تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۱
کد خبر : 584471

قیمت غیر رسمی آیفون 14 با یک خبر نا امید کننده منتشر شد

قیمت غیر رسمی آیفون 14 با یک خبر نا امید کننده منتشر شد

قیمت غیر رسمی آیفون 14 با یک خبر نا امید کننده منتشر شد قیمت آیفون 14اپل – Apple iPhone 14 به صورت غیررسمی فاش شد که اگر درست باشد، خبر بدی برای طرفداران این گوشی‌ها است. در هفته‌های آینده باید منتظر ارسال دعوتنامه و برگزاری مراسم بزرگ اپل باشیم. در این مراسم بزرگ، سرانجام یکی

قیمت غیر رسمی آیفون 14 با یک خبر نا امید کننده منتشر شد

قیمت آیفون 14اپل – Apple iPhone 14 به صورت غیررسمی فاش شد که اگر درست باشد، خبر بدی برای طرفداران این گوشی‌ها است.

در هفته‌های آینده باید منتظر ارسال دعوتنامه و برگزاری مراسم بزرگ اپل باشیم. در این مراسم بزرگ، سرانجام یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های امسال یعنی آیفون 14 معرفی خواهد شد. حالا با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی، اطلاعات مهمی فاش شده که نشان می‌دهد این سری، یک عضو مهمش را از دست خواهد داد! در کنار این خبر، قیمت گوشی آیفون 14 اپل نیز افشا شده است.

قیمت آیفون 14 اپل چقدر خواهد بود؟

اطلاعاتی که توسط وبسایت Mac Rumors منتشر شده، نشان می‌دهد گوشی آیفون 14 اپل با قیمت 799 دلار روانه بازارهای جهانی خواهد شد. این خبر، برای بسیاری از طرفداران گوشی‌های اپل بسیار خوب است، چون با وجود مشکلاتی که در زنجیره تامین وجود دارد، اپل همچنان میلی به افزایش قیمت نسخه پایه گوشی‌های آیفون ندارد. البته این تصمیم تا حدی هم عجیب است؛ چون اخباری که پیش از این به گوشی می‌رسیدند نشان می‌دادند بسیاری از قطعات مربوط به گوشی‌های هوشمند، امسال گران‌تر شده است. ظاهرا تصمیم گران نشدن گوشی آیفون 14، توسط بالاترین سران اجرایی شرکت اپل گرفته شده است.

با وجود گران نشدن قیمت گوشی آیفون 14 اپل، باید به نکاتی مهم توجه کرد. برای مثال قیمت ارزان‌ترین آیفون از سری آیفون 13 که نسخه مینی بود، دارای برچسب قیمت 699 دلاری بود و آیفون 13 معمولی، با قیمت 799 دلار راهی بازار شده بود. نکته قابل توجه این است که طبق اعلام برخی از منابع ما، ارزان‌ترین گوشی آیفون امسال 799 دلار قیمت خواهد داشت و دیگر خبری از یک آیفون با قیمت 699 دلار نیست و کسانی که یک آیفون نسبتا خوش‌قیمت می‌خواهند، امسال باید 800 دلار خرج کنند.

این احتمال وجود دارد که آیفون 14 پلاس یا مکس اپل که امسال معرفی می‌شود، در نسخه پایه صد دلار گران‌تر از آیفون 14 قیمت داشته باشد. این یعنی آیفون 14 پلاس یا مکس، دارای قیمت 899 دلار خواهد بود.

iPhone 14 اپل چطور گران نشده است؟

آیفون ۱۴ پلاس

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اپل، که یکی از پول‌دوست‌ترین کمپانی‌های جهان است، چطور مهم‌ترین محصول سالش را گران نخواهد کرد؟ برای پاسخ به این سوال مهم‌، باید سراغ ویژگی‌هایی از آیفون 14 برویم که برای کم شدن قیمت، در این گوشی وجود نخواهند داشت.

در آیفون 14 معمولی اپل، خبری از ویژگی‌های جذابی مانند دوربین با کیفیت بالاتر و مقدار پیکسل بیشتر، بدنه‌ای با کیفیت بالاتر، تراشه جدیدتر، حسگر لیدار، طراحی جدید و … نخواهد بود و علاقمندان به گوشی‌های اپل برای دسترسی به این ویژگی‌ها، باید سراغ نسخه‌های پرو سری آیفون 14 بروند.

همچنین بهتر است بدانید طبق اطلاعات منتشر شده، امسال دیگر خبری از آیفون مینی نخواهد بود و طرفداران گوشی‌های کامپکت اپل، باید سراغ آیفون مینی سال گذشته بروند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.