تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۵۱

ماشین کنترلی شیائومی با ظاهری ترسناک و جنگی معرفی شد شیائومی از یک ماشین کنترلی اسباب بازی از سری Jupiter Dawn رونمایی کرد؛ با طراحی و ظاهری که یادآور فیلم‌های علمی-تخیلی است. مجموعه Jupiter Dawn شیائومی که دربردارنده‌ی اسباب بازی های خوش ساخت کمپانی است، حالا یک عضو جدید دارد. شیائومی ماشین کنترلی Hound Chariot

ماشین کنترلی شیائومی با ظاهری ترسناک و جنگی معرفی شد

شیائومی از یک ماشین کنترلی اسباب بازی از سری Jupiter Dawn رونمایی کرد؛ با طراحی و ظاهری که یادآور فیلم‌های علمی-تخیلی است.

مجموعه Jupiter Dawn شیائومی که دربردارنده‌ی اسباب بازی های خوش ساخت کمپانی است، حالا یک عضو جدید دارد. شیائومی ماشین کنترلی Hound Chariot یا ارابه شکاری را در قالب یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی، معرفی کرده و با قیمت 299 یوان (42 دلار) برای فروش گذاشته است. البته قیمت اصلی آن، به 349 یوان (50 دلار) می‌رسد.

این ماشین زره‌پوش، 1000 قطعه سرهم‌بندی شده دارد و مجهز به یک مسلسل با قابلیت چرخش 360 درجه است. سپر جلو هم با ظاهری گیوتین-مانند، چهره‌ی مخوفی به آن می‌دهد. حتی در پشت، یک باک سوخت هم دارد تا Hound Chariot از همه لحاظ، مشابه ماشین‌های جنگی دیده شده در فیلم‌های علمی-تخیلی باشد.

بیشتر بخوانید: با هیوندای ۴۵ مینی آشنا شوید؛ یک خودروی الکتریکی بچگانه !

از دیگر ویژگی‌های ارابه شکاری، باید به یک موتور وایرلس دو محوره با سرعت 220 دور در دقیقه و یک ریموت کنترل بی‌سیم تحت پروتکل Bluetooth 5.0 Mesh اشاره کنیم؛ چیزی که حداقل تاخیر و حداکثر سرعت فرمان‌پذیری را به ارمغان می‌آورد.

همچنین وجود بازخورد لرزشی و نمایش لحظه‌ای داده‌های رانندگی، تجربه‌ی راندن این ماشین جنگی اسباب بازی را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند.

مقاله اصلی

خروج از نسخه موبایل