تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 59269

قسمت ۱ فصل ۲ سریال بازی مرکب ؛ آیا منتشر می شود؟

قسمت ۱ فصل ۲ سریال بازی مرکب ؛ آیا منتشر می شود؟

قسمت ۱ فصل ۲ سریال بازی مرکب ؛ آیا منتشر می شود؟پس از جنجالی که سریال Squid Game در جهان برپا کرده است؛ حالا شاید تنها سوال این باشد که قسمت ۱ فصل ۲ سریال بازی مرکب چه زمانی منتشر می‌شود؟
قسمت ۱ فصل ۲..

قسمت 1 فصل 2 سریال بازی مرکبقسمت ۱ فصل ۲ سریال بازی مرکب ؛ آیا منتشر می شود؟

پس از جنجالی که سریال Squid Game در جهان برپا کرده است؛ حالا شاید تنها سوال این باشد که قسمت ۱ فصل ۲ سریال بازی مرکب چه زمانی منتشر می‌شود؟

قسمت ۱ فصل ۲ سریال بازی مرکب می‌تواند آغازگر فصل تازه‌ای برای این مجموعه باشد اما آیا منتشر خواهد شد؟

اسکوئید گیم به کارگردانی هوانگ دونگ-هیوک (Hwang Dong-hyuk)، در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) از سرویس نتفلیکس پخش شد و در آن بازیگرانی همچون لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون و او یونگ-سو به ایفای نقش می‌پردازند. داستان در رابطه با گروهی از انسان‌ها است که به صورت داوطلبانه در یک بازی کودکانه شرکت می‌کنند، این بازی کودکانه اما نتایج مرگباری دارد و هر کسی که نتواند از مراحل آن عبور کند، کشته خواهد شد.

سریال Squid Game مورد تحسین منتقدان جهان قرار گرفت و در بیش از ۹۰ کشور، به پربیننده‌ترین مجموعه‌ی تولیدی نتفلیکس تبدیل شد. این سریال در همان ۲۸ روز ابتدایی عرضه، بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده داشت که یک رکورد تاریخی است و آن را در رأس پربیننده‌ترین سریال سرویس نتفلیکس قرار می‌دهد.

قسمت ۱ فصل ۲ سریال بازی مرکب ؛ آیا در راه است؟

تا اینجا، فصل دوم سریال هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما می‌توان انتظار داشت که این اتفاق در آینده‌ی نزدیک با حضور همان تیم سازنده‌ی اصلی رخ دهد. هوانگ دونگ-هیوک فیلم‌نامه‌ی فصل اول را در سال ۲۰۰۸ نوشت اما شرایط را برای ساخت اثری براساس آن مناسب نمی‌دید. دیدگاه او یک دهه بعد تغییر کرد و در سال ۲۰۱۹ بود که در نهایت تصمیم گرفت تا این مجموعه تولید کند.

اگرچه به نظر می‌رسد که هدف دونگ-هیوک، یک مینی سریال بوده اما موفقیت‌های حیرت انگیز بازی مرکب، شرایط را تغییر داده است و حالا میلیون‌ها طرفدار بی‌صبرانه در انتظار تماشای فصل دوم هستند.

قسمت 1 فصل 2 سریال بازی مرکب

مدتی قبل، زمانی که از دونگ-هیوک در رابطه با فصل دوم سریال سوال پرسیده شد، او احتمال ساخته شدن آن را رد نکرد اما با توجه به پاسخی که داد، نباید انتظار داشت که دنباله‌ی اسکوئید گیم به‌زودی ساخته شود. وی در جواب گفت که نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال کار بسیار «طاقت فرسا و چالش برانگیزی» بوده و نوشتن دو قسمت ابتدایی، حدود شش ماه به طول انجامیده است. او اضافه کرد که «در حال حاضر» برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم ندارد و حتی «فکر کردن به آن»، خسته‌اش می‌کند.

دونگ-هیوک به این نکته هم اشاره کرد که اگر بخواهد فصل دوم را بسازد، این کار را با کمک تیمی از نویسندگان و کارگردانان دیگر انجام می‌دهد تا فشار کمتری را متحمل شود.

با توجه به اتفاقاتی که این سریال برای سرویس نتفلیکس رقم زده است، آن‌ها حاضر هستند تا یک بودجه‌ی عظیم و یک تیم باتجربه را در اختیار دونگ-هیوک قرار دهند تا هر چه سریع‌تر، ساخت فصل دوم را آغاز کند. اما این کارگردان اعلام کرده که فعلا قصد دارد تا به دنیای سینما بازگردد و فیلمی به نام کلوب کشتن پیرمردها (Killing Old Men Club) را جلوی دوربین ببرد و این روزها در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ی آن است.

همچنین مطالعه کنید: بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

تمرکز این کارگردان حداقل تا یک یا دو سال آینده بر روی آثار سینمایی قرار خواهد داشت اما به احتمال زیاد پس از آن، به دنیای بازی مرکب بازمی‌گردد؛ مگر اینکه نتفلیکس بتواند او را راضی کند تا این سریال را در اولویت قرار دهد. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این سریال، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا منتظر قسمت ۱ فصل ۲ سریال بازی مرکب هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.