تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 62041

قیمت پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک اعلام شد

قیمت پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک اعلام شد

قیمت پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک اعلام شدگروه صنعتی آمیکو به تازگی فروش پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک را با قیمت نجومی آغاز کرده است. لازم به ذکر است که تنها ۱۰۰ دستگاه از این پیکاپ تولید خواهد شد.
فر..

قیمت پیکاپ آمیکو آسنا توربو اتوماتیک اعلام شد

گروه صنعتی آمیکو به تازگی فروش پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک را با قیمت نجومی آغاز کرده است. لازم به ذکر است که تنها ۱۰۰ دستگاه از این پیکاپ تولید خواهد شد.

فروش پیکاپ آمیکو Asena توربو اتوماتیک با قیمتی نجومی آغاز شد. شهرام فداکار، مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو اعلام کرد که آسنا توربو اتوماتیک ۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آسنا توربو اتوماتیک

تنها ۱۰۰ دستگاه از پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک تولید خواهد شد

در حال حاضر فروش این پیکاپ که به یک پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو مجهز شده در تعداد محدود آغاز شده است. لازم به ذکر است که این اتومبیل به صورت فوری به خریداران تحویل داده خواهد شد. گروه صنعتی آمیکو تا پیش از این پیکاپ آسنا را به صورت دنده دستی و با پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان روانه بازار می‌کرد.

آسنا توربو اتوماتیک

به گفته شهرام فداکار،‌ گروه صنعتی آمیکو تنها ۱۰۰ دستگاه از نسخه اتوماتیک این پیکاپ را به بازار عرضه خواهد کرد و تاکنون برای تولید بیشتر این خودرو برنامه‌ریزی انجام نشده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.