تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
کد خبر : 73214

ماشین آلات پیشرفته تحولی شگرف در صنعت قالیشویی کرج

ماشین آلات پیشرفته تحولی شگرف در صنعت قالیشویی کرج

قالیشویی کرج، با مدرن ترین ماشین های شستشو قالیشویی کرج با بکارگیری مدرن ترین روش ها و به روزترین ماشین آلات در قالیشویی مرکزی کرج انجام می گیرد. این مجموعه کلیه سفارشات قالیشویی در مهرشهر و قالیشویی در فردیس کرج را با استفاده از این ماشین های پیشرفته، با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت به …

قالیشویی کرج، با مدرن ترین ماشین های شستشو

قالیشویی کرج با بکارگیری مدرن ترین روش ها و به روزترین ماشین آلات در قالیشویی مرکزی کرج انجام می گیرد. این مجموعه کلیه سفارشات قالیشویی در مهرشهر و قالیشویی در فردیس کرج را با استفاده از این ماشین های پیشرفته، با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت به انجام می رساند.

داشتن قالی های تمیز و درخشان، خواسته هر فردی است. افراد زیادی سالیانه امر شستشوی قالی های خود را به قالیشویان می سپارند. به این امید که فرش آنها زیبایی و جذابیت اولیه را پیدا کند. امروزه تعداد قالیشویی ها بسیار افزایش پیدا کرده است، اما تعداد مراکزی که کار با کیفیت و مورد قبولی تحویل دهند اندک است.

بهترین روش برای آشنایی و اعتماد به یک مرکز شستشوی قالی، توجه به سابقه، شیوه کاری و مشاهده نمونه کارهای آن می باشد. قالیشویی مرکزی کرج به عنوان یک مرکز خدماتی با سابقه توانسته است در طول عمر کاری خود، کارنامه درخشانی از خدمات شستشوی قالی را به ثبت رسانده و رضایت خاطر کلیه کاربران خود را به خوبی فراهم آورد.

مزایای شستشوی فرش توسط ماشین آلات شستشو

شستشوی فرش توسط قالیشویی، دارای مزایای بسیاری است. از جمله این مزیت ها می توان به، مصرف کمتر آب، جلوگیری از آسیب های بدنی به انسان در حین شستن فرش، کیفیت بالاتر شستشوی فرش و تمیزی بیشتر آن، جلوگیری از بوی نامطبوع به دلیل رطوبت باقیمانده در فرش و … اشاره کرد. چنانچه در شستشوی فرش از دستگاه ها و ماشین آلات شستشو استفاده شود، مزایای زیر وجود خواهند داشت:

  • سرعت بالاتر شستشو
  • تمیزی کامل فرش از کلیه لکه ها و کثیفی های عمیق و قدیمی
  • کیفیت بالای شستشو در قالی های پر تراکم و ابریشمی
  • خشک شدن سریع فرش به کمک دستگاه های خشک کن و جلوگیری از داغ افتادن فرش و ریشه ها در اثر باقی ماندن آب در آن ها
  • شستشوی کامل و با کیفیت بالا و بدون وجود خطای انسانی
  • و …

یکی از شرکت های فعال در صنف قالیشویی کرج، که به کمک دستگاه های به روز و مدرن کار خود را انجام می‌دهد، قالیشویی مرکزی کرج می باشد. این مرکز با سرویس های ویژه ای که برای قالیشویی در فردیس و مهرشهر ارائه کرده ، به یکی از مراکز خدماتی محبوب در بین مردم تبدیل شده است.

قالیشویی با دستگاه های پیشرفته در قالیشویی مرکزی کرج

 

ماشین آلات پیشرفته تحولی شگرف در صنعت قالیشویی

فرش و قالی از جمله مواردی است که در هر خانه ای وجود داشته و نقش زینت بخشی و پوشش را ایفا می کند. قالی همواره در معرض آلودگی و کثیفی قرار داشته و نیاز به شستشو دارد. امروزه به دلیل کوچک و آپارتمانی بودن خانه ها و مشغله مردم، امر شستشوی قالی در منزل امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل مراکز خدماتی متعددی به امر قالیشویی مشغول شده اند که تعداد آن ها روز به روز در حال افزایش است.

با رشد تکنولوژی و ساخت دستگاه های پیشرفته، در صنعت قالیشویی نیز تغییرات شگرفی حاصل شده است. در قالیشویی های بزرگ، از ماشین آلات شستشوی پیشرفته فرش استفاده می شود. به کمک این دستگاه ها هم شستشوی فرش با کیفیت و سرعت بیشتری انجام می گیرد و هم آسیب کمتری به فرش وارد می شود.

