در بین گوشی‌های هوشمند ارزان و بازار میان رده‌ها خواهد بود. موتو جی ۱۰ و موتو جی ۳۰ اولین این مدل‌ها هستند و مدل بعدی موتو جی ۱۰۰ است. به نظر می‌رسد که موتو جی ۶۰ ممکن است به زودی وارد بازار شود.

موتورولا موتو جی ۶۰ دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل و تراشه اسنپدراگون ۷۳۲ جی شرکت کوالکام خواهد بود

توسعه‌دهندگان ایکس دی‌ای اطلاعات جدیدی را کشف کردند که نشان می‌دهد موتو جی ۶۰ در سال ۲۰۲۱ به یکی از مقرون به صرفه‌ترین تلفن‌ها تبدیل خواهد شد و با سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید ۱۱ در چند ماه آینده در اروپا و آمریکای لاتین معرفی می‌شود.

طبق این گزارش، این گوشی هوشمند به یک نمایشگر بزرگ ۶. ۷۸ اینچی فول اچ دی پلاس (رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰) مجهز خواهد شد. میزان تازه‌سازی این صفحه نمایش نیز به ۱۲۰ هرتز رسیده است، که نشان می‌دهد نرخ تازه‌سازی بالاتر به یک امر معمول در گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

موتورولا

در قسمت بالای صفحه تمایش نیز مانند همیشه حسگر سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که به صورت پانچ هول در نمایشگر قرار گرفته است. طبق اطلاعات فاش شده، موتورولا موتو جی ۶۰ همچنین دارای ماژول سه‌گانه دوربین در قسمت پشتی دستگاه است.

طبق گزارشات، موتورولا یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی تهیه شده توسط سامسونگ به همراه یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده گسترده و یک سنسور مرموز ۲ مگاپیکسلی را انتخاب کرده است که می‌تواند به عنوان دوربین ماکرو یا عمق میدان استفاده شود.

با این حال جالب است که موتورولا موتو جی ۶۰ جایگزین نسل قبلی خود با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. سنسور جلویی ۳۲ مگاپیکسلی نیز جایگزین ۱۶ مگاپیکسلی شده است.

از نظر مشخصات داخلی، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۷۳۲ جی سریع کوالکام استفاده کند. خریداران نباید انتظار داشته باشند که این گوشی‌های میان رده از شبکه‌های ۵ جی پشتیبانی کنند، اما مدل اصلی قرار است با پیکربندی رم و فضای ذخیره‌سازی به ترتیب ۴ و ۶۴ گیگابایت و به دنبال آن ۶ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار روانه شود.

سرانجام، موتورولا مدل قبلی را با تمرکز بر جلب رضایت مشتریانی که به دنبال ماندگاری عالی باتری هستند، معرفی کرد و موتو جی ۶۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست. گزارش امروز بیان کرده است که موتو جی ۶۰ یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت ارائه می‌دهد.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.