تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۳۴
کد خبر : 73158

غرفه همراه اول به عنوان غرفه برتر نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ انتخاب شد

غرفه همراه اول به عنوان غرفه برتر نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ انتخاب شد

غرفه همراه اول به عنوان غرفه برتر نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ انتخاب شدنمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش به پایان رسید و غرفه همراه اول به عنوان غرفه برتر نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ انتخاب و معرفی شد..

غرفه همراه اول به عنوان غرفه برتر نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ انتخاب شد

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش به پایان رسید و غرفه همراه اول به عنوان غرفه برتر نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ انتخاب و معرفی شد.

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش موسوم به کیتکس ۲۰۲۲ در پنجشنبه شب، چهارمین و آخرین روز برگزاری خود را سپری کرد و رسما به پایان رسید. در پایان این رویداد، از همراه اول به عنوان دارنده غرفه برتر این نمایشگاه تقدیر به عمل آمد و یکی از مدیران همراه اول به نمایندگی از مدیرعامل، لوح و نشان برترین غرفه را دریافت کرد.

دومین دوره نمایشگاه کیتکس از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در جزیره زیبای کیش برگزار شد و همراه اول و شرکت‌های همکار و زیرمجموعه‌های آن در این رویداد حضور داشتند و جدیدترین و متنوع‌ترین سرویس‌های خود را ارائه کردند که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد. همین امر باعث شده غرفه این اپراتور ارتباطی به عنوان بهترین غرفه نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ انتخاب شود و مورد تقدیر قرار بگیرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.