تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

  طبق آخرین آمار سایت سازمان بهداشت جهانی (WHO) در جهان حدود ۱.۹ میلیارد نفر دچار اضافه وزن و چاقی هستند. ۳۹ درصد کل این افراد، بزرگسال هستند که متاسفانه درصد زیاد و نگران کننده ای هست. سازمان بهداشت جهانی می‌گوید افرادی که به هر میزانی اضافه وزن و چاقی دارند باید حتما با کمک

 

طبق آخرین آمار سایت سازمان بهداشت جهانی (WHO) در جهان حدود ۱.۹ میلیارد نفر دچار اضافه وزن و چاقی هستند. ۳۹ درصد کل این افراد، بزرگسال هستند که متاسفانه درصد زیاد و نگران کننده ای هست. سازمان بهداشت جهانی می‌گوید افرادی که به هر میزانی اضافه وزن و چاقی دارند باید حتما با کمک روش های سالمِ لاغری، در محدوده وزنی نرمال قرار بگیرند در غیر این صورت حتی جانشان هم ممکن است به خطر بی افتد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما روش هایی برای لاغری را معرفی کرده و در عین حال به معرفی ژل لاغری هات چیلی نیز بپردازیم.

علت اصلی چاقی چیست؟ (چاقی از کجا می آید؟)

چاقی از تجمع چربی زیاد و اضافی در بدن نشات می گیرد. بدن ما در حالت نرمال مقادیری بافت چربی دارد که برای بقای خود به آن ها نیاز  دارد. اما زمانی که میزان این چربی ها کم و زیاد شود مشکلاتی برای بدن ایجاد می شود. مثلا زمانی که کم باشد (دچار لاغری بیش از حد شده و) در برابر ضربه آسیب پذیر می شویم و زمانی که زیاد باشد، چاق شده و به کندی حرکت می کنیم یا به بیماریی مبتلا می شویم. بنابراین به طور کلی زمانی که بافت چربی بدن شما بیش از اندازه باشد گفته می شود که شما چاق هستید و باید برای لاغری تلاش کنید.

از کجا متوجه شویم که چقدر چاق هستیم؟

به صورت چشمی و با نگاه کردن به افراد می توان متوجه شد که آن ها چاق هستند یا اینکه از کمبود وزن رنج می برند، اما برای تعیین میزان دقیق چاقی و لاغری باید شاخص توده بدنی یا (BMI) را محاسبه کرد.

این شاخص به طور کلی به شما نشان می دهد که چه میزان اضافه وزن و چاقی دارید. مثلا ممکن است نتیجه محاسبه شاخص توده بدنی به شما بگویید که ۵ کیلو اضافه وزن دارید و برای رسیدن به وزن سالم میبایست این ۵ کیلو از بین برود به عبارتی به فکر لاغری با کم کردن این ۵ کیلو اضافه وزن باشید.

در اغلب افراد در ناحیه‌ای از بدن چربی‌ها تجمع پیدا می‌کنند که این چربی‌ها صرف‌نظر از رژیم غذایی یا میزان فعالیت بدنی، از بین نمی‌روند. امروزه تکنولوژی‌های متعددی برای لاغری موضعی وجود دارند. این روش‌ها نه ‌تنها ظاهر کلی بدن فرد را بهبود می‌دهند بلکه در مقایسه با روش‌های قبلی با عوارض و مشکلات بسیار کمتری همراه هستند. این روش‌ها را می‌توان روی نواحی مختلفی از بدن اعمال کرد و بنابراین کاربرد آن‌ها بسیار گسترده و متنوع است. در صورتی که شما متقاضی مناسبی برای این روش‌های درمانی باشید می‌توانید آن‌ها را برای لاغر کردن بازو‌ها، کوچک کردن باسن، رفع چاقی شکم و همچنین لاغر کردن ران، پهلو، کشاله ران، کمر و بسیاری نواحی دیگر به کار ببرید.

 

معرفی ژل لاغری هات چیلی

یکی از این روش ها تولید محصولات لاغری موضعی است که با پیشرفت علم پزشکی به بازار ارائه شده است.

یکی از مطرح ترین و معتبرترین محصولات لاغری و چربی سوزی ژل لاغری هات چیلی است.

این ژل لاغری به صورت موضعی چربی های بدن را از بین می برد و به ندام بدن فرم می دهد.

