تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 73754

مجامع عمودی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده همراه اول ۸ خرداد برگزار می‌شود

مجامع عمودی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده همراه اول ۸ خرداد برگزار می‌شود

مجامع عمودی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده همراه اول ۸ خرداد برگزار می‌شودمجامع عمودی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده همراه اول روز یکشنبه ..

مجامع عمودی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده همراه اول ۸ خرداد برگزار می‌شود

مجامع عمودی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده همراه اول روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده صاحبان سهم همراه اول ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار خواهد شد.

جزئیات برگزاری مجامع عمومی همراه اول

از مواردی که در دستور جلسه این مجامع ذکر شده می‌توان به انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های مجامع شرکت، تعیین حسابرس و بازرس قانونی شرکت، تصمیم‌گیری درباره میزان سود تقسیمی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/١۲/۲۹، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، استماع گزارش هیئت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ و همچنین سایر موارد در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه اشاره کرد.

از ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۸ خردادماه نیز اعضای حقوقی هیئت مدیره مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده همراه اول تعیین خواهد شد. از ساعت ۱۱:۳۰ نیز مجمع عمومی فوق العاده اقداماتی چون اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع عمومی فوق العاده باشد را به انجام خواهد رساند.

گفتنی است بر اساس ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۴ که سازمان بورس و اوراق بهادار آن را صادر کرده، سهامداران فقط با با شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن می‌توانند در این مجمع حضور پیدا کنند. همچنین اپراتور همراه اول امکانی را فراهم کرده تا سهامداران این شرکت بتوانند از طریق سایت این اپراتور به آدرس live.mci.ir این جلسه را به شکل آنلاین مشاهده کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.