تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر : 583359

لی اتو L9 ، یک شاسی بلند بزرگ و جذاب چینی برای خانواده ها + عکس و ویدیو

لی اتو L9 ، یک شاسی بلند بزرگ و جذاب چینی برای خانواده ها + عکس و ویدیو

لی اتو L9 ، یک شاسی بلند بزرگ و جذاب چینی برای خانواده ها + عکس و ویدیو لی اتو L9 به عنوان یک شاسی بلند بزرگ و جذاب چینی برای خانواده‌ها در راه است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا خواهیم شد. خودروسازان چینی طی سال‌های گذشته با سرمایه‌گذاری گسترده

لی اتو L9 ، یک شاسی بلند بزرگ و جذاب چینی برای خانواده ها + عکس و ویدیو

لی اتو L9 به عنوان یک شاسی بلند بزرگ و جذاب چینی برای خانواده‌ها در راه است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا خواهیم شد.

خودروسازان چینی طی سال‌های گذشته با سرمایه‌گذاری گسترده در طراحی و تولید خودرو به میزان چشمگیری پیشرفت کردند و اکنون خودروهایی بسیار جذاب و پیشرفته را به بازار عرضه می‌کنند. در محصولات جدید صنعت چین دیگر همانند گذشته شاهد کپی‌برداری‌های ناشیانه نیستیم و اکنون محصولات چینی از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برند.

در همین راستا خودروسازان چینی با توجه به افزایش محبوبیت شاسی بلندها در بازارهای جهانی به شکل ویژه روی تولید این نوع از خودروها تمرکز کردند و توانستند نگاه مشتریانی زیادی را در بازارهای مختلف به خود جلب کنند. در همین راستا قصد داریم شما را با لی اتو L9 به عنوان یک شاسی بلند بزرگ و جذاب برای خانواده‌ها آشنا کنیم؛ خودرویی که نماد پیشرفت صنعت خودرو چین نیز محسوب می‌شود.

مشخصات لی اتو L9

به تازگی تصاویر و ویدیویی از مدل پیش تولید شاسی بلند لی اتو L9 در رسانه‌های چینی منتشر شده که توانسته بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کند؛ به گونه‌ای که حتی برخی از کارشناسان این خودرو را بهترین شاسی بلند خانوادگی تولید چین معرفی کردند.

لی اتو L9

برند چینی لی اتو که در سال 2015 فعالیت خود را در حوزه خودرو آغاز کرده حتی در میان 10 خودروساز بزرگ چین نیز قرار ندارد، اما مورد اعتماد مشتریان چینی بوده و همچنین برای توسعه فعالیت خود قصد دارد از آمریکایی‌ها سرمایه‌ی حدود 2 میلیارد دلاری را جذب کند. شاسی بلند چینی لی اتو L9 نیز به عنوان دومین محصول این خودروساز آمده تا تاریخ‌ساز شود.

لی اتو L9

طراحان لی اتو L9 را بدون خط سقف خمیده طراحی کردند و همچنین طراحی آن به سایر شاسی بلندهای امروزی شباهتی ندارد. در قسمت‌های جلو و عقب این خودرو نیز طراحی مینیمالیستی و نوارهای LED به چشم می‌خورد که طراحان به کمک آنها توانستند نمای آن را با سایر خودروها متمایز سازند.

Li Auto L9

علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد ظاهری، طراحان به داخل این خودرو نیز توجه ویژه‌ای داشتند؛ به گونه‌ای که هنگام ورود به کابین دو نمایشگر 15.7 اینچی روی داشبورد خودنمایی می‌کنند. طبق اعلام شرکت سازنده ضخامت هر یک از آنها حدود 4 میلی‌متر بوده و به همین دلیل این نمایشگرها جزو نازک‌ترین نمایشگرهای موجود در بازار محسوب می‌‌شوند.

Li Auto L9

ویدیوی منتشر شده از این خودرو به خوبی نشان می‌دهد که این نمایشگرها از سرعت پاسخ‌دهی مناسبی بهره می‌برند و در پایین آنها نیز طراحان دو جای شارژر بی‌سیم را تعبیه کردند. همچنین یک نمایشگر کوچک روی فرمان نصب شده تا اطلاعات اصلی را به راننده نشان دهد. صندلی‌های عقب این خودرو نیز به گرم‌کن، سردکن و ماساژ مجهز شدند و راحتی بالایی را برای سرنشینان به همراه دارند.

طراحان برای صندلی‌های عقب یک یخچال بزرگ را در نظر گرفتند تا بتوان نوشیدنی‌ها را خنک نگه داشت. ضمن این که یک محفظه برای گرم نگه داشتن غذا نیز در این بخش تعبیه شده است. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر نشده و باید منتظر معرفی رسمی آن باشیم.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.