تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 585614

فرصت‌های کار در خوزستان چگونه است؟

فرصت‌های کار در خوزستان چگونه است؟

فرصت‌های کار در خوزستان چگونه است؟ وجود بنادر و فرودگاه‌‌های بین‌المللی، حضور شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی و نفت و گاز، و جاذبه‌های گردشگری، استان خوزستان را به یکی از مناطق مهم اقتصادی ایران تبدیل کرده است. ظرفیت بالای اشتغال و فرصت‌های شغلی متنوع این استان، باعث شده تا پیدا کردن کار در خوزستان برای

فرصت‌های کار در خوزستان چگونه است؟

وجود بنادر و فرودگاه‌‌های بین‌المللی، حضور شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی و نفت و گاز، و جاذبه‌های گردشگری، استان خوزستان را به یکی از مناطق مهم اقتصادی ایران تبدیل کرده است.

ظرفیت بالای اشتغال و فرصت‌های شغلی متنوع این استان، باعث شده تا پیدا کردن کار در خوزستان برای کارجویان چندان دشوار نباشد. ایجاد برنامه‌های مشترک بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران در سال 1399 نیز، باعث بهبود شرایط اشتغالزایی این حوزه شده است. اگر به دنبال فرصت‌های شغلی استان خوزستان و مشاغل رایج آن هستید با این مقاله همراه باشید. در ادامه، برترین فرصت‌های شغلی در خوزستان را به شما معرفی می‌کنیم.

کاریابی در خوزستان و مشاغل رایج آن

اگر به دنبال آشنایی با بهترین کسب و کار در خوزستان هستید یا می‌خواهید با فرصت‌های کار در خوزستان آشنا شوید، چند راه پیش رو دارید. شما می‌توانید با استفاده از سامانه جستجوی شغل، کانال استخدامی خوزستان یا جستجوی کاریابی خوزستان و مشاهده سایت‌های استخدامی، فرصت‌های شغلی این استان مثل استخدام حراست در خوزستان، استخدام کارگر، کار در خوزستان با جای خواب و… را مشاهده کرده و رزومه خود را ارسال کنید.

برای مشاهده جدیدترین و پردرآمدترین مشاغل خوزستان به صفحه آگهی‌های استخدامی خوزستان امروز مراجعه کنید.

کارشناس فروش

یکی از فرصت‌های شغلی رایج در شهرهای خوزستان، استخدام کارشناس فروش است. شرکت‌های مختلفی نیاز به استخدام کارشناس فروش داشته و فرصت‌های شغلی متعددی در این حوزه وجود دارد. برای استخدام در این فرصت شغلی، نیازی به مدرک مرتبط نداشته و می‌توانید با داشتن سابقه کار کافی در این حوزه مشغول به کار شوید. داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، آشنایی با فنون مذاکره و جلب نظر مخاطب، آموزش‌پذیری و علاقمندی به یادگیری مهارت‌های جدید و همچنین توانایی پیگیری و مدیریت وظایف از شروط مهم استخدام کارشناس فروش هستند.

راننده و پیک

اگر جویای کار در خوزستان هستید، حتما با تعداد زیادی از آگهی‌های استخدام راننده و پیک مواجه شدید. شرکت‌های خصوصی و دولتی مختلف نیازمند استخدام راننده هستند و فرصت‌های شغلی زیادی برای رانندگان و پیک‌های موتوری در این استان وجود دارد. این شغل از مشاغل با درآمد بالا محسوب می‌شود که می‌توانید تا 15 میلیون تومان در ماه از آن کسب درآمد کنید. بسته به شرکتی که در آن استخدام می‌شوید این شغل با پرداخت بیمه نیز همراه خواهد بود.

حسابدار

حسابداری از دسته مشاغلی است که در آگهی‌های استخدام خصوصی و استخدام دولتی خوزستان به چشم می‌خورد. تمامی کسب‌وکارها، شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی نیازمند استخدام یک حسابدار ماهر هستند. برای استخدام در این فرصت شغلی نیاز به مدرک تحصیلی مرتبط و بسته به نوع صنعت و سازمان بین 1 تا 5 سال سابقه کار دارید.

نماینده علمی (مدرپ)

شرکت‌های دارویی معتبر در خوزستان نیاز به استخدام نماینده علمی یا مدرپ دارند. فرصت‌های شغلی خوبی برای افراد فعال در این حوزه در خوزستان وجود دارد و از مشاغل رایج این استان به شمار می‌آید. از شرایط استخدام در این موقعیت شغلی می‌توان به داشتن حداقل یک سال سابقه نمایندگی علمی در صنعت دارو، علاقمندی به کار بازاریابی و فروش، داشتن روابط عمومی بالا، داشتن روحیه همکاری تیمی، توانایی مذاکره حضوری، مشتری مداری، مسئولیت پذیری و تعهد و انگیزه خدمت اشاره کرد.

