تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر : 584932

لیستی از 15 هدیه برای خانم هایی که به نظر می رسد همه چیز دارند

لیستی از 15 هدیه برای خانم هایی که به نظر می رسد همه چیز دارند

تهیه هدیه مخصوصا برای خانم ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. خانم ها با دریافت هدیه عشق زیادی را در وجود خود حس می کنند و وجودشان از محبت لبریز می شود. اگر می خواهید قلب یک خانم را بدون جنگ و خونریزی! به تسخیر خود در بیاورید در فاصله های زمانی نچندان

تهیه هدیه مخصوصا برای خانم ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. خانم ها با دریافت هدیه عشق زیادی را در وجود خود حس می کنند و وجودشان از محبت لبریز می شود. اگر می خواهید قلب یک خانم را بدون جنگ و خونریزی! به تسخیر خود در بیاورید در فاصله های زمانی نچندان دور هدایای با مناسبت و بدون مناسبت برایش تهیه کنید و اعجاز سحر انگیز آن را در زندگیتان به مشاهده بنشینید!

بعضی وقت ها وقتی به خرید هدیه برای عزیزانمان فکر می کنیم به نظر می رسد که آنها هر چیزی که به ذهن ما می رسد دارند و یا قبلا برایشان تهیه کرده ایم. در اینجاست که نیاز به ایده های نو برای تهیه هدیه داریم. ایده هایی که قبل تر اصلا به آنها فکر هم نکرده ایم و وقتی مطرح می شوند به نظرمان خیلی خوب می رسند و تعجب می کنیم چرا تا بحال به آنها توجه نکرده بودیم!

کادو تولد برای مادر و همسر

ما در این مقاله قصد معرفی محصولات کمی متفاوت داریم که می توانند بعنوان هدیه برای مادر و همسر یا خواهر و دختر شما تهیه شوند. این محصولات را می توانید برای همه افراد با هر نوع سلیقه تهیه کنید. حتی برای آنها که به نظر می رسد همه چیز دارند و هیچ هدیه ای نمی تواند آنها را خوشحال کند!

1- شمع

شمع این روزها برای تزیین منزل، ایجاد حس رومانتیک و یا بوجود آوردن محیط آرامش بخش استفاده می شود و می تواند یک کادو فوق العاده برای خانم ها باشد. شمع ها در انواع و اقسام مختلف در بازار موجود است. شمع های رنگی، عطردار، بدون دود، ست، شمع های لیوانی و شمع ها با طراحی و اشکال متفاوت قابل تهیه کردن هستند.

2- دنبل

وسایل ورزشی برای منزل می توانند هدایای کاربردی و مفیدی باشند و می توانیم با هدیه دادن آنها طرف مقابل را ترغیب به ورزش کردن در منزل کنیم. از جمله این وسایل دنبل است که مدل ویژه بانوان را می توانیم با توجه به شرایط فیزیکی طرف مقابل تهیه کنیم. این دنبل ها جای زیادی اشغال نمی کنند و می توانند همیشه در منزل در دسترس باشند تا در اوقات مناسب مورد استفاده قرار بگیرند.

3- باکس شکلات

اگر به فکر تهیه کادو ولنتاین هستید یا برای کسی که عاشق شکلات است می خواهید هدیه تهیه کنید یک باکس شکلات بی تردید بهترین انتخاب خواهد بود. باکس های شکلات در طرح ها و با مزه های متفاوت در شیرینی و شکلات فروشی ها موجود و قابل تهیه هستند. اگر هدیه ولنتاین برای یک دختر خانم تهیه میکنید حتما باکس شکلات را هم کنار هدیه اصلی خود داشته باشید تا شیرینی هدیه شما دو چندان شود.

4- باکس لواشک و ترشیجات

باکس هیجان انگیز دیگری که می توانید با آن خانم ها را سورپرایز کنید باکس لواشک و ترشیجات است. زنان و دختران اغلب عاشق ترشیجات هستند و یک جعبه پر از انواع لواشک، ترشک، قره قروت و آلوچه و ….  می تواند آنها را از خود بیخود کند!

5- باکس گل

گل شاید قدیمی ترین هدیه تاریخ باشد و هدیه ای است که همیشه جذابیت خود را دارد و هیچ وقت کهنه و از مد افتاده نمی شود. باکس گل می تواند بهترین کادو برای مادر و همسر شما در روز زن باشد. باکس های گل در تنوع و مدل های بسیار بالایی قابل تهیه و تزیین هستند و می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود باکس های گل طبیعی بی نظیری را سفارش دهید.

6- لباس خواب

یک لباس خواب شیک و زیبا می تواند برای هدیه دان به همسر و عشق زندگیتان ایده آل باشد. برای کادوی ولنتاین هم یک لباس خواب قرمز رنگ هوس انگیز می تواند بهترین گزینه ممکن باشد! لباس خواب هم بسته به جنس، نوع طراحی و دوخت با قیمت های متفاوت در بازار براحتی قابل تهیه کردن خواهد بود.

