تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۴۱
کد خبر : 42333

عملکرد شهرداری در استقبال از نوروز ۱۴۰۰ بسیار ضعیف بود

عملکرد شهرداری در استقبال از نوروز ۱۴۰۰ بسیار ضعیف بود

یک عضو شورای شهر تهران: عملکرد شهرداری در استقبال از نوروز ۱۴۰۰ بسیار ضعیف بود عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در شرایط موجود نیاز به نشاط داریم، گفت: اما اقدامات شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سا..

یک عضو شورای شهر تهران:

عملکرد شهرداری در استقبال از نوروز ۱۴۰۰ بسیار ضعیف بود

عملکرد شهرداری در استقبال از نوروز ۱۴۰۰ بسیار ضعیف بود

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در شرایط موجود نیاز به نشاط داریم، گفت: اما اقدامات شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته هم ضعیف‌تر بود و در واقع به استقبال نوروز نرفتیم.

به گزارش ایسنا، حجت نظری در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورا پس از استماع گزارش محمدرضا جوادی یگانه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده در نوروز سال ۱۴۰۰ ، ضمن تسلیت شهادت دو محیط بانی ایرانی در زنجان و تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: از چند جهت نمی‌توان به کارنامه معاونت مذکور در نوروز نمره قبولی داد.

وی به واکنش یک هموطن بوشهری درباره مساله حاجی فیروز اشاره کرد و نقل کرد: تا زمانیکه بخشنامه پرهیز از استفاده حاجی فیروز صادر نشده بود فکر نمی‌کردیم حاجی فیروز به ما طعنه می‌زند و با این اقدام به موضوع نژادی دامن زده شد، با وجود اینکه پیش از این به آن فکر هم نمی‌کردیم. نمی‌شود بر اساس یک فرضیه بخشنامه بدهیم و شهر و مملکتی را به هم بریزیم. لذا خواهش می‌کنم شهر و شهروندان را در این شرایط دشوار ملتهب تر نکنید.

نظری با بیان اینکه ما در شرایط موجود نیاز به نشاط داریم افزود: اما اقدامات شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته هم ضعیف‌تر بود و در واقع به استقبال نوروز نرفتیم.

نظری تاکید کرد: شهرداری باید برای هر اقدامی مصوبه شورا را دریافت کند و خواهش می‌کنم در ماه رمضان برای ضیافت الهی برنامه ویژه داشته باشیم تا کم کاری‌های نوروزمان جبران شود.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.