تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 6330

مداحی جانباز مدافع حرم برای شهید سپهبد قاسم سلیمانی+فیلم

مداحی جانباز مدافع حرم برای شهید سپهبد قاسم سلیمانی+فیلم

مداحی جانباز مدافع حرم برای شهید سپهبد قاسم سلیمانی+فیلم جانباز مدافع حرم، حبیب عبداللهی در رثای شهدای مقاومت و سردار دل‌ها مداحی کرده است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در جریانات اخیر از جمله شهادت فرمانده جبهه مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، فرمانده حشد الشعبی عراق و چندتن از همراهان در اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت از آمریکا، عده‌ای از شاعران، مداحان و هنرمندان با انجام کارهای هنری و اجرای حماسی به حمایت از این انتقام برآمدند. حسین طاهری، میثم مطیعی، محمود کریمی، سید امیر حسینی، مهدی رسولی و … از جمله مداحانی هستند که در رثای این شهدای مقاومت، مداحی کرده‌اند.
مداح و جانباز مدافع حرم، حبیب عبداللهی، متولد تیرماه ۱۳۶۷ که در ۲۱ دی ماه ۹۴ جانباز شد. موشکی توسط تروریست‌های تکفیری به تویوتای حامل مدافعان حرم اصابت می‌کند و منفجر می‌شود. عبداللهی طی این انفجار در حوالی منطقه خان طومان مجروح و چندین تن از دوستان و همرزمان او از جمله محمد اینانلو، مرتضی کریمی و مصطفی چگینی به شهادت رسیدند. او ..

مداحی جانباز مدافع حرم برای شهید سپهبد قاسم سلیمانی+فیلم

جانباز مدافع حرم، حبیب عبداللهی در رثای شهدای مقاومت و سردار دل‌ها مداحی کرده است.

مداحی جانباز مدافع حرم برای شهید سپهبد قاسم سلیمانی+فیلم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در جریانات اخیر از جمله شهادت فرمانده جبهه مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، فرمانده حشد الشعبی عراق و چندتن از همراهان در اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت از آمریکا، عده‌ای از شاعران، مداحان و هنرمندان با انجام کارهای هنری و اجرای حماسی به حمایت از این انتقام برآمدند. حسین طاهری، میثم مطیعی، محمود کریمی، سید امیر حسینی، مهدی رسولی و … از جمله مداحانی هستند که در رثای این شهدای مقاومت، مداحی کرده‌اند.

مداح و جانباز مدافع حرم، حبیب عبداللهی، متولد تیرماه ۱۳۶۷ که در ۲۱ دی ماه ۹۴ جانباز شد. موشکی توسط تروریست‌های تکفیری به تویوتای حامل مدافعان حرم اصابت می‌کند و منفجر می‌شود. عبداللهی طی این انفجار در حوالی منطقه خان طومان مجروح و چندین تن از دوستان و همرزمان او از جمله محمد اینانلو، مرتضی کریمی و مصطفی چگینی به شهادت رسیدند. او تنها بازمانده از انفجار آن تویوتا است که از ناحیه صورت، چشم راست، دست راست و پا جانباز شده است. او نیز در رثای شهدای مقاومت شعری را خوانده است.

رجزخوانی امیر حسینی برای آمریکا و اسرائیل+فیلم

نماهنگ مداحی او در ادامه قابل مشاهده است:

شهید سپهبد قاسم سلیمانی , جبهه مقاومت اسلامی , جانبازان مدافع حرم ,

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.