تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۳۰

قرنطینه و دورکاری را با تلویزیون های هوشمند سامسونگ تجربه کنید قابلیت‌های متعدد تلویزیون های هوشمند سامسونگ باعث خواهند شد تا دوران قرنطینه را آسان‌تر بگذارنید و تجربه آسان‌تری در دورکاری داشته باشید.
جعبه جادویی این روزها که بسیاری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند پناهگاه اصلی سرگرمی اعضای خانواده است. تماشای فیلم و سریال در کنار اعضای خانواده احتمالا لذت بخش‌ترین کاری است که اکثر افراد در این روزها بیشتر از قبل تجربه می‌کنند. در کنار آن انجام دادن کارهای اداری از خانه، گوش دادن به موسیقی یا پادکست‌ها و بازی و مرور شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت‌هایی است که در برنامه روزانه اکثر افراد جای گرفته است. این سری از کارها معمولا با دستگاه‌هایی مثل لپ تاپ‌‌ها یا تبلت ها و گوشی های هوشمند انجام می‌شود. دستگاه‌هایی که معمولا چند ساعت کار کردن متوالی با آنها خستگی و درد به همراه دارد. حالا اگر بتوانیم همین کارها را به جای نمایشگر چند اینچی گوشی یا لپ‌تاپ بر روی صفحه نمایش‌های بزرگ تلویزیون‌های خانه‌مان انجام دهیم، علاوه بر دردسر و زحمت کمتر، هیجان و لذت بیشتری از انجام بازی و کارها خواهیم..

قرنطینه و دورکاری را با تلویزیون های هوشمند سامسونگ تجربه کنید

قابلیت‌های متعدد تلویزیون های هوشمند سامسونگ باعث خواهند شد تا دوران قرنطینه را آسان‌تر بگذارنید و تجربه آسان‌تری در دورکاری داشته باشید.

جعبه جادویی این روزها که بسیاری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند پناهگاه اصلی سرگرمی اعضای خانواده است. تماشای فیلم و سریال در کنار اعضای خانواده احتمالا لذت بخش‌ترین کاری است که اکثر افراد در این روزها بیشتر از قبل تجربه می‌کنند. در کنار آن انجام دادن کارهای اداری از خانه، گوش دادن به موسیقی یا پادکست‌ها و بازی و مرور شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت‌هایی است که در برنامه روزانه اکثر افراد جای گرفته است. این سری از کارها معمولا با دستگاه‌هایی مثل لپ تاپ‌‌ها یا تبلت ها و گوشی های هوشمند انجام می‌شود. دستگاه‌هایی که معمولا چند ساعت کار کردن متوالی با آنها خستگی و درد به همراه دارد. حالا اگر بتوانیم همین کارها را به جای نمایشگر چند اینچی گوشی یا لپ‌تاپ بر روی صفحه نمایش‌های بزرگ تلویزیون‌های خانه‌مان انجام دهیم، علاوه بر دردسر و زحمت کمتر، هیجان و لذت بیشتری از انجام بازی و کارها خواهیم برد.

تمام این کارها در صورتی که یکی از مدل‌های تلویزیون ‌های هوشمند سامسونگ را در خانه خود دارید بدون نیاز به کابل یا دستگاه جانبی خاصی و به ساده‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. علاوه بر این، تلویزیون های سامسونگ دارای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اختصاصی فارسی هستند که می‌تواند اعضای خانواده را برای ساعت‌ها سرگرم کند.

در ادامه این قابلیت‌ها را مرور کرده‌ایم.

دورکاری با تلویزیون های هوشمند سامسونگ

سامسونگ اخیرا قابلیت جدید و نوآورانه‌ای به نام «دسترسی از راه دور» (Remote Access) را به تلویزیون‌های خود اضافه کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند خود را از طریق اتصال بی سیم به تلویزیون وصل کرده و برنامه‌ها و اپلیکیشن‌‏های سازگار با این برنامه را از راه دور کنترل کنند.

به کمک قابلیت دسترسی از راه دور شما می‌توانید وسایل ورودی مانند صفحه کلید را به تلویزیون هوشمند خودتان وصل کرده و بتوانید راحت‎تر روی صفحه تایپ کنید. تمامی این اتصال‌ها به شکل بی‌سیم انجام می‌شود و حتی برای اتصال کامپیوتری که در اتاق دیگر خانه گذاشته‌اید هم نیازی به کابل HDMI نیست و می‌توانید با وصل شدن به کامپیوترتان کارهای متنوعی مثل مرور اینترنت یا بازی را با استفاده از صفحه کلید و موس انجام دهید. به این ترتیب علاوه بر تماشای محتوای موردنظرتان روبیک صفحه بزرگ‌تر و جذاب‌تر، اکنون می‌توانید دستگاه‌های مختلف متصل به تلویزیون را هم با همان صفحه کلید و موس وصل شده به تلویزیون، کنترل کنید. با این روش حتی می‌توانید به دفتر کار خود و به فایل‌ها و اسنادی که روی حافظه ابری خود دارید وصل شده و روی تلویزیون هوشمندتان، کارهای اداری‌تان را هم انجام دهید.

