محققان ایرانی یک ترکیب دارویی را برای درمان ریه بیماران مبتلا به کرونا تولید کردند رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت محققان ایرانی موفق شدند با ساخت یک ترکیب دارویی ضایعه ریوی بیماران مبتلا به کرونا را درمان کنند.
مصطفی قانعی، رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا در نشست خبری روز سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ اعلام کرد محققان ایرانی توانستند یک ترکیب دارویی را برای درمان ضایعه ریوی بیماران مبتلا به کروناویروس بسازند.
ساخت ترکیب دارویی برای بیماران مبتلا به کرونا رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا در ادامه افزود این دارو از ترکیب سه دارو ساخته شده است و می‌تواند مدت بستری بیماران کرونایی را به ۴ روز کاهش دهد. وی تاکید کرد ما توانستیم با شناسایی ضایعه ریه برای آن یک ترکیب دارویی را بسازیم که باعث بهبود ضایعه ریه خواهد شد. طبق اعلام مصطفی قانعی، ضایعه ریوی باعث می‌شود بیمار در ابتدا بستری و در موارد شدیدتر به بخش ICU منتقل شود که حتی در صورت عدم بهبود مرگ بیمار را به همراه خواهد داشت. وی خاطرنشان کرد حدود ۴۰ درصد از بیمارانی که این ترکیب دارویی برای آنها تجوی..

محققان ایرانی یک ترکیب دارویی را برای درمان ریه بیماران مبتلا به کرونا تولید کردند

رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت محققان ایرانی موفق شدند با ساخت یک ترکیب دارویی ضایعه ریوی بیماران مبتلا به کرونا را درمان کنند.

مصطفی قانعی، رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا در نشست خبری روز سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸ اعلام کرد محققان ایرانی توانستند یک ترکیب دارویی را برای درمان ضایعه ریوی بیماران مبتلا به کروناویروس بسازند.

ساخت ترکیب دارویی برای بیماران مبتلا به کرونا

رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا در ادامه افزود این دارو از ترکیب سه دارو ساخته شده است و می‌تواند مدت بستری بیماران کرونایی را به ۴ روز کاهش دهد. وی تاکید کرد ما توانستیم با شناسایی ضایعه ریه برای آن یک ترکیب دارویی را بسازیم که باعث بهبود ضایعه ریه خواهد شد. طبق اعلام مصطفی قانعی، ضایعه ریوی باعث می‌شود بیمار در ابتدا بستری و در موارد شدیدتر به بخش ICU منتقل شود که حتی در صورت عدم بهبود مرگ بیمار را به همراه خواهد داشت. وی خاطرنشان کرد حدود ۴۰ درصد از بیمارانی که این ترکیب دارویی برای آنها تجویز شد، پیش از ۴ روز بستری بهبود پیدا کرده و از بیمارستان ترخیص شدند.

خروج از نسخه موبایل