تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 37430

فهرست دستگاه هایی که رابط کاربری وان UI 3.1 سامسونگ برایشان عرضه می شود

فهرست دستگاه هایی که رابط کاربری وان UI 3.1 سامسونگ برایشان عرضه می شود

فهرست دستگاه هایی که رابط کاربری وان UI 3.1 سامسونگ برایشان عرضه می شودسری سامسونگ گلکسی S21 ماه گذشته سرانجام با کوله‌باری از مشخصات جدید و به‌روز شد و البته رابط کاربری وان UI 3.1 روانه بازار شد و کاربران شاهد ویژگی‌های نرم‌افزار جذاب پیش‌فرض بسیاری بودند. حال این شرکت کره‌ای اعلام کرده که به دنبال افزودن این ویژگی‌های به دستگاه‌های قدیمی‌تر خود است.
کدام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی به‌روزرسانی وان UI 3.1 را دریافت خواهند کرد؟رابط کاربری مذکور به زودی برای سری گلکسی نوت ۲۰ و تمام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S20 از جمله دستگاه‌های اولیه و مدل جدیدتر گلکسی S20 FE عرضه خواهد شد. کاربران محصولات تاشو سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود و می‌توانند از رابط کاربری جدید این شرکت لذت ببرند.

گویا سامسونگ متعهد است که این رابط کاربری را در اختیار تمام دارندگان دستگاه‌های بالارده گلکسی فولد و گلکسی Z فولد ۲ قرار دهد. می‌توان گفته مشابهی را برای سری گلکسی Z فلیپ نیز به کار برد که شامل Z فلیپ اورجینال و گلکسی فلیپ ۵G نیز می‌شود.
با این حال هنوز تمام نشده است پس نگران نشوید. رابط کاربری وان U..

فهرست دستگاه هایی که رابط کاربری وان UI 3.1 سامسونگ برایشان عرضه می شود

سری سامسونگ گلکسی S21 ماه گذشته سرانجام با کوله‌باری از مشخصات جدید و به‌روز شد و البته رابط کاربری وان UI 3.1 روانه بازار شد و کاربران شاهد ویژگی‌های نرم‌افزار جذاب پیش‌فرض بسیاری بودند. حال این شرکت کره‌ای اعلام کرده که به دنبال افزودن این ویژگی‌های به دستگاه‌های قدیمی‌تر خود است.

کدام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی به‌روزرسانی وان UI 3.1 را دریافت خواهند کرد؟

رابط کاربری مذکور به زودی برای سری گلکسی نوت ۲۰ و تمام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S20 از جمله دستگاه‌های اولیه و مدل جدیدتر گلکسی S20 FE عرضه خواهد شد. کاربران محصولات تاشو سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود و می‌توانند از رابط کاربری جدید این شرکت لذت ببرند.

سامسونگ وان UI 3.1

گویا سامسونگ متعهد است که این رابط کاربری را در اختیار تمام دارندگان دستگاه‌های بالارده گلکسی فولد و گلکسی Z فولد ۲ قرار دهد. می‌توان گفته مشابهی را برای سری گلکسی Z فلیپ نیز به کار برد که شامل Z فلیپ اورجینال و گلکسی فلیپ ۵G نیز می‌شود.

با این حال هنوز تمام نشده است پس نگران نشوید. رابط کاربری وان UI 3.1 به زودی برای گلکسی S10، گلکسی نوت ۱۰ و همچنین گلکسی A71 و حتی گلکسی A51 نیز عرضه خواهد شد. از دیگر گوشی‌های هوشمند این شرکت که به‌روزرسانی مذکور را دریافت می‌کنند می‌توان به گلکسی A90، گلکسی A80، گلکسی A70 و گلکسی A50 اشاره کرد. این رابط کاربری از امروز برای کاربران گوشی‌های هوشمند مذکور در دسترس قرار خواهد گرفت اما با توجه به کشور مورد نظر، زمان عرضه متفاوت خواهد بود.

قابلیت‌های جدید رابط کاربری سامسونگ وان UI 3.1

محافظ آسایش چشم

به طور خلاصه، محافظ آسایش چشم گونه ویژه‌ای است فیلتر نور آبی است. وقتی این قابلیت فعال می‌شود، به طور خودکار نور نمایشگر را با توجه به ساعت شبانه روز و محتوایی که در حال نمایش است، تنظیم می‌کند. سامسونگ حتی برای کاهش خستگی، زمان خواب شما را هم به عنوان یکی از عامل‌های تاثیرگذار در نظر می‌گیرد.

سینگل تیک (Single Take)

این ویژگی از مدتی پیش روی بعضی از دستگاه‌های سری سامسونگ گلسی در دسترس قرار گرفته بود و حال این نسخه از رابط کاربری، آن را بهبود می‌دهد. برای کسانی که نمی‌دانند لازم به ذکر است که شما به کمک ویژگی سینگل تیک می‌توانید چندین تصویر متوالی و تا حدود ۱۵ ثانیه را تنها با یک ضربه ثبت کنید.

در رابط کاربری مذکور، این ویژگی به قابلیت جدیدی به نام Object Eraser مجهز می‌شود. این قابلیت یک ابراز مبتنی بر هوش مصنوعی است که با توجه به نام می‌شود به ماهیتش پی برد؛ در حقیقت همان‌طور که آشکار است، ویژگی یاد شده قسمت‌هایی از تصویر را که ناخواسته هستند، حذف می‌کند.

فوکوس خودکار

این ویژگی نیز درون رابط کاربری وان UI 3 موجود بود و به‌روزرسانی جدید، فوکوس کردن را در آن بهبود می‌دهد و آسان‌تر می‌کند. در حقیقت این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که پیش از ثبت یک تصویر، با کشیدن انگشت روی صفحه، مقدار روشنایی را تغییر دهد و به حد مطلوب برساند.

ضبط چند میکروفونه

سامسونگ این ویژگی را تنها روی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S20، گلکسی نوت ۲۰، گلکسی Z فولد ۲ و گلکسی Z فلیپ ۵G در دسترس قرار خواهد داد. بنابراین اگر صاحب یکی از این دستگاه‌ها نیستید، می‌توانید این ویژگی را نادیده بگیرید. این ویژگی به معنای آن است که کاربر می‌تواند صدا را از چند منبع از جمله گوشی هوشمند یا ایربادهای بی‌سیم ضبط کند.

حذف متادیتا

سامسونگ وان UI 3.1

سامسونگ با معرفی این قابلیت به تقویت سیاست‌های احترام به حریم خصوصی، ادامه می‌دهد. در این قابلیت کاربران دستگاه‌های گلکسی می‌توانند اطلاعات جانبی موجود در تصاویر را پیش از ارسال آن‌ها حذف کنند. افزون بر این با استفاده از قابلیت اشتراک‌گذاری شخصی، می‌توان افرادی که محتوای شما را می‌بینند، کنترل کرد.

تعویض خودکار گلکسی بادز

به عنوان یک ویژگی اضافی که برای کاربران گلکسی بادز پرو، بادز لایو و بادز پلاس در نظر گرفته شده، سامسونگ این قابلیت را با نام تعویض خودکار گلکسی بادز در رابط کاربری وان UI 3.1 در دسترس قرار داده است. این قابلیت با تشخیص تغییرات لازم، صدای خروجی را بین دستگاه‌های مختلفی گلکسی تعویض می‌کند.

برای مثال اگر شما در حال گوش دادن به محتوای اسپاتیفای روی گوشی هوشمند خود باشید و سپس به مشاهده یک ویدیو رو تبلت گلکسی خود بپردازید، این ویژگی به صورت خودکار منبع صدای خروجی بادزهای درون گوشتان را تغییر می‌دهد. افزون بر این حالت مخالف نیز در نظر گرفته شده است.

تغییرات کلی رابط کاربری وان UI 3.1

شاید جذاب‌ترین تغییر مربوط به طراحی جدید شرکت سامسونگ باشد. برای مثال می‌توان در این طراحی موارد بسیار شفاف‌تری را مشاهده کرد که به نظر سامسونگ، سادگی و ظرافت بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

با این وجود، تغییرات بسیار بیشتری از مورد مذکور نیز وجود دارد. اندروید ۱۱ در ترکیب با وان UI ۳ قابلیت‌های جدیدی را هم به دستگاه‌های سامسونگ اضافه می‌کند. در این حوزه می‌توان به ویجت‌های جدید صفحه قفل، ترکیب پس‌زمینه با اپلیکیشن‌های تماس ویدیویی، گزینه‌های شخصی‌سازی برای صفحه تماس، پردازش‌های پس‌زمینه بهتر در دوربین و موارد بسیار دیگری اشاره کرد. از سوی دیگر «سامسونگ فری» اکنون در صفحه اصلی نیز در دسترس قرار گرفته است که سبب مهیا شدن استوری‌های بیشتر، برنامه‌های تلویزیونی رایگان و موارد این چنینی می‌شود اما به هر حال شما می‌توانید آن را به سادگی با «گوگل دیسکاور» جایگزین کنید.

اگر شما بیش از یک دستگاه سامسونگ را در اختیار داشته باشید، حتی می‌توانید از ویژگی بیشتری هم استفاده کنید. تبلت‌های سامسونگ اکنون می‌توانند به عنوان یک نمایشگر ثانویه برای دستگاه‌های سامسونگی و ویندوز ۱۰ عمل کنند. گلکسی بادز پرو نیز از دیگر محصولات سامسونگ هستند که می‌توانند به سهولت با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به وان UI ۳.۱ سازگار شوند.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.