تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۵۴
کد خبر : 585598

فروش اقساطی هایما S5 توسط شرکت لیزینگ ایران خودرو

فروش اقساطی هایما S5 توسط شرکت لیزینگ ایران خودرو

فروش اقساطی هایما S5 توسط شرکت لیزینگ ایران خودرو مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو گفت فروش اقساطی هایما S5 توسط این شرکت از 7 مهرماه آغاز خواهد شد تا محصولات فقط به دست مصرف‌کنندگان واقعی برسد. حمید فلاح شعبانی، مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو اعلام کرد گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از

فروش اقساطی هایما S5 توسط شرکت لیزینگ ایران خودرو

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو گفت فروش اقساطی هایما S5 توسط این شرکت از 7 مهرماه آغاز خواهد شد تا محصولات فقط به دست مصرف‌کنندگان واقعی برسد.

حمید فلاح شعبانی، مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو اعلام کرد گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی واسطه‌گران در فرایند فروش محصولات آماده است تا محصولات خود را به شکل لیزینگی به مشتریان عرضه کند.

آغاز فروش اقساطی هایما S5 از 6 مهر

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود بیان کرد بخشی از تولیدات روزانه هایما S5 از روز 6 مهر 1401 به شکل اقتصادی به فروش خواهد رسید. وی افزود در این طرح فروش قصد داریم هایما اس 5 را با اعطای تسهیلات 300 میلیون تومانی به مشتریان عرضه کنیم.

شعبانی در ادامه تاکید کرد تسهیلات 300 میلیون تومان در بازه زمانی 3 ساله و با سود 21 درصد بدون کارمزد و در قالب 9 چک 4 ماهه به مشتریان ارائه خواهد. همچنین سند خودرو نیز تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو قرار خواهد داشت.

شعبانی افزود مشتریان برای خرید این محصول باید به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز مراجعه کرده و فرایند ثبت نام را انجام دهند. پس از آن به ترتیب مراحل اعتبارسنجی، فرایند دریافت سند، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به مشتریان انجام خواهد شد.

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو در ادامه بیان کرد مشتریانی که دارای پلاک فعال خودرو باشند نیز قادرند در فروش‌های لیزینگ ایران خودرو شرکت کنند. البته مشتریان نباید ظرف 18 ماه اخیر از خودروسازان داخلی خودرویی را خریداری کرده باشند. همچنین خودروها با هدف رفاه حال مشتریان تا پایان اقساط سه ساله از بیمه و گارانتی برخوردار خواهند بود.

شعبانی در مورد مزایای این طرح فروش برای متقاضیان عنوان کرد ایران خودرو برای آن دسته از مشتریانی که نمی‌توانند برای خرید خودرو اعتبار مورد نظر را تامین کنند، امکانی را فراهم کرده تا بدون واسطه و به شکل اقساطی بتوانند خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین در مراحل بعدی فروش طبق شرایط بازار خودرو قرار است سایر محصولات ایران خودرو نیز به شکل اقساطی به فروش برسند.

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو با اشاره به فروش لیزینگی خودروهای دست دوم در آینده‌ای نزدیک بیان کرد در این بخش از فروش لیزینگ به محصولات ایران خودرو محدود نبوده و شامل سایر محصولات خودروسازان خواهد شد. وی با اشاره به این که برای فروش لیزینگ در سایر حوزه‌های غیر خودرویی از جمله لوازم خانگی آمادگی داریم، گفت با شرکت نیرومحرکه ایران خودرو برای فروش لیزینگی موتور سیکلت هماهنگی لازم انجام شده است.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.