مدل جدید فردا T5 با پیشرانه قوی‌تر و تغییرات در طراحی و آپشن های بیشتر معرفی شد مدل جدید فردا T5 با پیشرانه قوی‌تر، تغییرات در طراحی و آپشن های بیشتر در چین معرفی شد. در ادامه با مشخصات نسخه جدید فردا تی 5 آشنا می‌شویم. شرکت دانگ فنگ از نسخه جدید Fengxing T5 مدل

مدل جدید فردا T5 با پیشرانه قوی‌تر و تغییرات در طراحی و آپشن های بیشتر معرفی شد

مدل جدید فردا T5 با پیشرانه قوی‌تر، تغییرات در طراحی و آپشن های بیشتر در چین معرفی شد. در ادامه با مشخصات نسخه جدید فردا تی 5 آشنا می‌شویم.

شرکت دانگ فنگ از نسخه جدید Fengxing T5 مدل 2023 در نسخه Mach Edition پرده برداشت که باید آن را نسخه قوی‌تر شاسی بلند مونتاژی شرکت فردا موتورز یعنی فردا T5 دانست. نسخه جدید این شاسی بلند از امروز 29 شهریور 1401 در بازار چین عرضه شد. مدل جدید فردا T5 از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی ارتقا پیدا کرده و اکنون از آپشن‌های بیشتری بهره می‌برد.

مشخصات مدل جدید فردا T5

مدل جدید فردا T5 با حفظ همان زبان طراحی دانگ فنگ اکنون نسبت به قبل تغییر پیدا کرده است. طراحان برای بدنه آن رنگ آبی آسمانی را در نظر گرفتند که با خطوط متضاد نارنجی رنگ نیز هماهنگی مناسبی دارد. در واقع طراحان از این رنگ نارنجی برای بخش پایین درها، ورودی هوای جانبی سپر و جلوپنجره رادیاتور نیز استفاده کردند.

هرچند چراغ‌های جلو از همان گرافیک ساده قبلی بهره می‌برند، اما این گرافیک آنها اکنون با طراحی نمای جلو خودرو هماهنگ‌تر به نظر می‌رسد. طراحان برای این خودرو جلوپنچره کاملا جدید و بزرگتری را در نظر گرفتند که باعث شده نمای جلو خشن‌تر شود. روی سقف خودرو نیز یک ریل به چشم می‌خورد. تمام تغییراتی که اعمال شده توانسته این شاسی بلند را نسبت به قبل اسپرت‌تر کند. البته طراحان برای نمای عقب این خودرو تغییرات خاصی را اعمال نکردند.

کابین مدل جدید فردا T5 همانند بخش بیرونی تغییرات زیادی را تجربه کرده است. طراحان کیفیت متریال داخلی را افزایش دادند و با استفاده از ترکیبی رنگ‌های سیاه، سفید، نارنجی و خاکستری توانستند نمای جذابی را در کابین این خودرو به وجود آورند. همچنین طراحی کنسول مرکزی نیز تغییر پیدا کرده است.

از سایر تغییرات مهم این بخش می‌توان به داشبورد بزرگ، دریچه‌های تهویه مطبوع با لبه‌های نارنجی و نمایشگر بزرگ و عمودی سیستم اطلاعات سرگرمی اشاره کرد. صندلی‌های این خودرو از قابلیت تنظیم موقعیت و تکیه‌گاه جانبی بهره می‌برند. نسخه جدید فردا T5 در مدل‌های 5 و 7 صندلی در بازار چین به فروش می‌رسد.

مدل جدید فردا T5 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مدل ماخ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

مقاله اصلی

خروج از نسخه موبایل