تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 57342

قلم Slim Pen 2 مایکروسافت معرفی شد؛ احساس واقعی نوشتن با فناوری هپتیک

قلم Slim Pen 2 مایکروسافت معرفی شد؛ احساس واقعی نوشتن با فناوری هپتیک

قلم Slim Pen 2 مایکروسافت معرفی شد؛ احساس واقعی نوشتن با فناوری هپتیکقلم Slim Pen 2 مایکروسافت برای استفاده در سرفیس پرو ۸، گوشی اندرویدی سرفیس دوئو ۲ و دیگر محصولات مجهز به نمایشگر لمسی سرفیس معرفی ش..

قلم Slim Pen 2 مایکروسافتقلم Slim Pen 2 مایکروسافت معرفی شد؛ احساس واقعی نوشتن با فناوری هپتیک

قلم Slim Pen 2 مایکروسافت برای استفاده در سرفیس پرو ۸، گوشی اندرویدی سرفیس دوئو ۲ و دیگر محصولات مجهز به نمایشگر لمسی سرفیس معرفی شد.

مایکروسافت قلم Slim Pen خودش را بازطراحی کرده تا به صورت مغناطیسی آن را داخل کیبورد سرفیس پرو ۸ قرار دهد. قلم Slim Pen 2 مایکروسافت از یک چیپ سفارشی به نام Microsoft G6 و عملکرد هپتیک بهره می‌برد که با هدف واقعی جلوه دادن نوشتن و نقاشی کشیدن، در داخل قلم تعبیه شده‌اند.

قلم اسلیم پن ۲ مایکروسافت

قلم Slim Pen 2 مایکروسافت

مایکروسافت می‌گوید این قلم فناوری هپتیک را برای کار در اپلیکیشن‌های مختلف توسعه داده است و می‌توانید از آن در برنامه‌های مختلفی از جمله Adobe Photoshop استفاده کنید. یک هنرمند که از نمایشگر سرفیس پرو ۸ و قلم هوشمند آن استفاده کرده، می‌گوید سری تیزتر این قلم نسبت به نسل قبل باعث آسان‌تر شدن استفاده از آن و پاسخ‌پذیرتر شدنش شده است. ضمناً این قلم با تمام محصولاتی که امروز مایکروسافت معرفی کرده کار می‌کند. این شامل سرفیس پرو ۸، سرفیس گو ۳، سرفیس پرو ایکس و سرفیس دوئو ۲ می‌شود.

قلم Slim Pen 2 مایکروسافت

ما هنوز اطلاعی از قیمت و تاریخ عرضه قلم اسلیم پن ۲ نداریم، اما واضح است که مایکروسافت این قلم هوشمند را به اکوسیستم محصولات سرفیس آمیخته است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.