مهندس برق و الکترونیک

فرصت‌های شغلی بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز و کارخانجات خوزستان برای مهندسان برق و الکترونیک وجود دارد. داشتن حداقل مدرک لیسانس برق قدرت، الکترونیک، 5 تا 8 سال سابقه کار مرتبط در پروژه‌های پالایشگاهی یا صنعتی مشابه، آشنایی با نقشه‌های برقی شامل دیاگرام تک خطی، نقشه‌های کابل کشی، سینی و لدر، آشنایی با کانکشن دیاگرام و مدارهای فرمان و ابزار دقیق از موارد مهمی هستند که در استخدام مهندس برق و الکترونیک در نظر گرفته می‌شوند.

ویزیتور

یکی از فرصت‌های رایج کار در خوزستان، استخدام ویزیتور است. شما به عنوان یک ویزیتور می‌توانید با شرکت‌های تولیدی مختلفی همکاری داشته و درآمد بالایی کسب کنید. برای استخدام در این فرصت شغلی نیازی به مدرک تحصیلی مرتبط نداشته و با کسب تجربه بیشتر می‌توانید با شرکت‌های معتبرتری همکاری کنید. در برخی از آگهی‌های استخدام در خوزستان، داشتن وسیله نقلیه نیز از شروط استخدام عنوان شده است.

کارشناس حقوقی

تمامی شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌های خصوصی و دولتی نیازمند استخدام کارشناس حقوقی هستند. این فرصت شغلی یکی از موقعیت‌های استخدامی مهم استان خوزستان است که درآمد بالایی نیز دارد. از موارد مهم در استخدام کارشناس حقوقی می‌توان به داشتن تسلط به قانون کار، دعاوی اداره کار و مشاوره دعاوی اداره کار، تسلط به تنظیم قراردادهای پرسنلی کار و مشاوره قراردادهای کار، داشتن سابقه شرکت در جلسات اداره کار به مدت حداقل 2 سال و داشتن مدرک کارشناسی حقوق اشاره کرد.

کارشناس و مدیر پروژه

شرکت‌های نفت و گازی خوزستان و شرکت‌های عمرانی این استان نیاز به استخدام کارشناس و مدیر پروژه دارند. داشتن سابقه اجرایی حداقل 3 سال، داشتن پروانه اجرا یا نظارت، مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی صنایع/ عمران/ مدیریت، آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه و کنترل پروژه و پیمان‌های EPC ، آشنایی با تهیه گزارش‌های مدیریتی، تسلط به کامپیوتر، تسلط به نرم افزارهای مربوطه و تهیه اکشن پلان و همچنین آشنایی با نرم افزارهای مرتبط از موارد مهم در استخدام کارشناس و مدیر پروژه هستند.

مهندس مکانیک

در آگهی‌های کار در خوزستان، تعداد زیادی آگهی استخدام مهندس مکانیک در شرکت‌های نفت و گاز، شرکت‌های عمرانی و غیره به چشم می‌خورد. این موقعیت شغلی از مشاغل رایج در اهواز، آبادان و دیگر شهرهای خوزستان است. داشتن مدرک تحصیلی دیپلم فنی، فوق دیپلم یا لیسانس مکانیک، داشتن حداقل 2 سال سابقه کار فنی، آشنایی با اصول اولیه مکانیک، فعال بودن و مسئولیت پذیری، آشنایی با مونتاژ تجهیزات، آشنایی کامل به نرم افزارهای تحلیل مهندسی، نقشه کشی solid works و فرآیند چک واپرو نقشه، برآورد پروژه‌های صنعتی، آشنایی با تجهیزات صنعتی کارخانه، آشنایی با گزارش نویسی، و آشنایی با متره و برآورد پروژه‌ها از شروط استخدام مهندس مکانیک در شرکت‌های خوزستان هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با تعدادی از فرصت‌های شغلی رایج استان خوزستان آشنا کردیم. شما می‌توانید با جستجوی نام شغل مورد نظرتان در آگهی‌های کار در خوزستان که در سایت‌های استخدام و کاریابی مختلف منتشر شده‌اند با شرایط استخدام، مهارت‌های مورد نیاز و میزان حقوق هرکدام آشنایی بیشتری پیدا کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.