تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 583388

ماهیندرا اسکورپیو N ، شاسی بلند جذاب هندی ها معرفی شد

ماهیندرا اسکورپیو N ، شاسی بلند جذاب هندی ها معرفی شد

ماهیندرا اسکورپیو N ، شاسی بلند جذاب هندی ها معرفی شد مشخصات فنی ماهیندرا اسکورپیو N یک ماه پس از معرفی اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند پرچمدار هندی آشنا خواهیم شد. شرکت ماهیندرا که حدود یک ماه قبل به شکل رسمی از شاسی بلند جدید خود با نام اسکورپیو

ماهیندرا اسکورپیو N ، شاسی بلند جذاب هندی ها معرفی شد

مشخصات فنی ماهیندرا اسکورپیو N یک ماه پس از معرفی اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند پرچمدار هندی آشنا خواهیم شد.

شرکت ماهیندرا که حدود یک ماه قبل به شکل رسمی از شاسی بلند جدید خود با نام اسکورپیو N پرده برداشته بود، اکنون مشخصات فنی و قیمت آن را اعلام کرد. این خودروساز بزرگ هندی شاسی بلند اسکورپیو N را بر پایه شاسی نردبانی طراحی کرده و قصد دارد آن را طی ماه آینده با دو پیشرانه بنزینی و دیزلی به بازارهای جهانی عرضه کند.

مشخصات ماهیندرا اسکورپیو N

شرکت هندی ماهیندرا اعلام کرد اسکورپیو N کاملا با مدل قبلی اسکورپیو متفاوت بوده و طبق نسل سوم معماری نردبانی توسعه پیدا کرده است. از این رو این شاسی بلند جدید در بخش ایمنی، عایق‌بندی، هندلینگ و سواری به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کرده است. این خودرو توسط مرکز تحقیقات ماهیندرا در چنای هند طی همکاری با مرکز فنی ماهیندرا آمریکای شمالی در آمریکا مهندسی شده است.

ماهیندرا اسکورپیو N

علاوه بر این، شرکت ایتالیایی پینین‌فارینا و استودیوی طراحی ماهیندرا وظیفه طراحی ماهیندرا اسکورپیو N را بر عهده داشتند. این شاسی بلند که از قابلیت‌های آفرودی نیز بهره می‌برد از لحاظ آیرودینامیک بدنه نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده است. از سایر جزئیات طراحی این خودرو می‌توان به جلوپنجره کرومی، چراغ‌های LED مدرن و بدنه عضلانی اشاره کرد.

ماهیندرا اسکورپیو N

ماهیندرا اسکورپیو N از سه ردیف صندلی بهره می‌برد و به همین دلیل می‌تواند فضایی مناسب برای 7 سرنشین را فراهم سازد. طراحان با تزئینات قهوه‌ای-مشکی و سانروف توانستند فضای داخلی این خودرو را بیش از پیش جذاب کنند. هنگام ورود به کابین این خودرو نیز یک نمایشگر 7 اینچی و نمایشگر لمسی مرکزی 8 اینچی به چشم می‌خورند.

ماهیندرا اسکورپیو N

طراحان برای این شاسی بلند جدید سیستم سرگرمی ویژه‌ای را در نظر گرفتند که از دستیار صوتی الکسا، اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند و همچنین از بیش از 70 برنامه به ویژه اپلیکیشن کنترل از راه دور نیز بهره می‌برد. ضمن این که نسخه پرچمدار این خودرو با سیستم چندرسانه‌ای به همراه سیستم صوتی سه بعدی سونی با 12 بلندگو عرضه خواهد شد.

ماهیندرا اسکورپیو N

ماهیندرا قصد دارد این شاسی بلند خود را از ماه آینده به همراه پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی به بازار عرضه کند. البته این شرکت هندی مدعی است با وجود این که این خودرو از موتور کمکی هیبریدی بهره نمی‌برد، اما کمترین انتشار دی‌اکسیدکربن را به همراه خواهد داشت.

Mahindra Scorpio N

مشتریان می‌توانند ماهیندرا اسکورپیو N را با پیشرانه 2 لیتری بنزینی TGDi mStallion سفارش دهند که قادر است قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن‌متر را به تولید برساند. ضمن این که امکان سفارش این خودرو با پیشرانه دیزلی 2.2 لیتری mHawk نیز وجود دارد که این پیشرانه قدرتی برابر با 173 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر را ارائه خواهد داد.

Mahindra Scorpio N

همچنین یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به سیستم دیفرانسیل عقب یا تمام چرخ محرک را بر عهده دارد. این شاسی بلند پرچمدار هندی قرار است در کارخانه چاکان در پونه هند به تولید برسد. مشتریان برای نسخه پایه این خودرو حدود 15 هزار 178 دلار و برای نسخه پرچمدار آن باید 24 هزار و 673 دلار بپردازند. ضمن این که این خودرو در ماه‌های پایانی سال 2022 به دست مشتریان خواهد رسید.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.