تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

عینک هوشمند ریبن فیسبوک را از کجا بخریم؟یکی از جذاب‌ترین خبرهایی که در چند وقت گذشته در دنیای تکنولوژی و گجت‌های پوشیدنی به گوش رسید معرفی عینک هوشمند محصول مشترک برند مشهور ریبن و یکی از بهترین شرکت‌..

عینک هوشمند ریبن فیسبوک را از کجا بخریم؟

یکی از جذاب‌ترین خبرهایی که در چند وقت گذشته در دنیای تکنولوژی و گجت‌های پوشیدنی به گوش رسید معرفی عینک هوشمند محصول مشترک برند مشهور ریبن و یکی از بهترین شرکت‌های تکنولوژی یعنی فیسبوک بود.

حتما دوست دارید بدانید که عینک ریبن فیسبوک چطور کار می‌کند؟ و یا اینکه در ایران چطور می‌توان عینک ری بن فیسبوک خرید؟ پس ما ما همراه باشید.

فیسبوک همیشه سعی کرده در میان مردم دنیا جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و برند ری بن نیز سالهاست که محبوب ترین عینک‌ها را در دنیا تولید می‌کند. پس این شراکت از هر نظر می‌تواند جذاب باشد. وقتی دانش طراحی عینک و دانش تکنولوژی کنار هم قرار بگیرند، می‌توانند هیجان انگیز ترین عینک‌های هوشمند را تولید کنند و این دقیقا تفاوت این مدل عینک هوشمند با مدل‌های عینک‌های هوشمند دیگر است. قبل اینکه وارد بحث تکنولوژی این مدل از عینک شویم به نوع طراحی آن می‌پردازیم.

در طراحی عینک ریبن فیسبوک از معروف ترین مدل‌های کائوچویی ری بن استفاده شده است. مدل‌هایی که از نظر محبوبیت سالها توانسته در رده محبوب ترین مدل‌ها باقی بماند. عینک های ریبن فیسبوک را میتوانید در مدل ویفیرر(Wayfarer)، گرد(Round) و متئور ( Meteor ) در رنگ بندی‌های مشکی، قهوه ای، سورمه‌ای و سبز زیتونی با عدسی‌های سبز، دودی، قهوه‌ای و شیشه‌های بی رنگ در دو نوع ساده و پلاریزه مشاهده کنید. برای دیدن رنگ بندی و خرید عینک ریبن فیسبوک اینجا کلیک کنید.

نکته بعدی که در طراحی عینک ری بن فیسبوک بسیار به آن توجه شده است، وزن عینک است. معمولا عینک‌های هوشمند سنگین هستند ولی در این مدل از عینک هوشمند به ظرافت و راحتی توجه شده است و این عینک ها تنها ۵ گرم سنگین تر از نمونه‌های مشابه در ری بن هستند. تا اینجا با ظاهر این عینک هوشمند آشنا شدیم. ولی حتما دوست دارید با امکانات این عینک هم آشنا شوید. در ادامه به این مبحث می‌پردازیم.

اولین چیزی که نگاه اول بر روی این عینک جلب توجه می‌کند، دوربینی است که جلوی فریم قرار گرفته است. دوربین‌های ۵ مگاپیکسلی Ray-Ban Stories به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی از فعالیت‌های روزمره خود فیلم و عکس تهیه کنید و نکته جالب اینجاست که این عکس و فیلم دقیقا از زاویه دید شما گرفته می‌شود و می‌توانید آنچه را که میبینید به سادگی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. پس این هم یک امکان دیگر این عینک هوشمند است که به سادگی به گوشی تلفن شما متصل می‌شود و امکان اشتراک گذاری لحظات زیبای زندگی را به شما میدهد. هنگامی که از دوربین این عینک استفاده میکنید چراغ LED دوربین این عینک روشن می‌شود تا دیگران متوجه شوند که در حال استفاده از دوربین هستید و این برای رعایت حریم خصوصی دیگران است. بلندگوهای ساده و سه میکروفون Ray-Ban Stories انتقال صدا را برای تماس‌ها و فیلم‌ها بیشتر می‌کند. این بلندگوها بر روی دسته‌های عینک طراحی شده است و در محل اتصال دسته و گوش قرار دارد. فناوری Beamforming و یک الگوریتم مهار نویز در پس زمینه ، یک تجربه تماس پیشرفته را ارائه می‌دهد ، همانطور که از یک هدفون اختصاصی انتظار دارید. تمام این کارها با دگمه‌ای که بر روی دسته تعبیه شده است قابل اجراست.هرچند برای بسیاری از دستورات میتوانید از دستیار صوتی فیسبوک استفاده کنید. جلد عینک های ریبن دیگه چرمی نیست و مثل جلد هدفون‌های بی سیم که نقش محفظه شارژر را دارد برای شارژ عینک نیز استفاده می‌شود. یک کابل Type-C داخل جعبه قرار دارد و با شارژ کامل جلد عینک شما تا ۳ روز نیاز به شارژ مجدد ندارید

با تمام این تفاسیر سوال بعدی که پیش می‌آید این است که این عینک را چطور را می‌توان تهیه کرد؟

در حال حاضر این عینک فقط در کشورهای منتخب مانند ایالات متحده ، استرالیا ، کانادا ، ایرلند ، ایتالیا و انگلستان در دسترس هستند. و در ایران نیز این عینک قابل تهیه است. شما برای خرید عینک هوشمند ری بن فیسبوک می‌توانید به فروشگاه عینک وحدت به عنوان نمایندگی فروش شرکت لوکسوتیکا و برند ری بن در ایران مراجعه کنید و یا اینکه Ray-Ban Stories را به صورت آنلاین از سایت عینک وحدت سفارش دهید.

