تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۴:۲۶
کد خبر : 42004

فیلم «یک مساله ساده» به چالش های روابط جوانان می پردازد

فیلم «یک مساله ساده» به چالش های روابط جوانان می پردازد

فیلم «یک مساله ساده» به چالش های روابط جوانان می پردازد ایسنا/قم کارگردان فیلم یک مسئله ساده گفت: روابط بین دختر و پسر، تغییر فضای کشور از سنتی به مدرن و فضای مجازی چالش های ایجاد شده این مسائل سبب ساخته شدن این اثر شد.
اسماعیل عظیمی، کارگردان فیلم یک مسئله ساده، در گفت‌و گو با ایسنا عنوان کرد: از..

فیلم «یک مساله ساده» به چالش های روابط جوانان می پردازد

فیلم «یک مساله ساده» به چالش های روابط جوانان می پردازد

ایسنا/قم کارگردان فیلم یک مسئله ساده گفت: روابط بین دختر و پسر، تغییر فضای کشور از سنتی به مدرن و فضای مجازی چالش های ایجاد شده این مسائل سبب ساخته شدن این اثر شد.

اسماعیل عظیمی، کارگردان فیلم یک مسئله ساده، در گفت‌و گو با ایسنا عنوان کرد: از سال ۹۳ فیلم سازی را آغاز کردم که در این سالها تجربه ساخت فیلم های کوتاهی را داشتم که در جشنواره های مختلف مقام کسب کردند، در کنار آن تیزرهای مختلف فرهنگی نیز کارگردانی کردم که در تلویزیون پخش شدند اما «یک مسئله ساده» اولین تجربه نیمه بلند من بود.
وی بابیان اینکه این فیلم یک درام خانوادگی و اجتماعی است، اظهار کرد: داستان این فیلم در رابطه با روز عقد دختری به نام مریم است که با پیام ها و تماس هایی که با او برقرار می شود رازی را که مربوط به اشتباهات گذشته اش است را کشف می‌کند که او را مجبور به انصراف از این ازدواج می کند.
وی افزود: باتوجه به اینکه بنیاد خانواده نقش مهمی در جامعه دارد و روابط بین دختر و پسر، تغییر فضای کشور از سنتی به مدرن و فضای مجازی چالش های ایجاد کرده این مسائل سبب ساخته شدن این اثر شد.
وی با اشاره به اینکه این فیلم به چالش های این مسائل و باورهای دینی که جوانان به ظاهر انجام میدهند، می پردازد، بیان کرد: مسئله دین و فضایی که جامعه را درگیر کرده دغدغه این جمع بود و در فضای فیلم مستقیم به مسائل دینی پرداخته نمی شود.
این کارگردان با بیان اینکه اینکه جمع اصلی ساخت این اثر طلبه هستند، ادامه داد: این جمع مسیر حرفه ای تولید آثار هنری را طی کرده اند تا مانند برخی از افراد از تولید آثار شعاری و کلیشه ای دوری کنند.
وی با اشاره به اینکه فیلم برداری این اثر در یک هفته انجام شد، بیان کرد: این فیلم در خانه ای در کاشان تهیه شده که انتخاب آن حدود دو ماه به طول انجامید وبازیگران آن نیز از طریق فراخوانی که در کشور داده شده بود جذب شدند.
عظیمی بابیان اینکه این فیلم در خانه فیلم داستانی تهیه شده و مجری آن مجموعه خانواده عقیق است، افزود: این فیلم به تهیه‌کنندگی حسین سلیمانی تهیه و تولید شده است و حسین سلیمانی، عبدالحسین عبدی، آهنگری و اسماعیل عظیمی به صورت مشترک نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته اند و رامین راستجو نیز مدیر فیلم برداری این اثر است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.