تاریخ انتشار: شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

علاقه زیباترین زن فوتبالیست دنیا به رونالدو+عکس به گزارش منیبان؛ ماریا مارکوویچ ۲۳ ساله به لطف ظاهر زیبایش در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده است و اکنون ۱.۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او به عنوان مهاجم برای تیم گراس هاپرز سوئیس بازی می کند و تمایل خود را برای بازی در سوپر

علاقه زیباترین زن فوتبالیست دنیا به رونالدو+عکس

به گزارش منیبان؛ ماریا مارکوویچ ۲۳ ساله به لطف ظاهر زیبایش در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده است و اکنون ۱.۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او به عنوان مهاجم برای تیم گراس هاپرز سوئیس بازی می کند و تمایل خود را برای بازی در سوپر لیگ زنان انگلیس (WSL) ابراز کرده است. مارکوویچ در مورد اطلاق زیباترین فوتبالیست زن به خود گفت: «مقالاتی را که من را زیباترین فوتبالیست جهان یا یکی از زیباترین ها می نامیدند دوست داشتم، زیرا شنیدن اینکه زیبا هستم خوشحالم می کند. اما بعداً مقالاتی در روزنامه‌ها منتشر شد که در آنها به عنوان جذاب‌ترین فوتبالیست معرفی شدم و آن را دوست نداشتم. آنها هرگز فوتبال مرا ندیده اند و فقط به ظاهر من توجه می کنند و این مایه تاسف است. فکر می‌کنم چنین افرادی باید از قبل اطلاعات بیشتری کسب کنند و ببینند من از نظر فوتبالی چه کاری می‌توانم انجام دهم.»

ماریا مارکوویچ که به عنوان زیباترین فوتبالیست زن جهان معروف است از میان دو فوق ستاره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یکی را انتخاب کرد. بحث در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، در طول دوران حرفه ای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بین طرفداران هر دو اسطوره مطرح است. آنا ماریا مارکوویچ که لقب زیباترین فوتبالیست جهان را به خود اختصاص داده است هم درباره اینکه چه کسی بهترین بازیکن فوتبال تاریخ است اظهار نظر کرده است. وقتی از این فوتبالیست اهل کرواسی در توییتر پرسیده شد که به نظر او چه کسی بهترین بازیکن تاریخ است، او با نوشتن CR7 در کنار یک ایموجی بز پاسخ داد. با وجود اینکه آنا ماریا مارکوویچ خودش پیراهن شماره ۷ را بر تن می کند، گفت: «فقط یک شماره ۷ وجود دارد».

اصطلاح بز (GOAT) در زبان انگلیسی مخفف «بزرگترین در تاریخ» است (Greatest Of All Time) و اصطلاحا به بزرگترین ورزشکاران تاریخ گفته می شود. منظور ماریا مارکوویچ از اموجی بز اشاره به این اصطلاح بود. این اولین بار نیست که او ستاره پرتغالی ۳۷ ساله و بازیکن سابق منچستریونایتد را تحسین می کند. مارکوویچ پیش از این گفته بود: «بازیکن مورد علاقه من برای همیشه کریستیانو رونالدو است زیرا او بسیار منظم است. من فکر می کنم بسیار مهم است که تمام تلاش خود را صرف ورزش کنید و مانند او ذهنیت خوبی داشته باشید.» او همچنین گفت که لوکا مودریچ کروات و رامونا باخمان، فوتبالیست زن سوئیسی را تحسین می کند.

منبع خبر

خروج از نسخه موبایل