تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

هتل کریم خان شیراز را چقدر می‌شناسید؟ دوست دارید در سفر خود به شیراز، کدام دیدنی‌ها و جاذبه‌های شهر را ببینید؟ فاصله این‌دیدنی‌ها تا محل اقامت و هتل شما چقدر برای شما و همراهان اهمیت دارد؟ در این‌مقاله می‌خواهیم فاصله هتل کریمخان را که یکی از بهترین هتل‌‎های شیراز است از دیدنی‌های معروف شهر به

هتل کریم خان شیراز را چقدر می‌شناسید؟ دوست دارید در سفر خود به شیراز، کدام دیدنی‌ها و جاذبه‌های شهر را ببینید؟ فاصله این‌دیدنی‌ها تا محل اقامت و هتل شما چقدر برای شما و همراهان اهمیت دارد؟ در این‌مقاله می‌خواهیم فاصله هتل کریمخان را که یکی از بهترین هتل‌‎های شیراز است از دیدنی‌های معروف شهر به شما توضیح دهیم. اگر قرار است به شیراز سفر کنید یا دوست دارید درباره هتل کریمخان اطلاعات بیشتری داشته باشید، این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید. قبل از این‌که بخواهیم درباره فاصله هتل کریمخان تا جاذبه‌های دیدنی شیراز اطلاعاتی بیان کنیم، بهتر است درباره خود هتل کریمخان و موقعیت آن در شیراز اطلاعات بیشتری داشته باشیم. بنا‌براین موضوع را با توضیح کوتاهی درباره هتل کریم خان شیراز آغاز می‌کنیم.

درباره هتل کریمخان شیراز

هتل چهار‌ستاره کریمخان شیراز یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر است که مسافران زیادی، آن را برای اقامت خود رزرو می‌کنند. این‌هتل زیبا کار خود را از سال 1392 در شیراز آغاز کرده و توانسته رضایت مسافران زیادی را جلب کند. شاید از روز نام هتل بتوانید نام خیابانی که هتل در آن قرار دارد را حدس بزنید. هتل در خیابان کریم‌خان زند شیراز واقع شده و معماری زیبای آن که تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است، مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. هتل سعی کرده بهترین خدمات و امکانات را برای مسافران مهیا کند تا آن‌ها اقامتی دل‌نشین را در شیراز تجربه کنند. کارکنان هتل آموزش‌های لازم را دیده‌اند و با رفتاری محترمانه اوقات خوشی را برای شما به وجود می‌آورند.

اگر به شیراز سفر می‌کنید و دوست دارید به یکی از هتل‌های شیراز با دسترسی خوب به نقاط مهم و دیدنی‌های شهر بروید، هتل کریم‌خان یکی از گزینه‌های خوب برای شما خواهد بود. در قسمت‌های بعد درباره فاصله دیدنی‌ها و جاذبه‌های شیراز تا این‌هتل مطالب مهمی را مطرح می‌کنیم.

فاصله هتل کریمخان تا دیدنی های شیراز!

موقعیت هتل کریم خان شیراز

هتل چهار‌ستاره کریم‌خان شیراز در خیابان رودکی قرار گرفته و دسترسی خوبی را به نقاط مهم شهر دارد. این‌موقعیت باعث شده شما به‌سادگی امکان مراجعه به جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر را داشته باشید. شیراز نقاط دیدنی و مهم زیادی دارد که بهتر است برای سفر خود برنامه ویژه داشته باشید و از همه لحظات آن استفاده کنید. انتخاب هتلی مانند هتل کریم خان شیراز، زمان زیادی را برای شما صرفه‌جویی می‌کند. آرامگاه سعدی، باغ دلگشا، آرامگاه حافظ، مسجد، بازار و حمام وکیل از دیدنی‌هایی که هستند که شما از هتل کریم‌خان به‌سادگی امکان رفتن به آن‌ها را دارید. آدرس هتل کریم‌خان عبارت است از: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی، نبش خیابان مکتبی. در قسمت بعد فاصله هتل تا برخی آثار تاریخی و دیدنی شیراز را به شما می‌گوییم.

دسترسی هتل کریمخان به دیدنی‌های شیراز

شیراز دیدنی‌ها و جاذبه‌های بسیاری دارد که شما باید برای یک سفر چند‌روزه حتما برنامه منظم و دقیقی داشته باشید. جالب است هتل کریم‌خان موقعیت خوبی در شهر دارد و شما برای دسترسی به آثار دیدنی دغدغه خاصی ندارید. برای دسترسی از ایستگاه راه‌آهن شیراز و فرودگاه شهید دستغیب به هتل کریم‌خان به‌ترتیب حدود 30 و 20 دقیقه باید رانندگی کنید. البته با فقط پنج دقیقه پیاده‌روی از هتل به ایستگاه اتوبوس و تاکسی در خیابان زند و ایستگاه مترو زندیه دسترسی دارید. ارگ کریم‌خان، حمام و بازار وکیل، سرای مشیر، شاه‌چراغ و نارنجستان از دیدنی‌ها و جاذبه‌های نزدیک هتل کریم‌خان هستند.

فاصله هتل کریمخان تا دیدنی‌های شیراز

امروزه با نرم‌افزار‌ها و نقشه‌های آنلاین به‌راحتی می‌توانید فاصله هتل‌های مختلف را تا دیدنی‌ها و هر نقطه دلخواهی که بخواهید، به دست آورید. کافی است یکی از اپلیکیشن‌های نقشه را روی تلفن همراه خود نصب کنید. بعد باز‌کردن نرم‌افزار باید هتل و نقطه‌ای که می‌خواهید را در آن مشخص کنید تا فاصله دقیق برای حالت‌های پیاده‌روی یا رانندگی به شما نشان داده شود. در این‌قسمت فاصله برخی نقاط مهم و دیدنی شهر تا هتل کریم خان شیراز را بیان می‌کنیم. هتل کریم‌خان به آثار تاریخی و دیدنی بسیاری نزدیک است. این‌هتل تا ارگ کریم‌خانی فقط 800 متر و تا بازار وکیل حدود یک کیلومتر فاصله دارد. فاصله حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) و باغ جهان‌نما نیز به‌ترتیب برابر 2 و 2.4 کیلومتر است. فاصله هتل تا برخی نقاط و دیدنی‌های دیگر شیراز عبارت است از:

  • فاصله هتل تا موزه پارس حدود 2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا ارگ کریم‌خانی حدود 1.2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا دروازه اصفهان حدود 1.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا خیابان فردوسی حدود 1.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا خیابان لطفعلی خان زند حدود 1.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آزادی حدود دو کیلومتر
  • فاصله هتل تا بازار مسگرها حدود دو کیلومتر
  • فاصله هتل تا مدرسه خان حدود دو کیلومتر
  • فاصله هتل تا مسجد نو یا شهدا حدود دو کیلومتر
  • فاصله هتل تا حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) حدود 2.1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مسجد جامع عتیق حدود 2.4 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آرامگاه حافظ حدود 2.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا باغ جهان‌نما حدود 2.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا خانه زینت‌الملوک حدود 2.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا باغ نارنجستان قوام حدود 2.8 کیلومتر

 

خروج از نسخه موبایل