تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر : 18256

«ما که هستیم؟» اکران می‌شود

«ما که هستیم؟» اکران می‌شود

«ما که هستیم؟» اکران می‌شود همزمان با سپری شدن مرحله تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «ما که هستیم؟»، از پوستر این فیلم رونمایی شد و با توجه به لغو برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر، این فیلم به دنبال اکران در داخل و خارج کشور است. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی فیلم، اولین نمایش فیلم «ما که هستیم؟» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان قرار بود در جشنواره جهانی فیلم فجر باشد که به دلیل شیوع ویروس «کرونا» و لغو شدن این جشنواره منتفی شد.
در حال حاضر تهیه‌کننده فیلم «ما که هستیم؟» در حال برنامه‌ریزی برای یافتن پخش‌کننده مناسب برای اکران فیلم در داخل و خارج از ایران است.
بر اساس این خبر، مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن‌های آن در تهران (اطراف دماوند) و شیراز (تخت جمشید و حافظیه) است، به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط سخت و پیچیده‌ای همراه بوده است.
ابوالحسن کیوان، تهیه‌کننده و کارگردان این اثر، همچنین نقاش، مجسمه‌ساز و معمار است که سال ۱۳۵۸ از دانشگاه «هنر» در تهران فارغ‌التحصیل شد و در «تیف کالج» استرالیا به تحصیلات خود ادامه داد. وی درباره زمان ن..

«ما که هستیم؟» اکران می‌شود

همزمان با سپری شدن مرحله تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «ما که هستیم؟»، از پوستر این فیلم رونمایی شد و با توجه به لغو برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر، این فیلم به دنبال اکران در داخل و خارج کشور است.

«ما که هستیم؟» اکران می‌شود – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی فیلم، اولین نمایش فیلم «ما که هستیم؟» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان قرار بود در جشنواره جهانی فیلم فجر باشد که به دلیل شیوع ویروس «کرونا» و لغو شدن این جشنواره منتفی شد.

در حال حاضر تهیه‌کننده فیلم «ما که هستیم؟» در حال برنامه‌ریزی برای یافتن پخش‌کننده مناسب برای اکران فیلم در داخل و خارج از ایران است.

بر اساس این خبر، مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن‌های آن در تهران (اطراف دماوند) و شیراز (تخت جمشید و حافظیه) است، به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط سخت و پیچیده‌ای همراه بوده است.

ابوالحسن کیوان، تهیه‌کننده و کارگردان این اثر، همچنین نقاش، مجسمه‌ساز و معمار است که سال ۱۳۵۸ از دانشگاه «هنر» در تهران فارغ‌التحصیل شد و در «تیف کالج» استرالیا به تحصیلات خود ادامه داد. وی درباره زمان نمایش فیلم گفته بود: «به دلیل محتوا و ساختار غیرتجاری فیلم، حساسیت در یافتن جایگاه و زمان مناسب نمایش آن از اهمیت زیادی برخوردار است.»

بعضی از فیلم‌های ابوالحسن کیوان در جشنواره‌های کشورهای مختلف دنیا برنده جایزه شده‌اند. فیلم «J & B» در استرالیا ساخته و در سال ۲۰۱۴ در فستیوال کن پذیرفته شد و فیلم وی با عنوان «مهاجرت» در سال ۲۰۱۸ برنده دو «مدال» از فستیوال فیلم «کلکته» در هند شد.

در خلاصه داستان «ما که هستیم؟» آمده است: بهرام فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را از دست می‌دهد، چون او مهاجرت می‌کند. او در ادامه پی می‌برد که پدر و مادرش آن‌هایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی بهرام از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود و عشق و هویتش را از دست‌رفته می‌بیند. این مسائل درون وی را به هم می‌ریزد و منجر به پرسش‌هایی می‌شود که آزارش می‌دهند…

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر، مهدی‌ خان‌احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پوررستمی، معصومه دشتی، شیما الله‌بیگی، آزاد پارسایی‌نژاد، مهدی ضیغمی‌مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکوپیام و هنرمند خردسال؛ تلما رفعت‌خواه تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیرصدابرداری: میثم حسنلو، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: بهارک فرامرزی، دستیار دوم کارگردان: محمد عزیزی – خاطره فخرآبادی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی رفعت‌خواه، گریم:الهه عالی‌حسینی، دستیار گریم رضا سالاری، لباس: سارا ولی‌پور. عکس: الهه حسینی، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده و مدیر رسانه: فرنوش آباء.

جلیلی: اگر امثال "باکری"‎ها بودند، بسیاری از مشکلات امروز وجود نداشت

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.