تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر : 32877

لیست شدن گلکسی بادز پرو سامسونگ در FCC جزئیات بیشتری را درباره آن فاش می‌کند

لیست شدن گلکسی بادز پرو سامسونگ در FCC جزئیات بیشتری را درباره آن فاش می‌کند

لیست شدن گلکسی بادز پرو سامسونگ در FCC جزئیات بیشتری را درباره آن فاش می‌کند سری ایربادهای بی‌سیم گلکسی بادز (Galaxy Buds) سامسونگ ازجمله لوازم جانبی صوتی است که برای خرید از سال گذشته تاکنون توصیه شده است. شایعات مربوط به ایرباد تماماً بی‌سیم جدید سامسونگ که در آینده عرضه می‌شود نیز مدت‌زمان زیادی است در اینترنت پخش می‌شود. قبلاً گزارش دادیم که گلکسی بادز نسل بعدی، گلکسی بادز پرو نامیده می‌شود و اکنون ما جزئیات جدید و هیجان‌انگیز بیشتری در مورد این محصول در اختیار داریم.
ایرباد آینده سامسونگ با نام گلکسی بادز پرو در وب‌سایت FCC مشاهده شده است و آنچه که قبلاً گزارش کردیم را تأیید می‌کند. جدای از این موضوع، لیست شدن این ایرباد در FCC اشاره می‌کند که احتمالاً این محصول به‌زودی معرفی خواهد شد. لیست FCC هیچ جزئیاتی درباره اطلاعات فنی این ایرباد را به ما نشان نمی‌دهد اما به ما ایده‌ای در مورد ظاهر کیس این ایرباد می‌دهد. در سند FCC، یک نمودار از محل لیبل‌های صدور گواهینامه فنی وجود دارد که نشان می‌دهد کیس گلکسی بادز پرو نسبت به کیس مستطیل شکل بادز و بادز پلاس متفاوت خواهد بود. ظاهراً کیس جد..

لیست شدن گلکسی بادز پرو سامسونگ در FCC جزئیات بیشتری را درباره آن فاش می‌کند

سری ایربادهای بی‌سیم گلکسی بادز (Galaxy Buds) سامسونگ ازجمله لوازم جانبی صوتی است که برای خرید از سال گذشته تاکنون توصیه شده است. شایعات مربوط به ایرباد تماماً بی‌سیم جدید سامسونگ که در آینده عرضه می‌شود نیز مدت‌زمان زیادی است در اینترنت پخش می‌شود. قبلاً گزارش دادیم که گلکسی بادز نسل بعدی، گلکسی بادز پرو نامیده می‌شود و اکنون ما جزئیات جدید و هیجان‌انگیز بیشتری در مورد این محصول در اختیار داریم.

ایرباد آینده سامسونگ با نام گلکسی بادز پرو در وب‌سایت FCC مشاهده شده است و آنچه که قبلاً گزارش کردیم را تأیید می‌کند. جدای از این موضوع، لیست شدن این ایرباد در FCC اشاره می‌کند که احتمالاً این محصول به‌زودی معرفی خواهد شد. لیست FCC هیچ جزئیاتی درباره اطلاعات فنی این ایرباد را به ما نشان نمی‌دهد اما به ما ایده‌ای در مورد ظاهر کیس این ایرباد می‌دهد. در سند FCC، یک نمودار از محل لیبل‌های صدور گواهینامه فنی وجود دارد که نشان می‌دهد کیس گلکسی بادز پرو نسبت به کیس مستطیل شکل بادز و بادز پلاس متفاوت خواهد بود. ظاهراً کیس جدید ساختاری متقارن دارد و آن را شبیه به کیس گلکسی بادز لایو می‌کند.

قبلاً شنیده بودیم که گلکسی بادز جدید سامسونگ از همان طراحی داخلی مانند بادز و بادز پلاس برخوردار خواهد بود اما دارای کیفیت صدای بهتر از قبل و حالت امبینت مود (Ambient Mode) بهبودیافته خواهد بود. همچنین برای اولین بار ویژگی نویز کنسلینگ فعال به این سری ایربادها اضافه خواهد شد. با توجه به طراحی این ایرباد که در گوش قرار می‌گیرد، انتظار می‌رود قابلیت کاهش صدای محیط در این ایرباد بهتر از ایرباد نسل قبل یعنی گلکسی بادز لایو باشد. جالب است که ایرپادز پرو (AirPods Pro) شرکت اپل نیز از دارای عبارت پرو و قابلیت نویز کنسلینگ فعال است.

ما قبلاً گزارش داده بودیم که گلکسی بادز پرو سامسونگ دارای شماره مدل RM-190 خواهد بود و از همان ظرفیت باتری بادز پلاس بهره خواهد برد. ظرفیت باتری بادز پرو ۶۰ میلی‌آمپرساعت برای خود ایرباد و ۴۷۲ میلی‌آمپرساعت کیس موجود است. البته ممکن است به دلیل قابلیت نویز کنسلینگ فعال (ANC)، ظرفیت باتری مشکل‌ساز شود.

انتظار می‌رود گلکسی بادز پرو جدید سامسونگ در اوایل ژانویه ۲۰۲۱ به همراه گلکسی S21 به بازار عرضه شود. باوجودآنکه هنوز اطلاعات زیادی درباره گلکسی بادز پرو فاش نشده است، اما حداقل می‌دانیم با ظاهر لوبیا شکل روبرو نخواهیم بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.