لباسشویی هوشمند شیائومی میجیا با امکانات متنوع و مدرن فقط 10 میلیون تومان قیمت دارد! شیائومی از ماشین لباسشویی هوشمند میجیا با ظرفیت شستشوی 10 کیلوگرم، نمایشگر لمسی OLED و قابلیت خشک کن رونمایی کرد. شیائومی به طور رسمی از مدل جدید ماشین لباسشویی هوشمند و خشک‌کن میجیا رونمایی کرد. این سری با صفحه‌نمایش لمسی

لباسشویی هوشمند شیائومی میجیا با امکانات متنوع و مدرن فقط 10 میلیون تومان قیمت دارد!

شیائومی از ماشین لباسشویی هوشمند میجیا با ظرفیت شستشوی 10 کیلوگرم، نمایشگر لمسی OLED و قابلیت خشک کن رونمایی کرد.

شیائومی به طور رسمی از مدل جدید ماشین لباسشویی هوشمند و خشک‌کن میجیا رونمایی کرد. این سری با صفحه‌نمایش لمسی و رنگی OLED عرضه می‌شود. لباسشویی هوشمند جدید شیائومی بدنه‌ای خاکستری‌رنگ دارد و از ظرفیت شستشوی 10 کیلوگرمی برخوردار است. از لحاظ توجه به جنبه‌های سلامتی، فرآیند استریلیزه کردن لباس‌ها به وسیله بخار و در دمای بالا، با قدرت نفوذ قوی‌تری انجام می‌گیرد که برای از بردن باکتری‌ها، موثرتر است.

تنها از طریق تبدیل مقدار کمی آب به بخار، سیلندر داخلی پر می‌شود و هم‌چنین یک دکمه مستقل برای استریلیزاسیون از طریق بخار تعبیه شده که با انواع برنامه‌های شستشو سازگار خواهد بود. بر اساس اطلاعات رسمی، ماشین لباسشویی و خشک‌کن هوشمند شیائومی، دارای ضریب استریلیزاسیون 99.99 درصد، میزان حذف ویروس 99.99 درصد و حذف 100 درصدی کنه، برای مراقبت هر چه بیشتر از سلامت خانواده است.

لباسشویی جدید شیائومی به یک نمایشگر لمسی رنگی مجهز شده که با الهام گرفتن از رابط کاربری تلفن‌های هوشمند، عملکردی واضح و ساده را ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش دارای زاویه دید مناسب 32 درجه است که بدون نیاز به خم شدن، قابل دسترسی و دید است. موتور مستقیم داخلی این لباسشویی می‌تواند سرعت را به دقت کنترل کند و مجهز به تراشه‌ها و الگوریتم‌های ویژه نرم‌افزاری برای اطمینان از عدم آسیب به پارچه‌ها و رفع مشکلاتی مانند چین و چروک لباس است. لباسشویی شیائومی میجیا، تنها 50 دسی‌بل صدا تولید می‌کند.

ماشین لباسشویی شیائومی از کنترل صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند که می‌تواند برای ایجاد حالت‌های انتخابی و تنظیم زمان شستشو، استفاده شود. پس از اتمام فرآیند شستشو، بلندگوهای XiaoAI با ارسال صدا یا موسیقی، به شما اتمام کار را اطلاع خواهند داد. ماشین لباسشویی جدید شیائومی میجیا با قیمت 2399 یوان (حدود 340 دلار) برای پیش‌خرید در سایت Jingdong قابل سفارش است.

مقاله اصلی

خروج از نسخه موبایل