تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 714

عامل آتش زدن کیوسک پلیس راهور بازداشت شد

عامل آتش زدن کیوسک پلیس راهور بازداشت شد

عامل آتش زدن کیوسک پلیس راهور بازداشت شد فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت یکی از عوامل آشوبهای اخیر خبر داد که متهم به تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس، مسدود کردن تعدادی از خیابانها و … است. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محسن خانچرلی با اعلام خبر بازداشت یکی از عوامل آشوبهای اخیر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردمی درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال، اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی یکی دیگر از این افراد در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس، مسدود کردن تعدادی از خیابانها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه در شهرستان “قدس” را از جمله اتهامات متهم دستگیر شده عنوان کرد.
وی خاطرنش..

عامل آتش زدن کیوسک پلیس راهور بازداشت شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت یکی از عوامل آشوبهای اخیر خبر داد که متهم به تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس، مسدود کردن تعدادی از خیابانها و … است.

عامل آتش زدن کیوسک پلیس راهور بازداشت شد – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محسن خانچرلی با اعلام خبر بازداشت یکی از عوامل آشوبهای اخیر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردمی درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال، اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی یکی دیگر از این افراد در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، پمپ بنزین، کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس، مسدود کردن تعدادی از خیابانها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه در شهرستان "قدس" را از جمله اتهامات متهم دستگیر شده عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک پلیسی به تخریب و آتش زدن کیوسک پلیس راهور شهرستان قدس اعتراف کرده و تحویل مرجع قضایی شد.

تهران| ۴ نفر از عاملان اغتشاشات در پردیس دستگیر شدند۳ عنصر اصلی اغتشاشات شهریار دستگیر شدند

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.