بازی هوشمند

یکی از هیجان‌انگیزترین و لذت‌بخش‌ترین کارها در این روزهای قرنطینه خانگی بازی کردن است، حالا چه با کنسول‌ها و چه با گوشی‌ های هوشمند که در سال‌های اخیر فراگیر شده‌اند. اما یکی دو موضوع است که بازی با گوشی‌ها را سخت و دشوار می‌کند. کوچک بودن صفحه نمایش گوشی‌ها در مقایسه با تلویزیون‌ها و همینطور دشواری کنترل بازی به صورت همزمان روی نمایشگر گوشی‌ها، که باعث شده تا بسیاری به فکر راهکارهایی برای حل این مشکل باشند.

برای آن دسته از کاربرانی که گوشی و تلویزیون هوشمند سامسونگ را دارند این راهکار بسیار آسان و در دسترس است. راهکار مورد نظر قابلیت Smart View است که امکان اتصال بی‌سیم و در واقع اشتراک تصویر میان گوشی و تلویزیون سامسونگ را برای شما فراهم می‌کند. قابلیت Smart View در تلویزیون های هوشمند سامسونگ به شما امکان می‌دهد گوشی خودتان را کاملا تبدیل به یک کنسول بازی کنید. برای این کار در صورتی که گوشی شما سامسونگ است در منوی نوتیفیکیشن‌ها ابتدا از طریق Smart View گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید تا تصویر روی صفحه بزرگ برای شما نمایش داده شود. حالا بازی خود را اجرا کنید. در این حالت مثل هر کنسولی، تصویر بازی روی تلویزیون پخش شده و گوشی شما هم تبدیل به دسته بازی می‌شود تا راحت‌تر از بازی‌های موبایلی لذت ببرید. توجه داشته باشید که در صورتی که گوشی شما سامسونگ نیست نیاز است تا اپ Smart view یا Smart things را از اپ استور دانلود کنید.

از قابلیت Smart View می‌توان برای مشاهده تصاویر تلویزیون بر روی گوشی هم استفاده کرد. در این حالت شما می‌توانید تصویر در حال پخش روی تلویزیون را به گوشی هوشمند سامسونگ خودتان انتقال دهید. به این ترتیب وقتی به هر دلیلی از جلوی تلویزیون بلند شوید، می‌توانید مسابقه ورزشی یا فیلم و سریال را روی گوشی خودتان مشاهده کنید.

برای بازی با کنسول‌ها هم تلویزیون های نسل جدید QLED سامسونگ با داشتن قابلیت‌هایی همچون نمایشگر۴K HDR، حجم رنگ ۱۰۰ درصدی و تضمین بازی برای مدت طولانی بدون هیچگونه پیکسل سوختگی تجربه‌ای کم‌نظیر از لذت و هیجان بازی‌های کامپیوتری را در اختیار شما می‌گذارد. در این تلویزیون‌ها دستگاه‌های جانبی بصورت خودکار شناسایی و متصل می‌شود، ضمن اینکه اتصال کنسول و سایر دستگاه‌های جانبی تنها از طریق یک کابل اپتیکال صورت می‌گیرد تا دیگر خبری از انبوه کابل‌ها و سیم‌های اطراف میز تلویزیون نباشد.

وقتی یکی از تلویزیون های QLED سامسونگ را انتخاب می‌کنید، برای لذت بردن از بازی مورد علاقه‎تان محدود به هیچ پلتفرمی نخواهید بود. از انواع کنسول بازی و کامپیوتر خانگی و لپ ‏تاپ، شما می‌توانید همه را به راحتی به تلویزیون متصل کرده و از بازی با بهترین کیفیت تصویر و ابعاد بزرگ لذت ببرید.

اسمارت هاب

تلویزیون های هوشمند سامسونگ دارای محیطی به نام اسمارت‌ هاب است که پلتفرمی شامل برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های متنوع در حوزه سرگرمی، اطلاع‌رسانی، آموزشی و بازی است. اپلیکیشن‌هایی همچون همسام، ویدیو ۹۰، آیو، ورزش ۳، حاضرجواب و بردبال از این دست آپ‌ها هستند.

در نهایت چنانچه از شنوندگان پادکست‌ها و اپلیکیشن‌های پخش آنلاین موسیقی باشید احتمالا قابلیت‌های ساندبارهای سامسونگ برای شما جالب توجه خواهد بود. این ساندبارها از طریق بلوتوث به گوشی یا لپ تاپ‌ شما متصل می‌شود و می‌توانید به سادگی آهنگ‌ها و موسیقی‌های روی گوشی را از ساندبار پخش کنید. ساندبارهای سامسونگ از اپلیکیشن مولتی روم (Multiroom) و Smart things پشتیبانی می‌کند که مدیریت پخش و کنترل آهنگ‌ها را به راحتی انجام می‌دهد.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ با مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاربردی و کم‌نظیر کمک کرده تا کاربران بتوانند طیف وسیعی از کارهای روزانه (از تماشای فیلم و سریال گرفته تا بازی و سرگرمی، وبگردی و مرور اسناد کاری و اخبار) خود را از طریق تلویزیون خانه‌شان انجام دهند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

خروج از نسخه موبایل