تعداد مراکز قالیشویی کرج بسیار زیاد است اما همه آن ها کار خوب و بی عیب و نقصی ارائه نمی دهند. در این میان، قالیشویی مرکزی کرج با استفاده از دستگاه های پیشرفته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک شستشو و خشک کن قالی، خدمات خود را با سرعت و کیفیت بالا به انجام رسانده و رضایت خاطر کلیه مشتریان را به خوبی فراهم می آورد.

 

معرفی دستگاه ها و ماشین آلات جدید و اتوماتیک قالیشویی

دستگاه ها و ماشین آلات شستشوی فرش در دسته های زیر قابل طبقه بندی هستند:

دستگاه قالیشویی دستی:

از آنجایی که شستشوی فرش دستباف از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، این نوع دستگاه برای شستن آن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت ضربه ای کار خود را انجام داده و توسط دو یا سه نفر هدایت می شود.

دستگاه های قالیشویی تمام اتوماتیک:

این دستگاه ها بدون دخالت انسان به کار خود ادامه می دهد و کار کردن با آنها به مهارت خاصی نیاز ندارد. کلیه دستگاه های تمام اتوماتیک، با آب پاشی و خیس کردن فرش، جارو کردن، برس زدن فرش با شامپو و در نهایت شستشو و آبکشی آن، فرش را از هر گونه کثیفی پاک می کنند. دستگاه های تمام اتوماتیک دارای انواع زیر هستند:

نمونه ای از دستگاه تمام اتوماتیک میزی در حال انجام کار

ماشین آلات پیشرفته تحولی شگرف در صنعت قالیشویی کرج

  • میزی: در این نوع شستشو، دستگاه ثابت است. پس از خیس کردن، فرش، توسط نوار نقاله به زیر دستگاه حرکت کرده و عملیات برس زنی و شستشو انجام می گیرد. در انتها فرش با فشار آبکشی شده و لوله می شود تا برای خشک شدن به دستگاه بعدی منتقل شود.
  • ریلی: این دستگاه دارای سرعت شستشوی بالایی است به طوری که در مدت ۱۰ دقیقه توانایی شستشوی ۵۰۰ فرش را دارد. همین سرعت بالا سبب تمایز این دستگاه از سایرین می شود.
  • دیسکی: این نوع دستگاه برای شستشوی فرش هایی با ابعاد بالا مورد استفاده قرار می گیرد. روال کار به این صورت است که فرش توسط انسان وارد دستگاه شده و پس از شسته شده به صورت لوله شده، خارج می شود.

 

دستگاه قالیشویی ثابت

یکی از جدید ترین دستگاه هایی که در قالیشویی ها و در شستشوی فرش بسیار پرکاربرد می باشد، این دستگاه است که بدون دخالت انسان و به صورت اتوماتیک کار خود را به انجام می رساند. قالیشویی کرج با کمک گرفتن از این دستگاه های به روز، به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

  • دستگاه آبگیر لوله ای: کار این دستگاه، آبگیری کامل فرش ها می باشد، به طوری که بدون ایجاد کوچکترین چروکی کار خود را به اتمام می رساند.
  • دستگاه ضربه یا شلاق زن فرش:

این دستگاه در دسته دستگاه های نیمه اتوماتیک طبقه بندی می شود که با وارد کردن ضربات متوالی به فرش و به واسطه یک دسته پلاستیکی، لکه ها و آلودگی ها آن را از میان بر می دارد.

ماشین آلات پیشرفته تحولی شگرف در صنعت قالیشویی کرج

دستگاه گرد و غبار گیر قالی با قدرت مکش بالا

ماشین آلات گرد و خاک گیر فرش:

یکی از مهم ترین ماشین آلات شستشوی فرش، این دستگاه می باشد. در قدیم الایام پیش از شروع به شستن فرش، با وارد آوردن ضربه، گرد و غبار را از آن می گرفتند اما این آلودگی ها در فضا پخش شده، سبب آسیب به انسان و فرش ها می شد. امروزه این کار توسط دستگاه صورت می گیرد. دستگاه، گردوغبار فرو رفته در فرش را با سیلندرهای خود و با ارتعاشات ریزی که در فرش ایجاد می کند از آن خارج می کند. این آلودگی های خارج شده توسط دستگاه مکش از محیط جمع می شود.

 

دستگاه خشک کن

از دیگر ماشین آلات شستشوی فرش که بسیار پرکاربرد می باشد، دستگاه خشک کن است. با پهن کردن قالی بر روی این دستگاه لوله ای شکل، رطوبت به سرعت و به طور کامل از تار و پود فرش گرفته می شود.

قالیشویی مرکزی کرج، یکی از مراکز بزرگ قالیشویی کرج می باشد. این مرکز خدماتی، با بکارگیری دستگاه های پیشرفته و به روز، قالیشویی در مهرشهر و فردیس را با کیفیت عالی و بی نقص به انجام می رساند. هدف این مجموعه بزرگ، کسب رضایت کلیه مشتریان می باشد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.