نمایندگی عینک ریبن اصل کجاست ؟

برای خرید عینک، اصالت و اینکه عینک آفتابی و یا عینک طبی که خریداری میکنید اصل باشد بسیار مهم است. همیشه برای خرید عینک بهتر است به فروشگاهی مراجعه کنید که خودتان از آنها اطمینان خاطر دارید و شناخته شده هستند.

یکی از برندهایی که حتما دوست دارید یک عینک اصل از آن داشته باشید عینک های ریبن هستند.همه ما دوست داریم یکی از مدل های عینک آفتابی ریبن و یا عینک طبی ری بن را داشته باشیم. برند ری بن زیر مجموعه شرکت لوکسوتیکا ایتالیا است و شما با مراجعه به نمایندگی های فروش عینک ری بن در ایران میتوانید از خرید و اصل بودن عینک ری بن خود مطمئن باشید. فروشگاه حضوری و فروشگاه آنلاین عینک وحدت نمایندگی فروش برند ریبن در ایران است که همیشه سعی کرده به روز ترین مدل های عینک ریبن را در اختیار خریداران در ایران بگذارد و شما در این فروشگاه میتوانید جدیدترین کالکشن عینک ریبن را مشاهده کنید. شما در اپتیک وحدت میتوانید یک عینک ری بن اصل را خریداری کنید.

عینک ری بن مشخصاتی دارد که با دانستن آنها نیز میتوانید اصل عینک را تشخیص دهید. برای این منظور می‌توانید به مقاله ۳ روش برای تشخیص عینک ری بن اصل مراجعه کنید.

سایر تکنولوژی‌های حوزه عینک

در بین شرکت‌های ساخت عینک نیز رقابت برای ساخت عینک با تکنولوژی‌های پیشرفته وجود دارد که هر کدام سعی میکنند در طراحی و ساخت عینک بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهند. در اینجا میخواهیم با دو نمونه از تکنولوژی ساخت عینک و عدسی آشنا شویم.

عینک های پرینت سه بعدی ( یونیکو )

عینک های پرینت سه بعدی یا شخصی ساز یا یونیکو عینک هایی هستند برای هر شخص و مخصوص او با توجه به اندازه و سایز صورت طراحی و ساخت می‌شود. Yu_ni_ku یک کلمه ژاپنی به معنای “منحصر به فرد” می‌باشد. در این مدل از عینک ها با استفاده از یک دستگاه اسکنر کل صورت اسکن می‌شود و بعد از آن می‌بایست یک پرسش نامه که مربوط به سبک زندگی است پر شود و در نهایت با توجه به اسکن صورت و اندازه‌هایی که به دست امده و سبک زندگی شما بهترین عینک برایتان ساخته می‌شود. نکته جالب درباره عینک های یونیکو این است که این عینک سازگار با محیط زیست ساخته می‌شوند و قابل بازیافت هستند که این خود یک حسن محسوب می‌شود.

عینک های یونیکو یک تجربه بی نظیر در عینک و بینایی را به شما می‌دهد. با مراجعه به فروشگاه عینک وحدت میتوانید از این تکنولوژی استفاده کنید و توسط اسکنر دستگاه یونیکو یک عینک مخصوص خودتان را سفارش دهید.

برنامه هوشمند زایس

انتخاب عینک دو بخش دارد یکی انتخای فریم عینک و بعدی و شاید مهمتر از اولی انتخاب عدسی عینک است. با توجه به پیشرفت‌هایی که در تولید عدسی بوجود آمده است و انواع مختلف عدسی با پوشش‌های متفاوت بسیار مهم است که ما عدسی درستی را برای چشم‌ها انتخاب کنیم تا بهترین محافظت را ز چشم داشته باشد. شرکت مشهور زایس آلمان که همیشه هم در زمینه ساخت عدسی پیشرو بوده است یک برنامه هوشمند را دراختیار مشتریان خود قرار داده که با مراجعه به آن و پر کردن پرسشنامه در خصوص بهترین عدسی و مناسب ترین پوشش به آنها پیشنهاد می‌شود.

برای این کار می‌توانید به سایت وحدت و بخش انتخاب عدسی هوشمند زایس مراجعه کنید و در آنجا با پر کردن پرسشنامه هوشمند ، بهترین عدسی‌های مناسب خودتان را بشناسید و بعد از آن میتوانید عدسی مورد نیاز خود را به عینک وحدت به عنوان نمایندگی عدسی زایس در ایران سفارش دهید.

برای انتخاب فریم عینک طبی، عینک آفتابی، عدسی و … می‌توانید با مشاوران اپتیک وحدت در تماس باشید.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل