تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر : 36170

عرضه GeForce Now برای کروم و مک M1

عرضه GeForce Now برای کروم و مک M1

عرضه GeForce Now برای کروم و مک M1 در حال حاضر از نظر تئوری هر کسی با استفاده از یک لپ‌تاپ معمولی و مرورگر کروم می‌تواند از طریق GeForce Now و ساختن یک حساب کاربری در این سایت به اجرای بازی‌های روز بپردازد. همچنین بر اساس جدیدترین مطلب منتشر شده کاربران مک M1 نیز می‌توانند با استفاده از برنامه اختصاصی جدید به اجرای GeForce Now بپردازند. از دیگر تغییراتی که انویدیا به آنها اشاره کرده می‌توان به امکان ایجاد میانبرهای اختصاصی بازی‌ها و روش جدید به اشتراک‌گذاری لینک‌ها اشاره کرد که می‌تواند دوستان شما را مستقیما به بازی منتقل کند.
GeForce Now نیز همانند Google Stadia و Amazon Luna در واقع یک رایانه در فضای ابری است که شما برای اجرای بازی‌های خود آن را اجاره می‌کنید. ضمن اینکه موس، صفحه کلید، دسته بازی و حتی هدست بی‌سیم نیز به‌طور یکپارچه با آن سازگار هستند. باید توجه داشته باشید که در حال حاضر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) با وجود اینکه یک مرورگر کرمیوم به‌شمار می‌رود اما پشتیبانی نمی‌شود و همچنین باید در منطقه‌ای باشید که GeForce Now در دسترس باشد. این سرویس با استیم نیز هماهنگی دارد و ..

عرضه GeForce Now برای کروم و مک M1

در حال حاضر از نظر تئوری هر کسی با استفاده از یک لپ‌تاپ معمولی و مرورگر کروم می‌تواند از طریق GeForce Now و ساختن یک حساب کاربری در این سایت به اجرای بازی‌های روز بپردازد. همچنین بر اساس جدیدترین مطلب منتشر شده کاربران مک M1 نیز می‌توانند با استفاده از برنامه اختصاصی جدید به اجرای GeForce Now بپردازند. از دیگر تغییراتی که انویدیا به آنها اشاره کرده می‌توان به امکان ایجاد میانبرهای اختصاصی بازی‌ها و روش جدید به اشتراک‌گذاری لینک‌ها اشاره کرد که می‌تواند دوستان شما را مستقیما به بازی منتقل کند.

GeForce Now نیز همانند Google Stadia و Amazon Luna در واقع یک رایانه در فضای ابری است که شما برای اجرای بازی‌های خود آن را اجاره می‌کنید. ضمن اینکه موس، صفحه کلید، دسته بازی و حتی هدست بی‌سیم نیز به‌طور یکپارچه با آن سازگار هستند. باید توجه داشته باشید که در حال حاضر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) با وجود اینکه یک مرورگر کرمیوم به‌شمار می‌رود اما پشتیبانی نمی‌شود و همچنین باید در منطقه‌ای باشید که GeForce Now در دسترس باشد. این سرویس با استیم نیز هماهنگی دارد و شما می‌توانید بازی‌هایی که از قبل داشتید را با استفاده از آن اجرا کنید. البته باید توجه داشته باشید که این موضوع شامل همه بازی‌های موجود نمی‌شود و در این زمینه محدودیت وجود دارد.

با توجه به اینکه کاربران می‌توانند بدون اجازه بازی‌های خود را با استفاده از GeForce Now اجرا کنند، این موضوع باعث ناراحتی ناشران شده و این در حالی است که انویدیا با این قابلیت ماهیانه حق عضویت زیادی را دریافت می‌کند. اگرچه گنجینه بازی‌های Google Stadia کوچکتر می‌باشد، اما وضوح تصاویر آن به نسبت از انویدیا بالاتر است. قابل ذکر است که GeForce Now سال ۲۰۲۱ برای تلویزیون‌های ال‌جی عرضه خواهد شد.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.