ژل لاغر کننده هات چیلی ساخت کشور تایوان می باشد.

 

 

این محصول لاغری سریع بدن دارای ویژگی های متعددی است از جمله:

  • کاهش سایز فوری
  • کاهش وزن فوری
  • لاغری موضعی
  • لاغری فوری اندام بدن
  • اثردهی و چربی سوزی از اولین جلسه استفاده
  • لاغری شکم و پهلو
  • درمان کننده سلولیت
  • فرم دهنده بدن
  • سفت کننده بدن
  • دارای کلاژن و الاستین برای جوانسازی و لیفت پوست پس از لاغری
  • دارای کافئین، ال کارنتین، کاتچین و سایر ترکیبات ارگانیک جهت لاغری بدن
  • دارای عصاره چای سبز، چیلی، آلوئه ورا و سایر گیاهان دارویی کشورهای آسیای شرقی که برای لاغری ارگانیک و بدون دخالت مواد و ترکیبات شیمیایی استفاده می شود.
  • فاقد ترکیبات شیمیایی
  • بدون ایجاد حساسیت

لاغری با استفاده از ژل لاغری هات چیلی2

این کرم لاغری موضعی بدن بدون ایجاد حساسیت و با اثردهی قوی، از اولین جلسه استفاده کار چربی سوزی و لاغری بدن را شروع کرده و با بالا بردن متابولیسم بدن فرآیند لاغری را تسریع می کند.

راه های دیگر ساده و علمی کاهش وزن

افزودن پروتئین به رژیم غذایی :

در کاهش وزن، پروتئین جز مواد غذایی کلیدی محسوب می شود. بدن برای هضم پروتئین کالری می سوزاند، بنابراین یک رژیم حاوی پروتئین بالا می تواند متابولیسم بدن را بیش از 80 تا 100 کالری در روز افزایش دهد. همچنین می تواند باعث سیری و کاهش اشتها شود.

خوردن یک نوع غذا :

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سالم ماندن انجام دهید این است که در هر وعده یک نوع غذا بخورید. با انجام این کار، مقدار زیادی شکر، چربی اضافه و غذاهای فرآوری شده را کنار می گذارید. اکثر غذاهای کامل به طور طبیعی باعث سیری می شوند و مصرف کالری را محدود می سازند.

اجتناب از غذاهای فرآوری شده :

غذاهای فرآوری شده معمولا شکر، چربی و کالری زیادی دارند. علاوه بر این، مواد غذایی فرآوری شده، مهندسی شده اند و باعث پرخوری می شوند.

مصرف غذاهای سالم و میان وعده ها :

با خوردن غذاهای سالم در دسترس، احتمال خوردن غذاهای ناسالم را برای خود و یا سایر اعضای خانواده کاهش دهید. همچنین میان وعده های سالم و طبیعی بسیاری وجود دارد که آماده سازی و حمل آن آسان است که شامل ماست، میوه، آجیل، هویج و تخم مرغ آب پز می شود.

مصرف شکر اضافی را محدود کنید :

از آنجا که قند در مواد تشکیل دهنده بسیاری خوراکی ها وجود دارد، تشخیص اینکه یک محصول چه مقدار قند دارد بسیار دشوار است. به حداقل رساندن مصرف قندهای اضافی یک روش عالی برای بهبود رژیم غذایی خود است.

آشامیدن آب:

در حقیقت این ادعا وجود دارد که آشامیدن آب می تواند به کاهش وزن کمک کند. نوشیدن 0.5 لیتر آب ممکن است 24 – 30 % کالری را تا یک ساعت پس از مصرف بسوزاند. آشامیدن آب قبل از غذا نیز ممکن است منجر به کاهش جذب کالری بویژه برای افراد میانسال و مسن شود.

تمامی موارد ذکر شده می تواند برای کاهش سرعت چاقی و یا لاغری کلی بدن موثر باشد، اما اگر جزء افرادی هستید که به دنبال  لاغری موضعی می گردید و زمان کافی برای ورزش کردن ندارید بهترین گزینه برای شما ژل لاغر کننده و چربی سوز هات چیلی تایوان است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن نماینده انحصاری این محصول در ایران و امارات متحده عربی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید.

02122147000

02122148000

خروج از نسخه موبایل