7- قاب عکس

اگر می خواهید خاطراتتان را هر روز مرور کنید و با یادآوری روزها و لحظات گذشته لذت ببرید سعی کنید تا همیشه از بهترین لحظات خود عکس داشته باشید و با قاب کردن و نگهداری در جلوی چشمانتان هر روز خاطراتتان را زندگی کنید. یک قاب عکس خوب به همین خاطر می تواند یک هدیه عالی باشد.

8- کتاب

کتاب همیشه یک هدیه خوب است. کتاب را می توانید برای هر کسی در هر موقعیت اجتماعی به عنوان هدیه تهیه کنید. بهترین هدیه برای افرادی است که شاید به نظر برسد همه چیز دارند! حتی این افراد هم همیشه به یک جلد کتاب جدید در خصوص موضوع مورد علاقه خود نیاز خواهند داشت و از هدیه گرفتن آن خوشحال خواهند شد.

کادو ولنتاین برای خانم ها و دختران

9- پازل یا جورچین

برای خانم هایی که بازی کردن را دوست دارند تهیه یک پازل و جورچین می تواند مناسب باشد. پازل ها می تواند فرد را ساعت ها مشغول نگاه دارد و فشار و استرس را برای دقایقی از روی وی بردارد. پازل ها نیز در شکل ها و طرح های مختلف و همچنین در سایز بندی متفاوت قابل تهیه هستند.

10- جاسوئیچی

جاسوئیچی برای مرتب نگاه داشتن کلیدها و سوئیچ های شما یک وسیله کاربردی است. این روزها مدل های بسیار جذاب و متنوع از جاسوئیچی ها را می توان تهیه کرد که برای هدیه دادن هم بسیار مناسب اند. بعضی از آنها جعبه و بسته بندی ویژه خود را دارند که با یک کادوپیچی حرفه ای می تواند همان کادوی تولدی باشد که شما برای تهیه آن نقشه می کشید.

11- برس حرارتی

برس حرارتی هم یک وسیله بسیار ضروری مخصوصا برای خانم هایی است که موهای بلندی دارند و همیشه دوست دارند موهای خود را با سرعت زیاد مرتب کنند. برس های حرارتی برای خشک کردن موها بعد از حمام و همچنین صاف و لخت کردن آنها مناسب است. این وسیله را می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کرده و یک هدیه اقتصادی نیز محسوب می شود.

12- حوله حمام پوشیدنی

یک حوله حمام خوب بعد از استحمام می تواند مایه آرامش را فراهم کند. یک حوله پوشیدنی نرم و گرم می تواند فرایند بیرون آمدن از حمام را برای شما سریعتر کند و باعث می شود تا بعد از اینکه بدن شما بصورت کامل خشک شد بتوانید لباس های خود را در مکان مناسب و براحتی به تن کنید. اگر به دنبال یک کادو تولد برای مادر و یا هدیه غافلگیر کننده برای همسر هستید حوله پوشیدنی حمام را می توانید در لیست خرید خود قرار دهید.

13- دمپایی روفرشی

دمپایی روفرشی پیشنهاد سیزدهم ماست. دمپایی روفرشی در هر خانه ای لازم است. مخصوصا در منازل امروز که مثل گذشته همه جای آن فرش نشده است باعث می شود کمتر به کف پا و کمر فشار بیاید و راحت تر در منزل حرکت کرد. اگر در تهیه این محصول سلیقه بخرج دهید و بتوانید یک دمپایی روفرشی زیبا و باکیفیت تهیه کنید حتما طرف مقابلتان را خوشحال خواهید کرد.

14- بادی اسپلش

این روزها که اکثر خانم ها و زنان به سلامت و بهداشت پوست خود اهمیت می دهند یک اسپری بادی اسپلش خوب می تواند بهترین هدیه باشد. بادی اسپلش ها توسط برندهای مختلف در رایحه ها و با ویژگی های متفاوتی تولید می شوند و در دسترس هستند. یک اسپری بادی اسپلش خوب علاوه بر خوشبو کردن بدن و کاهش تعریق به نرمی و لطافت پوست نیز کمک می کند و یک آبرسان خوب نیز محسوب می شود.

15- کرم ضد آفتاب

از محصولات مراقبت از پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب برای هر خانمی یک ضرورت است. یک کرم ضد آفتاب می تواند به تنهایی یا در کنار لوازم آرایشی بهداشتی دیگر یک کادو مناسب باشد.

محصولاتی که در بالا نام برده شد می توانند هدیه تولد مادر یا یک کادو ولنتاین برای همسر و دوست دختر شما باشد. محصولاتی که همه خانم ها به آن نیاز دارند و برای همه سنین، علایق و سلیقه ها می تواند مناسب باشد.

امیدواریم این لیست 15 آیتمی و محصولاتی که نامبرده شد به شما برای تدارک هدیه برای خانم ها کمک کرده باشد. اگر شما هم پیشنهاد خاصی در این خصوص دارید حتما در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.