تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
کد خبر : 16166

ماجرای مردی که برای درمان کمر درد اسپرم به خودش تزریق می‌کرد!

ماجرای مردی که برای درمان کمر درد اسپرم به خودش تزریق می‌کرد!

ماجرای مردی که برای درمان کمر درد اسپرم به خودش تزریق می‌کرد! درمان کمر درد با تزریق اسپرم؛ این هدف مردی ۳۳ ساله اهل ایرلند بود که قصد داشت درد کمر خود را با روشی عجیب و غریب و حتی خنده‌دار معالجه کند؛ با گجت نیوز همراه باشید!
در این مطلب قصد داریم تا با داستان عجیب و غریب مردی ایرلندی آشنا شویم که برای درمان کمر درد هر ماه اسپرمش را به خودش تزریق می‌کرد؛ با ما همراه باشید.
درمان کمر درد با اسپرم مدتی پیش یک مرد ۳۳ ساله ایرلندی پس از بلند کردن اشیا سنگین، به خاطر درد شدید در قسمت پایینی کمرش به بیمارستان دوبلین ایرلند مراجعه کرد و کادر درمانی در جریان چکاپ بدنی، متوجه یک عفونت زیرپوستی در دست راست شخص شدند که به شکل ورم و قرمزی پوست نمایان بود.
وقتی پرسنل بیمارستان در مورد مشکل دست مرد از او پرس و جو کردند، بیمار گفت که درد کمر مدت‌ها او را اذیت می‌کرده و چند وقتی است که هر ماه، مقداری از اسپرمش را با سرنگ به داخل عضلات و رگ‌های دست راستش تزریق می‌کند. حتی شنیدن این ایده باعث تعجب هر شخص عاقلی می‌شود، اما این‌طور که به نظر می‌رسد مرد ایرلندی مدتی پیش ایده نبوغ آمیز درمان ..

ماجرای مردی که برای درمان کمر درد اسپرم به خودش تزریق می‌کرد!

درمان کمر درد با تزریق اسپرم؛ این هدف مردی ۳۳ ساله اهل ایرلند بود که قصد داشت درد کمر خود را با روشی عجیب و غریب و حتی خنده‌دار معالجه کند؛ با گجت نیوز همراه باشید!

در این مطلب قصد داریم تا با داستان عجیب و غریب مردی ایرلندی آشنا شویم که برای درمان کمر درد هر ماه اسپرمش را به خودش تزریق می‌کرد؛ با ما همراه باشید.

درمان کمر درد با اسپرم

مدتی پیش یک مرد ۳۳ ساله ایرلندی پس از بلند کردن اشیا سنگین، به خاطر درد شدید در قسمت پایینی کمرش به بیمارستان دوبلین ایرلند مراجعه کرد و کادر درمانی در جریان چکاپ بدنی، متوجه یک عفونت زیرپوستی در دست راست شخص شدند که به شکل ورم و قرمزی پوست نمایان بود.

وقتی پرسنل بیمارستان در مورد مشکل دست مرد از او پرس و جو کردند، بیمار گفت که درد کمر مدت‌ها او را اذیت می‌کرده و چند وقتی است که هر ماه، مقداری از اسپرمش را با سرنگ به داخل عضلات و رگ‌های دست راستش تزریق می‌کند. حتی شنیدن این ایده باعث تعجب هر شخص عاقلی می‌شود، اما این‌طور که به نظر می‌رسد مرد ایرلندی مدتی پیش ایده نبوغ آمیز درمان کمر درد با تزریق وریدی و عضلانی منی را عملی کرده بود.

همچنین بخوانید:

۲۱ روش درمانی غیرانسانی و عجیبی که سال‌هاست منسوخ شده‌اند!

مقاله مربوط به این پرونده عجیب پزشکی در ژورنال “Irish Medical Journal” منتشر شده و همان‌طور که دانشمندان در مقاله اظهار کرده‌اند، مرد ایرلندی برای مدت ۱۸ ماه، هر سی روز یک سرنگ از اسپرمش را به خودش تزریق می‌کرده و با شدیدتر شدن دردش در هفته‌های قبل از مراجعه به بیمارستان، دوز تزریق را افزایش داده است!

پزشکان با مشاهده وضعیت بیمار و برای روشن‌تر شدن موضوع تقریبا تمامی منابع پزشکی و غیرپزشکی موجود بر روی اینترنت را زیر رو کردند تا نمونه‌ای از درمان کمر درد با تزریق اسپرم پیدا کنند و یا حداقل، نوعی خاصیت درمانی برای وارد کردن این مایع به عضلات و رگ‌های بدن بیابند.

ماجرای مردی که برای درمان کمر درد اسپرمش را به خودش تزریق می‌کرد!

با اینکه تنها در سال ۱۹۴۵ موردی از تزریق منی به شکل زیرپوستی در موش‌ و خرگوش‌ گزارش شده بود، تاکنون هیچ پزشکی گزارش نکرده که برای درمان هر نوع مشکل پزشکی خاصی از تزریق اسپرم استفاده شده است. البته مواردی بوده که محققان برای پژوهش در مورد حساسیت به مایع منی، مقادیر فوق‌العاده ریزی از این مایع را به زیر پوست تزریق کردند تا وضعیت آلرژی را بررسی کنند؛ اما همان‌ گونه که اشاره شد کاهش درد و مخصوصا، درد کمر با این روش در نوع خود ایده‌ای دیوانه‌وار و منحصر به فرد است!

مطمئنا داستان مرد ایرلندی به همین‌جا ختم نمی‌شود و حتما دلیل خاصی دارد که این شخص به فکر چنین کار عجیبی افتاده، اما مدت کوتاهی پس از درمان کمردرد بیمار و تزریق آنتی‌بیوتیک برای از بین بردن عفونت زیرپوستی، این شخص خودش را از بیمارستان مرخص کرد؛ بنابراین به نظر می‌رسد که داستان این ابتکار منحصر به فرد تا پیدا شدن مورد مشابه و یا بازگشت بیمار به بیمارستان، به جایی نخواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.